Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.

Data: 2014-10-04 21:29:01
Autor: neelix

Użytkownik "Witolko" <vf4e67@b5r42s.pl> napisał w wiadomości news:542d81c8$0$18074$65785112news.neostrada.pl...
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Podkomisja sejmowa przyjęła sprawozdanie.
Podkomisja jest za takim pierwszeństwem.
Video z posiedzenia w dn. 25.09.2014
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/transmisje_arch.xsp?unid=98FD36C04BBB89AFC1257D55002CA1E1
Projekt pójdzie do komisji infrastruktury.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Po światłach w dzień kolejny skrajny debilizm PO.
neelix

Data: 2014-10-04 13:05:19
Autor: kogutek444
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
W dniu sobota, 4 października 2014 21:29:01 UTC+2 użytkownik neelix napisał:
U�ytkownik "Witolko" <vf4e67@b5r42s.pl> napisa� w wiadomo�ci news:542d81c8$0$18074$65785112news.neostrada.pl...

Pierwsze�stwo pieszych przed przej�ciem. Projekt.

Podkomisja sejmowa przyj�a sprawozdanie.

Podkomisja jest za takim pierwsze�stwem.

Video z posiedzenia w dn. 25.09.2014

http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/transmisje_arch.xsp?unid=98FD36C04BBB89AFC1257D55002CA1E1

Projekt p�jdzie do komisji infrastruktury.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Po �wiat�ach w dzie� kolejny skrajny debilizm PO.

neelix

jak takie coś wejdzie to mądrzy kierowcy zaczęli by się bezwzględnie stosować do nowego przepisu. Zablokowali by całkowicie ruch. Jak wojna to wojna i ofiary muszą być. Dwa tygodnie i przepis byłby cofnięty. Ale to nie tutaj. Tutaj jak była może mala szansa na zmniejszenie opłat za autostrady to gównozjady popsuły akcję motocyklistów zamiast się do niej przyłączyć. Ja tam innym źle nie życzę. Ale każdemu kto uważa że jak ma chwilowo kasę to jest ponad wszystkimi innymi życzę żeby mu się coś w życiu wyjebało i na rok żeby został bez kasy. A potem jako inny człowiek niech ma dwa razy więcej niż kiedyś miał.

Data: 2014-10-04 23:00:16
Autor: Shrek
On 2014-10-04 22:05, kogutek444@gmail.com wrote:

jak takie coś wejdzie to mądrzy kierowcy zaczęli by się bezwzględnie stosować do nowego przepisu. Zablokowali by całkowicie ruch. Jak wojna to wojna i ofiary muszą być.

Jaka wojna - zupełnie was pojebało?

Shrek.

Data: 2014-10-04 14:13:12
Autor: kogutek444
On 2014-10-04 22:05, kogutek444@gmail.com wrote:

> jak takie coś wejdzie to mądrzy kierowcy zaczęli by się bezwzględnie stosować do nowego przepisu. Zablokowali by całkowicie ruch. Jak wojna to wojna i ofiary muszą być.

> [...]

Ja nie wy ja pan. Lotny jesteś jak cegła albo inna płyta chodnikowa.

Data: 2014-10-05 12:01:45
Autor: Shrek
On 2014-10-04 22:05, kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

Widać, że (na szczęście) dawno wojny nie było i ludziom się z tego dobrobytu w dupach poprzewracało. Musisz poczekać, aż ktoś cię z bramy wypuści i już chcesz z tego powodu wojnę polsko-polską wszczynać.

Czytam te wasze wypociny o wojnach wszystkich ze wszystkimi (piesi, dwupedały, puszki, dawcy, psy, cywile, frogi, mohery i kapelusze) i zastanawiam się jak to jest, że ja mimo że na różnej ilości kółek i koni mechanicznych na co dzień poginam tego nie doświadczam;) I jedyne co mi przychodzi do głowy, to że wojny prowadzi jakiś nie do końca zrównoważony margines z każdej grupy i to oni drą paszczę (na internetach głównie, bo w realu to zawsze istniej możliwość, że przeciwnik łom ma w bagażniku czy to drwal na skuterze:) a reszta ma to w dupie i spokojnie jeździ na czym aktualnie ma ochotę;)

Shrek.

Data: 2014-10-04 22:12:49
Autor: Witolko
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:54304a7f$0$18084$65785112news.neostrada.pl...

