Pierwsze wyroki skazujące

Data: 2009-08-21 08:06:28
Autor: konserwator
Pierwsze wyroki skazujące

Los Angeles: Proces rabinów i żydowskich przestępców. Pierwsze wyroki skazujące
Aktualizacja: 2009-08-5 12:13 pm

Nie milkną echa wielkiej akcji aresztowań najwyższych przywódców politycznych stanu New Jersey oraz znanych rabinów z Nowego Jorku, a na drugim krańcu Stanów Zjednoczonych, w Los Angeles prokuratorzy kontynuują postępowanie wobec innych rabinów, w tym przywódców wpływowych ortodoksyjnych grup żydowskich. Sąd ogłasza pierwsze wyroki skazujące.
Główny rabin ortodoksyjnej sekty Spinka, rabin 61-letni Naftali Tzi Weisz, wraz z siedmioma innymi Żydami, zostali uznani za winnych prowadzenia nielegalnych transakcji finansowych oraz oszustwa podatkowe. Aresztowany w grudniu 2007 roku rabin Weisz, przyznał się miesiąc temu do zarzucanych mu czynów.
Jak stwierdza akt oskarżenia i materiały procesowe (U.S. v. Weisz, 06-cr-775, U.S. District Court, Central District of California - Los Angeles), podczas prowadzenia przestępczych operacji trwających 10 lat, sekta zbierała od ofiarodawców donacje, które później, po odliczeniu 5-15% prowizji, przekazywała z powrotem ofiarodawcom, a ci w nielegalny sposób odliczali darowizny od podatków. Trwający wiele lat spisek polegający na defraudacji systemu podatkowego oraz prania pieniędzy, obejmował pieniądze pochodzące m.in. z jubilerskiej dzielnicy Los Angeles i z Izraela, które były przerzucane z kont bankowych amerykańskiej filli banku izraelskiego w Los Angeles oraz transferowane nielegalnie z banku w Izraelu. Wszystkie organizacje prowadzone przez sektę Spinka, zarejestrowane jako "organizacje charytatywne", są podejrzane w sprawie.
Sekta Spinka została założona przez Żydów rumuńskich i ma swoje synagogi w Europie i Izraelu, z główną siedzibą w nowojorskim Brooklynie.
Sędzia John F. Walter rozpatrzy zawartą umowę pomiędzy oskarżonym a prokuratorem, która w zamian za przyznanie się do winy gwarantuje zmniejszenie maksymalnego wyroku do 3 lat pozbawienia wolności. W przypadku odrzucenia przez sędziego tej umowy, oskarżony ma prawo wycofać swoje przyznanie się do winy. W tym przypadku grozi mu kara do 5 lat więzienia.
Kolejna rozprawa odbędzie się 16 listopada br.
Oprócz rabina Weisza, do winy przyznali się Yaacov Zeivald, Moshe Arie Lazar, Yosef Nachum Naiman i Alan Jay Freidman. Umowa z prokuratorem gwarantuje im maksymalną karę do 6 miesięcy więzienia.
Pomocnik rabina Weisza, rabin Moshe Zigelman również przyznał się do winy i skazany został na dwa lata więzienia.

http://www.bibula.com/?p=12211

Data: 2009-08-21 00:54:14
Autor: Antenka
Pierwsze wyroki skazujące
Trzy lata za zamawianie świeżej wątroby, nerek, rogówki od zabitych na
zlecenie Palestyńczyków i zbywanie tych organów za miliony US$ ???? To
najlepszy dowód w czyich rękach są amerykańskie sądy...

Antenka

Data: 2009-08-21 10:27:18
Autor: jadrys
Pierwsze wyroki skazujące
Antenka pisze:
[...]

Tom samo robili albańce w Kosovie, mordowali Serbskich więźniów  i sprzedawali organy, ale o tym cichutko.... W czyich rękach jest Europejski wymiar sprawiedliwości??

Data: 2009-08-21 01:35:31
Autor: Antenka
Pierwsze wyroki skazujące
Ooo Jędruś! Wiesz, że się stęskniłam za twoimi uszczypliwymi
komentarzami. No jak to w czyich rękach? W tych samy, Jadrysku, wciąż
w tych samych :)

Antenka

Ps. W niedzielę czekam w "Proletariacie" ;-))

Data: 2009-08-21 10:55:58
Autor: jadrys
Pierwsze wyroki skazujące
Antenka pisze:
[...]

Być może masz rację co do tych rąk..

W niedzielę nie dam rady - soboty i niedziele mam przeważnie "zarezerwowane"..

Data: 2009-08-21 02:46:08
Autor: Antenka
Pierwsze wyroki skazujące
On 21 Sie, 10:55, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:> Ooo Jędruś! Wiesz, że się stęskniłam za twoimi uszczypliwymi
> [...]

> Ps. W niedzielę czekam w "Proletariacie" ;-))

Być może masz rację co do tych rąk..

