Pierwszeństwo pieszego....

Data: 2017-05-08 19:01:00
Autor: Budzik
Pierwszeństwo pieszego....
Użytkownik Marek fake@fakeemail.com ...

Z czego wynika ten przepis? Jakie przesłanki przy jego stworzeniu  były brane pod uwagę, by delikatny żywy organizm miał prawo pierwszy konkurować z (niebezpiecznym)  pojazdem?
Logiczne by bardziej było, by dla jego bezpieczeństwa (w starciu szans nie ma) jednak ustępował pierwszenstwa?

Selekcja naturalna.
Ja tam przechodze jak mam wolne i jest bezpiecznie, ewentualnei jak widze ze kierowca mnie puszcza.
Ale wielu wchodzi bo tak. I w sumie w wiekszosci sytuacji im się udaje.

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-05-10 02:06:16
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Pierwszeństwo pieszego....
Powitanko,

Ale wielu wchodzi bo tak. I w sumie w wiekszosci sytuacji im się udaje.

Well, ci, którym się nie udało, juz nie przechodzą przez ulicę;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Pierwszeństwo pieszego....