Po światłach w dzień kolejny skrajny debilizm PO.
neelix

Trudno mówić o całej PO, bo jak narazie to tylko grupka
posłów popiera to. Co z innymi, to się dopiero okaże.

Data: 2014-10-05 14:58:08
Autor: neelix

Użytkownik "Witolko" <vf4e67@b5r42s.pl> napisał w wiadomości news:543054ce$0$18096$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tam jest zamordyzm zwany dyscypliną klubową, a zeteselowcy poprą jak wszystko. Będą większe wpływy do budżetu z powodu większej ilości spalonego paliwa więc większa kasa do podziału na wybory i kolejne upieprzenie mądrzejszej części społeczeństwa. Mądrzejszej bo głupcy i fanatycy brędnię POprą z oklaskami. Ruszanie z miejsca co 100 m da im więcej kasy niż włączone światła. Liczy się tylko kasa.

neelix

Data: 2014-10-06 00:54:16
Autor: Witolko
[...]

Nie tylko. Będzie więcej pieniędzy na wszystkie wydatki budżetowe.
Będzie też mniej zabitych i rannych, czyli będzie mniejsze obciążenie
budżetu państwa i mniej wypłaconych pieniędzy dla ubezpieczonych.

i kolejne upieprzenie
mądrzejszej części społeczeństwa.

"Mądrzejsza część społeczeństwa" będzie głosować na tych
co im obiecają "świetlaną przyszłość". Tylko że niewiele z tych obiecanek
zostanie zrealizowanych.

głupcy i fanatycy brędnię
POprą z oklaskami.

Inni głupcy i fanatycy poprą brednie PiS, SLD, TR, SP, Korwina, itd.

Liczy się tylko kasa.
neelix

Zgadza się.  Mniej zabitych i rannych to również kasa i nie tylko.

Data: 2014-10-14 21:34:26
Autor: neelix

Użytkownik "Witolko" <xed3@we4sxz.pl> napisał w wiadomości news:m0si72$97a$1node1.news.atman.pl...
[...]

Protestuję przeciw kolejnemu łataniu budżetu kosztem kierowców. Niech pieniędzy szukają w swoich pensjach! Jak pieszy będzie uważał to przestanie obciążać budżet bez szkody innej grupy.

[...]

W obiecanki wierzy ta głupsza część. No kto wierzy w obietnice do realizacji w 2016 r. - po wyborach i w 2020 r. ?

głupcy i fanatycy brędnię
POprą z oklaskami.
Inni głupcy i fanatycy poprą brednie PiS, SLD, TR, SP, Korwina, itd.

Zmiany są konieczne.

Liczy się tylko kasa.
neelix
Zgadza się.  Mniej zabitych i rannych to również kasa i nie tylko.

Demagogia. Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków., a okazały się tylko propagandą w celu drenażu kieszeni.

neelix

Data: 2014-10-14 21:44:16
Autor: Czesław Wiśniak
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków

A są jakieś badania na ten temat ?

Data: 2014-10-14 21:54:03
Autor: neelix

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:m1jued$v3f$1node1.news.atman.pl...
>Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków
A są jakieś badania na ten temat ?

Statystyki nie wykazały spadku.
neelix

Data: 2014-10-14 21:58:11
Autor: Czesław Wiśniak
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.

>Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków
A są jakieś badania na ten temat ?

Statystyki nie wykazały spadku.

Gdzie te statystyki ?

Data: 2014-10-21 12:00:43
Autor: neelix

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:m1jv8g$bn$1node1.news.atman.pl...

>Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków
A są jakieś badania na ten temat ?
Statystyki nie wykazały spadku.
Gdzie te statystyki ?

W archiwach. Zamknięte jako wstydliwe.
neelix

Data: 2014-10-21 14:06:26
Autor: Czesław Wiśniak
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
>Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków
> [...]

ROTFL, dawno sie tak nie uśmiałem.

Data: 2014-10-21 20:56:24
Autor: Gotfryd Smolik news
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
On Tue, 21 Oct 2014, Czesław Wiśniak wrote:
[...komuś, wrotek niet...]
>Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków
> [...]

