Pierwszenstwo pieszego

Data: 2020-11-27 22:50:40
Autor: Jacek
Pierwszenstwo pieszego
W dniu 25.11.2020 o 17:40, J.F. pisze:

Rzad kisi przepisy wprowadzajce pierwszenstwo pieszego ... wiec piszcie do  poslow, poki jeszcze nie jest za pozno :-)
Powinno się wykazać, że pojazd hamując przez przejściem i potem ruszając emituje dodatkowo znaczne ilości złowrogich gazów cieplarnianych (w porównaniu z tym, jakby jechał bez zatrzymania), więc to pojazd powinien mieć pierwszeństwo przed pieszym, żeby bronić Planetę i Klimat.
No chyba, że już "góra" wie, że to koniec motoryzacji spalinowej i pozostają nam tylko rowery komunikacja publiczna.
Jacek

Data: 2020-12-09 10:46:16
Autor: SW3
Pierwszenstwo pieszego
W dniu 27.11.2020 o 22:50, Jacek pisze:
Powinno się wykazać, że pojazd hamując przez przejściem i potem ruszając emituje dodatkowo znaczne ilości złowrogich gazów cieplarnianych

Tu nic nie trzeba wykazywać bo to jest oczywiste. Można by zbadać ile to jest dokładnie.
Ale to jest niezgodne z lewicowymi ideami więc w tym przypadku nie ma co liczyć na "ekologów".

--
SW3

Data: 2020-12-09 17:44:10
Autor: Shrek
Pierwszenstwo pieszego
W dniu 09.12.2020 o 10:46, SW3 pisze:
[...]

Argumentacja - jestem cięższy bo ubrałem dupę w tonę stali i na dodatek śmierdzę to powinienem mieć s tego powodu pierwszeństwo jest inwalidą. Na pewno wiesz dlaczego.

--
Shrek

Data: 2020-12-09 23:07:35
Autor: RadoslawF
Pierwszenstwo pieszego
W dniu 2020-12-09 o 17:44, Shrek pisze:

[...]

Kłamiesz lub naginasz rzeczywistość.
Pojazd który co chwile musi zwolnic lub stanąć emituje sporo
więcej zanieczyszczeń od takiego który normalnie jedzie.
Skoro ekologia jest taka ważna to samochód powinien mieć pierwszeństwo
a pieszy powinien grzecznie poczekać.

Pozdrawiam

Pierwszenstwo pieszego