Pierwszego sprz臋tu si臋 nie sprzedaje!

Data: 2011-06-05 16:35:35
Autor: woohoo
Pierwszego sprz臋tu si臋 nie sprzedaje!
Mnie to przysz艂o na my艣l i od razu, w po艂owie drogi, tylny hamulec si臋 zablokowa艂.
Ale pog艂aska艂em, przesz艂o mu i dojecha艂em do domu.
Nie sprzedawajcie pierwszych motocykli za 偶adn膮 cen臋!

--
wO.么hoo!

"Tfu! Na piasku siedzia艂a艣?!"

Data: 2011-06-05 17:48:10
Autor: J_K_K
Pierwszego sprz臋tu si臋 nie sprzedaje!
U偶ytkownik "woohoo" <woohoo@internety.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:isg47l$e2k$1inews.gazeta.pl...
Mnie to przysz艂o na my艣l i od razu, w po艂owie drogi, tylny hamulec si臋 zablokowa艂.

Co艣 w tym jest ;-)
Jak kupowa艂em Gienia, to w pewnym momencie
z niewiadomych przyczyn odm贸wi艂 sprzedaj膮cemu odpalenia.
Nast臋pny raz zdarzy艂o mu si臋 to za rok,
jak ja go sprzedawa艂em ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-05 20:55:26
Autor: Don Pedro
W dniu 2011-06-05 16:35, woohoo pisze:
Mnie to przysz艂o na my艣l i od razu, w po艂owie drogi, tylny hamulec si臋
zablokowa艂.
Ale pog艂aska艂em, przesz艂o mu i dojecha艂em do domu.
Nie sprzedawajcie pierwszych motocykli za 偶adn膮 cen臋!

No i zazwyczaj, jak postanowisz sprzeda膰 moto to wszystko, co si臋 psu艂o nagle zaczyna dzia艂a膰. Po dziesi膮tym motocyklu przestaniesz na to zwraca膰 uwag臋.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-05 21:38:24
Autor: woohoo
W dniu 2011-06-05 20:55, Don Pedro pisze:
No i zazwyczaj, jak postanowisz sprzeda膰 moto to wszystko, co si臋 psu艂o
nagle zaczyna dzia艂a膰. Po dziesi膮tym motocyklu przestaniesz na to
zwraca膰 uwag臋.

Nie wiem;
w ka偶dym razie moje ma blisko tyle lat, co ja, a wci膮偶 si臋 ochoczo kr臋ci.

--
wO.么hoo!

"Tfu! Na piasku siedzia艂a艣?!"

Data: 2011-06-05 21:50:54
Autor: Don Pedro
W dniu 2011-06-05 21:38, woohoo pisze:
[...]

Sprzedawa艂em i starsze i m艂odsze ode mnie. Wiek nie ma nic do rzeczy, liczy si臋 charakter.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-06 02:54:10
Autor: woohoo
W dniu 2011-06-05 21:50, Don Pedro pisze:
Sprzedawa艂em i starsze i m艂odsze ode mnie. Wiek nie ma nic do rzeczy,
liczy si臋 charakter.

"Made in Italy" :)

--
wO.么hoo!

[...]