  Akurat w tym zakresie mam również swoje podejrzenia.
  W zupełnie innej sprawie (statystyki *sprawców* przy
kolizjach trzeźwy - "pijany wg prawa")
  Jestem niemal pewien że na przełomie tysiącleci takie
cóś widziałem, kiedy przydepnięty argumentem "link
albo wypad" spróbowałem odszukać, znalazłem tylko jedną
pozycję bodaj z 2004 (już nie pamiętam którą) która
"zmierzała w tym kierunku" (acz nie była wartością
o której mówię). Teraz tych danych nie widać.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-14 22:59:23
Autor: Witolko

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:543d7ac2$0$12624$65785112news.neostrada.pl...

Protestuję przeciw kolejnemu łataniu budżetu kosztem kierowców. Niech pieniędzy szukają w swoich pensjach!

Demagogia. Nie chcesz widzieć głównego celu zmiany, czyli zmniejszenia
ilości wypadków.

Jak pieszy będzie uważał

Na cmentarzu jest trochę takich co uważali.

Demagogia. Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków., a okazały się tylko propagandą w celu drenażu kieszeni.
neelix

Dlaczego uważasz, że światła nie poprawiły bezpieczeństwa ?
Czy gorsza widoczność innego pojazdu wg ciebie jest lepsza dla bezpieczeństwa
użytkowników dróg ?

Data: 2014-10-15 01:47:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 14 Oct 2014, Witolko wrote:

[...]

  Może przez to, że są marne bo marne, lecz jakieś, po raz
pierwszy rzeczywiste "dane pomiarowe" z Austrii, która taki
obowiazek zniosła.
  I... nic. Żadnej katastrofy :>
  A u nas jest "z dokładnością wzrostu" (te zmiany dotyczące ruchu,
na które narzekają kierujący, jakiś tam skutek odnoszą
i wypadkowość trochę maleje) światła nie dały "skoku".

  Zupełnie INNA sprawa to fakt, że dziś, w dość fatalnych warunkach
oprócz cyklopów stwierdziłem dwa samochody BEZ świateł, na
całkiem krótkim odnicku.
  Okolice wjazdu na A1 jakby kto pytał.

  Żeby była jasność, o ile w kwestii świateł jestem skłonny
zgodzić się z neelixem, to przy sprawie przejść - przeciwnie.

Czy gorsza widoczność innego pojazdu wg ciebie jest lepsza dla bezpieczeństwa
użytkowników dróg ?

  Pytasz nie mnie, ale odpowiedź brzmi: "dla pieszych tak".
  Człowiek tak ma, jak że jak w ogóle nie jest zmuszany do
reagowania, to rutyna wchodzi w nawyk - i reakcją jest
"nie świeci to go nie ma" :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-15 07:13:00
Autor: Shrek
PierwszeĂąstwo pieszych przed przejÂśc iem.
On 2014-10-14 22:59, Witolko wrote:

[...]

uĹźytkownikĂłw drĂłg ?

Tu nie jestem przekonany - niby poprawiło widocznośc samochodów... ale - kiedyś motocykliści się wyróżniali właśnie świeceniem przez cały dzień, czyli byli bardziej widoczni, dziś giną w tle. O pieszych i rowerzystach nie wspominając....

Shrek.

Data: 2014-10-15 08:33:10
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Tu się zgadzam. Dlatego motocykliści na szybszych drogach powinni jeździc na długich. W takim DE na autostradach robili tak juz dobre 25 lat temu, wtedy dopiero widac ich w lusterku.

Data: 2014-10-15 12:06:32
Autor: masti
Czesław Wiśniak wrote:

[...]

jazda na długich nie jest dobrym rozwiązaniem. Zwłaszcza w zwykłym
ruchu. Motocykl nie jest dużo lepiej widoczny a za to oślepia.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-15 14:19:01
Autor: Czesław Wiśniak
Pierwszeństwo pieszych przed przej?ciem.
[...]

Ma oslepiac w lusterku, wlasnie dlatego swietnie jest widoczny. Gdy bardzo szybko sie porusza, nie zrobisz mu glupiego numeru typu zajechanie drogi, nagla zmiana pasa. Widzisz go z daleka.
Szybszych drogach. Miałem na mysli autostrady i ekspresówki. W dzien swietnie sie sprawdzalo bo pamietam.

