Pierwszeństwo przejazdu.

Data: 2010-02-13 16:59:44
Autor: J.F.
Pierwszeństwo przejazdu.
On Sat, 13 Feb 2010 11:14:06 +0100,  marjan wrote:
Zaskoczyło mnie to na tyle, że facet, na oko ok 30-40 lat, wydawać by się mogło że powinien przepisy znać dość dobrze.

Nie "powinien znac dobrze" tylko "dawno juz zapomnial" :-)

J.

Data: 2010-02-13 17:59:02
Autor: radekp@konto.pl
Pierwszeństwo przej azdu.
Sat, 13 Feb 2010 16:59:44 +0100, w
<51jdn55vuc2uabts1051bdsd2v14rj34ig@4ax.com>, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

Albo nie aktualizował. Zmiana była chyba w latach 90-tych, więc miał pełne
prawo nie znać ;).

Data: 2010-02-13 18:24:06
Autor: J.F.
Pierwszeństwo przejazdu.
On Sat, 13 Feb 2010 17:59:02 +0100,  radekp@konto.pl wrote:
> [...]

Nie "powinien znac dobrze" tylko "dawno juz zapomnial" :-)

Albo nie aktualizował. Zmiana była chyba w latach 90-tych, więc miał pełne

Ale nie przypominam sobie zeby pod tym wzgledem cokolwiek sie
zmienilo.

J.

Data: 2010-02-13 19:14:09
Autor: radekp@konto.pl
Pierwszeństwo przej azdu.
Sat, 13 Feb 2010 18:24:06 +0100, w
<h0odn5pirmfmt2h28lsmg406ssf2lmpt7m@4ax.com>, J.F.

>Albo nie aktualizował. Zmiana była chyba w latach 90-tych, więc miał pełne
>prawo nie znać ;).

Ale nie przypominam sobie zeby pod tym wzgledem cokolwiek sie
zmienilo.

Wtedy nie było internetu, więc na dowody nie ma szans. Nie istnieją :).

Chyba, że jest jakaś strona z aktualizacjami PoRD.

Data: 2010-02-13 19:43:43
Autor: Przemysław Bernat
Pierwszeństwo przej azdu.
Dnia Sat, 13 Feb 2010 19:14:09 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Wtedy nie było internetu, więc na dowody nie ma szans. Nie istnieją :).

Chyba, że jest jakaś strona z aktualizacjami PoRD.

Myślisz, że w czasach Pitagorasa był już internet? Bo dowody na jego
istnienie są w internecie!

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-02-13 20:05:05
Autor: J.F.
Pierwszeństwo przejazdu.
On Sat, 13 Feb 2010 19:14:09 +0100,  radekp@konto.pl wrote:
Sat, 13 Feb 2010 18:24:06 +0100, w J.F.
> [...]

Wtedy nie było internetu, więc na dowody nie ma szans. Nie istnieją :).
Chyba, że jest jakaś strona z aktualizacjami PoRD.

Ostatnio na Sejmowej stronie znalazlem przedwojenne rozporzadzenia.

J.

Data: 2010-02-13 21:15:32
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pierwszeństwo przejazdu.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0odn5pirmfmt2h28lsmg406ssf2lmpt7m4ax.com...
> [...]

prawo nie znać ;).

Ale nie przypominam sobie zeby pod tym wzgledem cokolwiek sie

A ja sobie przypominam, jak mnie uczono, że:
- na skrzyżowaniach niekierowanych oraz na skrzyżowaniach z sygnalizatorami niekierunkowymi neleży zająć skrajny pas zgodnie z tym, z ktorej strony sie na nieogo wjeżdza
- na skrzyżowaniach kierowanych z sygnalizatorami kierunkowymi mozna zająć dowolny pas

I wg mnie jest to bardzo (albo jeszcze bardziej) sensowne.

Ktoś potwierdzi, ze tak było?
Nie mam dowodów, bo to byly słowa instruktora, a jak wiadomo Ci akurat potrafią głupoty gadac. W tym wypadku wydawało mi sie to takie jasne, ze nie sprawdzałem.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-02-15 13:05:17
Autor: neelix
Pierwszeństwo przejazdu.

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:hl719d$246$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Nie mam dowodów, bo to byly słowa instruktora, a jak wiadomo Ci akurat potrafią głupoty gadac. W tym wypadku wydawało mi sie to takie jasne, ze nie sprawdzałem.

Jeśli instruktor gada głupoty, a jest to osoba poza prawnikiem piszącym zmiany w ministerstwie najbardziej na bieżąco to pozostaje Ci sluchać przekupki na targowisku. Lepszy instruktor od policjanta, bo ci gwiazdując w mediach wyjątkowo bredzą. To instruktorzy uczą zachowania na drodze, a nie prawnicy. Oczywiście są lepsi i gorsi, są łamiący przepisy(zielona strzałka, rozmowa przez komórkę), ale mają większą wiedzę od reszty.
neelix

Data: 2010-02-15 12:56:21
Autor: neelix
Pierwszeństwo przejazdu.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:51jdn55vuc2uabts1051bdsd2v14rj34ig4ax.com...
[...]

A nabyte w dzień po uzyskaniu PJ miszczostwo nie pozwala mu na zaglądanie do pord, bo to cholerne poniżenie się. :-)
neelix

Data: 2010-02-15 15:17:05
Autor: J.F.
Pierwszeństwo przejazdu.
On Mon, 15 Feb 2010 12:56:21 +0100,  neelix wrote:
[...]

"Ja tu zawsze tak skrecam i nikt na mnie nie trabi" :-P

J.

Data: 2010-02-15 16:03:15
Autor: neelix
Pierwszeństwo przejazdu.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3qlin5hnf5m3t1o8t7jadqrj6pr87avohc4ax.com...
[...]

Hihihi.  Lub "ja nic nie muszę, w Polsce jestem".
neelix

Pierwszeństwo przejazdu.