Pierwszy Motor !!!!

Data: 2014-02-07 18:43:00
Autor: tomaszekxd
Pierwszy Motor !!!!
Witam chciałbym wiedzieć czy KTM 125exc będzie dobrym pierwszym motorem...
Moje dane:
Wiek: 15
Wzrost: 180cm+
Waga: 60kg
Doświadczenie: 4 lata jazdy na skuterze, 0mh na crossie. Mieszkam w małopolsce, zewsząd otaczają mnie góry. Ogólnie góry to moja pasja... Podbiłem już wiele szczytów, często ze znajomymi jeździmy na trasy rowerowe- jeśli chodzi o rowery to nie jestem zielony. Lecz chcę zacząć jeździć też na motorze i niewiem od czego zacząć. Na początek myślałem o Yamaha 85YZ lub KTM SX85 ogólnie o dobrych 85. Tylko jest mały problem bo te motory sa na trasy i zawody a ja szukam czegoś co będzie mogło jeździć po górach, wielkich błotach i nie będzie miało problemu ze skalistymi podjazdami. Zdecydowałem się na enduro.. wybrałem ktm 125 exc czy to dobry wybór ?
O porady proszę osoby które mają styczność z motorami ( takie które mają przejechane troche MH na krosie lub enduro.

PROSZĘ O PORADY ! Z góry dzięki! :) Niech każda odpowiedź będzie uzasadniona !

Data: 2014-02-11 11:31:33
Autor: adrian5q
Pierwszy Motor !!!!
tomaszekxd napisal

[...]

siema tez jestem w twoim wieku i mieszkam w malopolsce ale bardziej pod kraków kocham przebywac w lesie z kumplami na rowerze po lesie smigac i kreca mnie wlasnie quady crossy enduro wiec mamy ten sam dylemat ale ja sie juz zdecydowalem zeby kupic yamahe dt 80 na poczatek ale gdybym tylko mogl to bym wybral full crossa 125 lub 85 bo moc jest prawie ta sama mysle ze za rok sie przesiade na crossa (biore enduro tylko ze wzgledu ze potrzebuje dojezdzac do szkoly )

polecam ci :
-honda cr 125 lub 85
-suzuki rm 125 lub 85
-yamaha yz 125 lub 85
-kawasaki kx 125 lub 85

a z enduro to :
-yamaha dt 80 lub 50 (ale 80 ma 15 koni wiec lepsza)
-husqwarna wr 80 lub 125
-ktm 125exc
-aprilia rx 50/80 lub 125
-derbi senda 50/80
i duzo tego jest :)

ale mowie ci jak tylko mozesz bierz full crossa pozdro

Pierwszy Motor !!!!