Data: 2014-10-15 12:52:00
Autor: masti
Czesław Wiśniak wrote:

[...]

wszystko pod warunkiem, że samochody jadą bez świateł. Niestety jeśli
jadą na światłach to długie widoczności specjalnie nie poprawiają

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-15 14:59:06
Autor: Czesław Wiśniak
Pierwszeństwo pieszych przed przej?ciem.
Niestety jeśli
jadą na światłach to długie widoczności specjalnie nie poprawiają

Jest dokladnie odwrotnie, piszę to z własnego doświadczenia :)

Data: 2014-10-15 14:06:19
Autor: masti
Czesław Wiśniak wrote:

Niestety jeśli
jadą na światłach to długie widoczności specjalnie nie poprawiają

Jest dokladnie odwrotnie, piszę to z własnego doświadczenia :)

ja też i to zarówno z czterech jak i dwóch kółek

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-21 12:21:51
Autor: neelix

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:m1lr2n$2d2$1node2.news.atman.pl...
Niestety jeśli
jadą na światłach to długie widoczności specjalnie nie poprawiają
Jest dokladnie odwrotnie, piszę to z własnego doświadczenia :)

Ale to jest eskalacja głupoty. Zamiast "wszyscy bez świateł" padają już propozycje używania drogowych w dzień!!! Niestety wielu już tak jeździ, bo prawnie zalegalizowano światłomaniactwo i spadł poziom bezpieczeństwa jednośladów. Zgasić światła a będzie bardziej bezpiecznie niż dzisiaj.  I taniej!
neelix

Data: 2014-10-21 12:13:45
Autor: neelix

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:m1loni$vo8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli jadę przed nim z maksymalną140 to w jaki sposób mogę mu zajechać drogę??? Drogowe dla motocyklisty po to by mógł bezpiecznie łamać prawo? Dopadła was epidemia absurdów?
neelix

Data: 2014-10-21 14:01:03
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Normalnie możesz mu zajechać bo on jedzie 200 albo 250, oczywiscie zawsze mozesz byc zlosliwy i toczyć sie przed nim te 140.

A jak jedziesz z maksymalna 100 i wyprzedzasz TiRa ?
Czy ty nie zauważasz jakie głupoty wypisujesz ?:)

Data: 2014-10-21 14:13:06
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

 Miało być "chciałbyś wyprzedzic TiRa", żebyś się nie czepiał.

Data: 2014-10-21 18:57:32
Autor: John Kołalsky
[...]

Wiesz co to jest motorem 200 albo 250 ?

Data: 2014-11-01 14:04:01
Autor: neelix

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:m25hu5$ilq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie normalnie, bo 200 nie jest normalne.
A jak jedziesz z maksymalna 100 i wyprzedzasz TiRa ?
Czy ty nie zauważasz jakie głupoty wypisujesz ?:)

Tir ma jechać 80! Czy ty nie zauważasz jakie głupoty wypisujesz ?:)
neelix

Data: 2014-10-21 12:07:09
Autor: neelix

Użytkownik "Witolko" <xed3@we4sxz.pl> napisał w wiadomości news:m1k2ro$499$1node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Światła mijania nie są przeznaczone do jazdy w dzień tylko do oświetlania drogi. Nie potrzebna jest widoczność z 5 km. Wystarczy z 1km a takie auto widać bez pomocy świateł (nie dotyczy niedostatecznej widoczności).  Polacy nie są wzrokowo upośledzeni i nie wymagają absurdalnych rozwiązań. Nakaz świecenia nie podniósł bezpieczeństwa, bo to była lipa i propaganda.
neelix

Data: 2014-10-21 14:05:53
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Ale nie wszyscy Polacy  włączali przy niedostatecznej widoczności bo maja wschodnią mentalnośc dlatego teraz jeżdżą cały rok :P
Czy nakaz świecenia podniósł bezpieczeństwo czy nie, tego nie udowodniłeś, więc nie ma o czym gadać :)

Data: 2014-10-21 20:58:55
Autor: Gotfryd Smolik news
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
On Tue, 21 Oct 2014, Czesław Wiśniak wrote:

[...neelixowi...]
Dlaczego uważasz, że światła nie poprawiły bezpieczeństwa ?
[...]
[...]

  Jesteś PEWIEN że JEŻDŻĄ?
  Tak, z "dziennym jednostronnym" we mgle :>
(no przecież samo się włącza, to o co chodzi)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-11-01 14:15:22
Autor: neelix

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1410212056550.4388quad...
[...]

