Pierwszy Motocykl

Data: 2013-04-07 16:39:42
Autor: Konradramixx
Pierwszy Motocykl
Witam. Mam pytanie dotyczące pierwszego motocykla. Jaki motocykl wybrać jako pierwszy nadający się do stuntu ? Najlepiej by miał 125cm3 silnika. I na co patrzeć przy zakupie takiego motocykla ? W sumie zastanawiałem się nad Hondą NSR 125, Aprilią Af1 Futura 125, oraz Aprilią RS 125. Proszę o poradę najlepiej specjalistów :D Z góry dzięki, i Pozdrawiam :)

Data: 2013-04-07 16:47:02
Autor: Konradramixx
Pierwszy Motocykl
Konradramixx napisal

[...]

Ps. Z powodu iż obowiązuje mnie ograniczenie kosztów chciał bym kupić taki do 3500zł

Data: 2013-04-08 01:48:18
Autor: Tmek
Pierwszy Motocykl

Użytkownik "Konradramixx" <konrad314@_NOSPAM_poczta.pl> napisał w wiadomości news:54805f1d75ccc6217a653cbb70f09d25$1grupy.scigacz.pl...
Konradramixx napisal

[...]

Jak masz ograniczenie kosztow do 3500 to nie kupuj takiego za 3500 tylko tanszy.
Za pozostala gotowke zrobisz to co trzeba zrobic albo wymienic.
A zawsze cos trzeba, szczegolnie w takim pulapie cenowym.

Tmek

Pierwszy Motocykl