W niedzielę nie dam rady - soboty i niedziele mam przeważnie

Spoko, wiadomo żona, dzieci, teściowa, grill ;-)

Antenka

P.s.Co się odwlecze to nie uciecze.

Data: 2009-08-21 11:48:31
Autor: Vic
Pierwsze wyroki skazujące
Antenka пишет:
Spoko, wiadomo żona, dzieci, teściowa, grill ;-)

A moze przyjaciel? Taki w typie urody Tzva...

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 12:23:21
Autor: jadrys
Pierwsze wyroki skazujące
Vic pisze:
Antenka пишет:
Spoko, wiadomo żona, dzieci, teściowa, grill ;-)

A moze przyjaciel? Taki w typie urody Tzva...

-- plazoVic

Widzę Vic że na Tobie uroda Tzvy też zrobiła wrażenie..

Data: 2009-08-21 14:49:16
Autor: Vic
Pierwsze wyroki skazujące
jadrys пишет:
Widzę Vic że na Tobie uroda Tzvy też zrobiła wrażenie..

Porazajace.

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 06:22:06
Autor: Antenka
Pierwsze wyroki skazujące
Porazajace.

Pewnie mu tej urody zazdrościsz i dlatego tak napisałeś :DD

Antenka

Data: 2009-08-21 15:23:18
Autor: Vic
Pierwsze wyroki skazujące
Antenka пишет:
Porazajace.

Pewnie mu tej urody zazdrościsz i dlatego tak napisałeś :DD

Uwazasz, ze jest urodziwy?

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 06:27:25
Autor: Antenka
Pierwsze wyroki skazujące
On 21 Sie, 15:23, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Pewnie mu tej urody zazdrościsz i dlatego tak napisałeś :DD

Uwazasz, ze jest urodziwy?

--
plazoVic

Każdy posiada jakąś urodę. Jeśli to rzeczywiście jego zdjęcie, to
powiem tak: jego uroda jest trudna ;). No wiesz, ale wydatny, długi
nos też coś sugeruje łahahaha :D

Antenka

Data: 2009-08-21 15:54:50
Autor: Vic
Pierwsze wyroki skazujące
Antenka пишет:
Każdy posiada jakąś urodę. Jeśli to rzeczywiście jego zdjęcie, to
powiem tak: jego uroda jest trudna ;). No wiesz, ale wydatny, długi
nos też coś sugeruje łahahaha :D

Ja tam nie widze ani grama bliskowschodnich domieszek, jesli o to ci chodzi.

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 17:45:03
Autor: HaMMeR
Pierwsze wyroki skazujące
Antenka пишет:

[...]

-- -- -- -- -- --

No, to chyba slon robi na tobie najwieksze wrazenie.., nieprawdaz?

Data: 2009-08-21 12:25:04
Autor: Panslavista
Pierwsze wyroki skazujące

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Antenka ?????:
> Spoko, wiadomo żona, dzieci, teściowa, grill ;-)

A moze przyjaciel? Taki w typie urody Tzva...

Sądząc po braku jajec to ciota...

Data: 2009-08-21 12:23:29
Autor: jadrys
Pierwsze wyroki skazujące
Antenka pisze:
[...]

Jasne.. Przecież świat sie nie kończy na tej niedzieli.

PS. Mieszkam z kobietą, ale jednak nie jestem żonaty. Tym niemniej przez cały dzień widzimy się  z partnerką tylko właśnie w soboty i niedziele.

Data: 2009-08-21 06:15:17
Autor: Antenka
Pierwsze wyroki skazujące
Jędrek, przecież my będziemy tylko rozmawiać. Naprawdę nie musisz się
tłumaczyć z kim się spotykasz i z kim mieszkasz :).

Ale, ale...Zauważyłam, że nie za bardzo masz ochotę pogadać w
"PROLETARIACIE" ;-D. Rozumiem Twoje obawy - boisz się, że ja Antenka
zrobię jakąś zadymę hihi, a tam gromadzą się proletaiusze z wszystkich
krajów, nie wspominając o Twoich znajomych np. Piotrze Ikonowiczu ;-)

Postaram się zachowywać kulturalnie i nie rozlać kawy :D

Antenka

Data: 2009-08-21 17:27:56
Autor: jadrys
Pierwsze wyroki skazujące
Antenka pisze:
Jędrek, przecież my będziemy tylko rozmawiać. Naprawdę nie musisz się
tłumaczyć z kim się spotykasz i z kim mieszkasz :).

Tylko chciałem powiedzieć przez to że soboty i niedziele mam zajęte.

Mam taką nadzieję, ze będziemy tylko rozmawiać.. Nie należę do facetów którzy dają się zaciągnąć do łóżka po pierwszym spotkaniu..

[...]

Nie wiem o co chodzi, ale ta Twoja chęć spotkania się właśnie tam jest mocno podejrzana.. :-\

Pierwsze wyroki skazujące