Widuję też dzienne razem z mijania.

neelix

Data: 2014-11-01 14:13:53
Autor: neelix

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:m25i77$irs$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie wszyscy oglądają TV, nie wszyscy płacą podatki, czynsz, palą papierosy, ..... . Dzisiaj też nie wszyscy świecą. Nie wszyscy są trzeźwi a przepisy przestrzega ok. 1% kierowców. To że nie wszyscy świecili nie ma nic do rzeczy. Kto nie świecił w war. niedostatecznej widoczności podlegał karze tak jak dziś. To, że nie świeciła dosłownie garstka w skali kraju nie jest powodem do ukarania wszystkich, bo to jest łobuzeria i złodziejstwo.
Ja nie muszę nikogo przekonywać odnośnie bezpieczeństwa. To nas nie przekonano, a mnie na pewno, że się zwiększyło. Panuje mendialna cisza nad tą trumną. Gdyby nastąpiła poprawa to Austria nie wycofałaby się z głupoty a Niemcy też wprowadziliby taki nakaz.

neelix

Data: 2014-10-04 22:47:29
Autor: Witolko
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:54304a7f$0$18084$65785112news.neostrada.pl...

Po światłach w dzień kolejny skrajny debilizm neelix

Są kraje, które już mają takie prawo, m.in. Francja.

Data: 2014-10-04 23:09:19
Autor: Cavallino

Użytkownik "Witolko" <vf4e67@b5r42s.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54305ced$0$18080$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Może oni mogą sobie na to pozwolić, skoro prawie każde większe i średnie miasto ma ring, a między nimi ekspresówka albo autostrada.

Data: 2014-10-04 23:17:28
Autor: Witolko
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:m0pnm0$7no$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mają także drogi na których są przejścia bez sygnalizacji.

Data: 2014-10-04 14:21:55
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 4 października 2014 23:17:28 UTC+2 użytkownik Witolko napisał:
> [...]

I z reguły przestrzegają ograniczeń prędkości.

Data: 2014-10-04 23:30:28
Autor: Cavallino

Użytkownik "Witolko" <vf4e67@b5r42s.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:543063f4$0$18368$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Także.
A my Tylko - różnica między tymi stanami jest zasadnicza.

Kolejność powinna być taka: najpierw ekspresówki i ringi wokół każdej większej i średniej miejscowości, tak żeby jeżdżenie przez ich środek było fanaberią, a potem ew. durne przepisy dające fory niesamochodom na jezdniach tworzonych dla samochodów.

Data: 2014-10-04 14:33:51
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 4 października 2014 23:30:28 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]

Kolejność powinna być taka: najpierw ekspresówki i ringi wokół każdej większej i średniej miejscowości, tak żeby jeżdżenie przez ich środek było fanaberią, a potem ew. durne przepisy dające fory niesamochodom na jezdniach tworzonych dla samochodów.

wskaż źródła finansowania budowy obwodnic.

Data: 2014-10-04 23:43:14
Autor: Witolko
[...]

Jaki to ma związek z pierwszeństwem dla pieszych obowiązującym w Francji ?

Data: 2014-10-05 10:23:53
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-04 o 23:43, Witolko pisze:
Może oni mogą sobie na to pozwolić, skoro prawie każde większe i średnie miasto ma ring, a między nimi ekspresówka albo autostrada.
Jaki to ma związek z pierwszeństwem dla pieszych obowiązującym w Francji ?
Może taki, że na ringach i ekspresówkach zazwyczaj nie ma przejść dla
pieszych, a na drogach gdzie te przejścia są, jest mniejsze natężenie ruchu?

Maciek

Data: 2014-10-05 12:36:10
Autor: Witolko
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:m0qv6r$9vt$1node2.news.atman.pl...
[...]

To po co wprowadzili przepis o pierwszeństwie pieszego oczekującego/wchodzącego ?

Data: 2014-10-05 12:59:54
Autor: Cavallino

Użytkownik "Witolko" <xed3@we4sxz.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m0r6v9$o90$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ekomoda taka.
Głupia, szkodliwa i wręcz chora.
Tak jak wszyscy którzy się za nią opowiadają.

Data: 2014-10-05 12:54:19
Autor: Cavallino

Użytkownik "Witolko" <vf4e67@b5r42s.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:543069fc$0$18092$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zasadniczy.
Skoro przejściami dla pieszych nie blokuje się ruchu tranzytowego, to łatwiej można podjąć decyzje o utrudnieniach w ruchu lokalnym.

