Pierwszeństwo przejazdu.

Data: 2010-02-13 11:27:30
Autor: neelix
Pierwszeństwo przejazdu.

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:hl5u1g$o0l$1news.agh.edu.pl...
Witam.

Zmartwił mnie wczoraj fakt nieznajomości przepisów przez kierownika jakiegoś SUVa na podwarszawskich tablicach. Sytuacja wyglądała następująco:

Nie oczekuj znajomości przepisów wśród polskich kierowców, bo ta znajomość jest mocno ograniczona i zanikająca. Im ktoś dłużej jeździ tym mniej pamięta przepisy, bo od uzyskania PJ ani razu do nich nie zajrzał. Na dodatek są zagadnienia, których od początku nie ogarniają. Miszcze kierownicy nie muszą zaglądać do przepisów. Wystarcza im przebojowość czyli pchanie się na chama. Mnie jeden powiedział, że on nic nie musi, bo on mieszka w Polsce. Nie dotarło, że musi jechać blisko prawej krawędzi i jak mu sie pas kończy to przy zmianie pasa musi ustąpić, a nie na chama wyprzedzać na grubość lakieru.

neelix

Pierwszeństwo przejazdu.