Pierwszeństwo pomysłu

Data: 2009-12-20 21:48:32
Autor:
Pierwszeństwo pomysłu

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:hgia7i$66u$1news.onet.pl...
Witam,

Mam taką sytuację: wymyśliłem pomysł i opowiedziałem go firmie z którą współpracuję b2b. Firma będzie go realizować, ja z tego nie będę miał nic. Nie mam jednak także potwierdzenia na piśmie i nigdy go nie będę miał, że to ja wymyśliłem.

No masz problem ,pomysłów się nie opowiada tylko sprzedaje lub realizuje.

jhru

Data: 2009-12-21 01:33:31
Autor: SDD
Pierwszeństwo pomysłu

Użytkownik <jhr@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgm2j5$1k5$1inews.gazeta.pl...

No masz problem ,pomysłów się nie opowiada tylko sprzedaje lub realizuje.

Jest jeszcze trzecia mozliwosc, dla pomyslow nierealizowalnych - napisac o nich ksiazke.

Pewna pani z Anglii wymyslila na przyklad szkole magii i czarodziejstwa w Hogwarcie...
Nie dalo sie takiej otworzyc... ale i tak zarobila na niej miliony.

Pozdrawiam
SDD

Pierwszeństwo pomysłu