Data: 2014-10-05 14:31:17
Autor: Czesław Wiśniak
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
Zasadniczy.
Skoro przejściami dla pieszych nie blokuje się ruchu tranzytowego, to łatwiej można podjąć decyzje o utrudnieniach w ruchu lokalnym.

Wymysl inna bajeczke.

Data: 2014-10-06 01:03:20
Autor: Witolko
[...]

Ruch tranzytowy staje się ruchem lokalnym w początkowym
i końcowym etapie. Poza tym ilość samochodów w ruchu lokalnym jest też
bardzo duża.
Więc po co Francuzi uprzywilejowali pieszych przechodzących przez jezdnię,
utrudniając życie dużej ilości kierowców ?
Widocznie rachunek zysków i strat przemówił za takim rozwiązaniem.

Data: 2014-10-05 15:22:23
Autor: neelix

Użytkownik "Witolko" <vf4e67@b5r42s.pl> napisał w wiadomości news:54305ced$0$18080$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy jak w ameryce biją murzynów to u nas też mamy bić? Czy mamy też zjadać tony żab, ślimaków i wypijać hektolitry bordeaux? Każdy kraj to inna mentalność. Rząd który bezmyślnie ściąga zewsząd wszystkie debilizmy robi z Polski kontener na śmieci. Nasze prawo drogowe do czasu PO było wystarczające do bezpiecznego funkcjonowania na drodze. Wystarczyło je tylko egzekwować. Można było wypieprzyć z TV 50% reklam i doedukować społeczeństwo. Przy takiej infrastrukturze i zachowaniach pieszych nigdzie nie da się dojechać, bo u nas przejścia są co 100 m, a pieszy nie organizuje się w grupki tylko włazi na jezdnię dowolnie i indywidualnie. Wyobraźmy sobie jak np. 2 baby stoją na chodniku w pobliżu przejścia i sobie plotkują. Nie wyobrażam sobie sytuacji by każde dojeżdżające auto musiało zatrzymywać się na ich widok. Teraz mamy jeszcze w miarę zdrową sytuację bo większość jednak jedzie, część z nas zachowuje ostrożność i zwalnia, część choć to niezgodne z przepisami o pierwszeństwie sama zatrzymuje się wg uznania. W ciągu 7 lat Polska stała się krajem absurdów i nie do życia.

neelix

Data: 2014-10-06 00:27:00
Autor: Witolko

Użytkownik "Witolko" <vf4e67@b5r42s.pl> napisał w wiadomości

Są kraje, które już mają takie prawo, m.in. Francja.

Czy jak w ameryce biją murzynów to u nas też mamy bić?

Czy będziesz czuł się jak zbity murzyn, gdy przymusowo
przepuścisz pieszego ?

Czy mamy też zjadać
tony żab, ślimaków i wypijać hektolitry bordeaux?

W Francji nikt nikogo nie zmusza do tego.
W Polsce pewnie są tacy co jedzą i piją.

Rząd który bezmyślnie ściąga zewsząd wszystkie debilizmy robi z
Polski kontener na śmieci.

No tak, najmądrzejszy to jesteś ty.
Tacy mądrzy jak ty taką władzę wybrali.

> Nasze prawo drogowe do czasu PO było
wystarczające do bezpiecznego funkcjonowania na drodze. Wystarczyło je
tylko egzekwować.

Widocznie nie wystarczyło. Pomysł nie wziął się znikąd.
Wyborcy zainspirowali posłów.

Można było wypieprzyć z TV 50% reklam i doedukować
społeczeństwo.

Tysiąc by zrozumiało, jeden nie i ten jeden by zginął na przejściu
dla pieszych.
Tysiąc by przeszło "z duszą na ramieniu" bez długiego oczekiwania,
jeden by zginął.

[...]

I vice versa :
 Przy takiej infrastrukturze i zachowaniach kierowców nigdzie
 nie da się przejść, bo u nas pojazdy jadą cały czas, a kierowcy nie
organizują się w grupki, jadą za szybko, wyprzedzając na przejściach.

W ciągu 7 lat Polska stała się krajem absurdów i nie do życia.
neelix

Jeżeli tylko 7 lat bierzesz pod uwagę to teraz masz ok. 22 lata ?
Wcześniej było "do życia" i nie było absurdów ?
W którym kraju nie ma absurdów ?

