Pierwszenstwo pieszego

Data: 2020-12-15 16:26:52
Autor: neelix
Pierwszenstwo pieszego

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5fbe88e6$0$521$65785112news.neostrada.pl...

Rzad kisi przepisy wprowadzajce pierwszenstwo pieszego ... wiec piszcie do poslow, poki jeszcze nie jest za pozno :-)

Dawno napisałem do KPRM. Odpowiedzi brak.

neelix

Data: 2020-12-16 16:11:54
Autor: J.F.
Pierwszenstwo pieszego
Użytkownik "neelix"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5fd8d5bd$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dlatego pisz do posla. Oni beda to uchwalac.

J.

Data: 2020-12-17 10:25:54
Autor: ±ćęłń󶼿
Pierwszenstwo pieszego
Żartujesz, prawda?

-- -- -
pisz do posla.
Oni beda to uchwalac.

Data: 2020-12-17 10:30:20
Autor: J.F.
Pierwszenstwo pieszego
Użytkownik "±ćęłń󶼿"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5fdb2423$0$553$65785112@news.neostrada.pl...
Żartujesz, prawda?

Dlaczego mialbym zartowac ?
Niech posel pozna opinie wyborcow przed glosowaniem.

-- -- -
pisz do posla.
Oni beda to uchwalac.

J.