Data: 2014-10-05 16:28:44
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 6 października 2014 00:27:00 UTC+2 użytkownik Witolko napisał:
> [...]

Jeżeli tylko 7 lat bierzesz pod uwagę to teraz masz ok. 22 lata ?

Wcześniej było "do życia" i nie było absurdów ?

My będziemy mieli jeden więcej. Bo dla potencjalnego jednego pieszego będzie musiało zatrzymać się nieraz wiele samochodów. Spowoduje to wyemitowanie w skali roku do atmosfery iluś tysięcy ton pyłu azbestowego i milionów metrów sześciennych spalin o najgorszym z możliwych składzie bo pochodzącym z ruszania. Przez 55 lat życia nie zauważyłem żeby przejście przez jezdnie na pasach i nie tylko stanowiło dla mnie jakiś problem. Czasami trzeba poczekać 30 sekund może minutę.. Jak pojazdy mają się grupować żeby luki były to niech w przepisie będzie ze jak jest więcej niż dwudziestu pieszych to się ich hurtem przepuszcza. A jak tylu nie ma to czekają na okazję albo aż się ich tylu uzbiera.

Data: 2014-10-10 02:58:50
Autor: Witolko
Pierwszei?1stwo pieszych przed przeji?1ciem.
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości

Wcześniej było "do życia" i nie było absurdów ?
W którym kraju nie ma absurdów ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 k. My będziemy mieli jeden więcej.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W. Narazie nie wiadomo. Zobaczymy co parlament uchwali.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
k. Bo dla potencjalnego jednego pieszego będzie
musiało zatrzymać się nieraz wiele samochodów. Spowoduje to wyemitowanie w
<ciach>
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W. Zgłoœ to posłom lub odpowiedniej organizacji. Może ich przekonasz.
Wszystko zależy od wielu czynników, m.in. gęstoœci, szybkoœci ruchu,
spostrzegawczoœci, inteligencji, szczęœcia, itd.
Ty nie zauważyłeœ problemu, ale niektórzy posłowie zauważyli.
Widocznie ludzie, organizacje to zgłaszajš. Może ze statystyk wypadkowoœci
to wynika.

Data: 2014-10-06 19:38:48
Autor: Cavallino

Użytkownik "Witolko" <xed3@we4sxz.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m0sgkn$75l$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Dość tych kapeluszniczych bzdur i epitetów.
PLONK

Data: 2014-10-14 21:52:04
Autor: neelix

Użytkownik "Witolko" <xed3@we4sxz.pl> napisał w wiadomości news:m0sgkn$75l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja mówię imporcie zachowań, które są mentalnie obce i sprzeczne z rozumem.

Czy mamy też zjadać
tony żab, ślimaków i wypijać hektolitry bordeaux?
W Francji nikt nikogo nie zmusza do tego.
W Polsce pewnie są tacy co jedzą i piją.

To dlaczego my mamy być zmuszani?

Rząd który bezmyślnie ściąga zewsząd wszystkie debilizmy robi z
Polski kontener na śmieci.
No tak, najmądrzejszy to jesteś ty.
Tacy mądrzy jak ty taką władzę wybrali.

Widocznie nie tacy jak ja.

> [...]
tylko egzekwować.
Widocznie nie wystarczyło. Pomysł nie wziął się znikąd.

Wystarczyło, ale się nie chciało. Tylko piesi wybierają? A gdzie głos kierowców? 75% kierowców do czasu nakazu nie świeciło w dzień.

[...]

I tak zginie jeśli tak mu zapisano. Zginie na przejeździe kolejowym, bo nieopatrznie zrozumie że pociąg stanie. Przypomina mnie się film "Oszukać przeznaczenie".

[...]

To niech piesi żądają dostosowania infrastruktury bez upieprzania innej grupy.

[...]

Takich absurdów nie było. No kto świecił w słoneczny letni dzień? Komuna nie miała tak idiotycznych pomysłów. Można było zrozumieć okres jesień-zima, ale świecenie latem??? Niewiele brakowało by uraczyli nas alkomatami za nasze pieniądze i pewnie obowiązkiem corocznej legalizacji podczas przeglądu auta. Nie obchodzą mnie inne kraje. To ich problem.

neelix

Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.