Pierwszy Polski producent płetw JET [mark et]

Data: 2009-05-20 21:39:53
Autor: Professional Diving Equipment
Pierwszy Polski producent płetw JET [mark et]
Jesteśmy pierwszymi w Polsce producentami płetw typu JET.
Proponujemy profesjonalne płetwy ze sprężynami za 289zł
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nasza szczegółową ofertą dostępną na

www.prodiving.com.pl

Michał Golc
693 55 11 63

Data: 2009-05-20 22:44:53
Autor: Alf/red/
Professional Diving Equipment pisze:
Jesteśmy pierwszymi w Polsce producentami płetw typu JET.

Miałem już okazję pomacać je w sklepie. Są dziwnie chropowate. Mają spore wycięcie "od góry" w kaloszu, może się przydać a może dać uczucie luźności.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nasza szczegółową ofertą

Dajcie ją czym prędzej do korekty komuś, kto umi po polski.
Błędy na szybko: platworma wiertnicza, użyto najnowszych technologij (podpowiedź: nie piszcie też "technologji"), w standarcie, ponad dwukrotnie, oraz brakuje sporo przecinków i jednej czy dwóch kropek. Momentami dziwny styl, ale to najmniejsze piwo, bo marketingowcy w ogóle bełkocą. Dopiszcie, że masa dotyczy jednej płetwy. Fajnie byłoby dodać wymiary wewnętrzne butów i skrócić całość do przynajmniej czterech stron. HTH, trzymam kciuki.

--
Alf/red/

Data: 2009-05-21 02:58:36
Autor: Haw
Alf/red/ pisze:
[...]

Również miałem okazję dziś je "pomacać" (na razie jedynie na sucho niestety). Co sie rzuca w oczy:
- dziwnie chropowata podeszwa,
- jakiś dziwny ten synt. kauczuk - nie budzi mojego zaufania (odczucie subiektywne)
- płetwy są miękkie, IMHO bliżej im do maresów niż porządnych jet finów,
- atrakcyjna cena (porównywalna ze scubatech'em)
- kalosz z XL całkiem nieźle pasuje na but DUI w rozmiarze 9 - trudno jest znaleźć takie płetwy.

Generalnie gdyby nie materiał z jakiego są wykonane, to byłbym szczęśliwym posiadaczem.
Muszę szukać dalej nurkując w międzyczasie w za ciasnych...

Pozdrawiam,
Haw.

Data: 2009-05-21 06:19:11
Autor: jacekplacek
Professional Diving Equipment <golcmichal@op.pl> napisał(a):
[...]

Metoda mocowania sprężyn, nie bardzo mi się podoba. Szczególnie ta "oczkowa":
http://www.prodiving.com.pl/images/img4.jpg
Mam takie coś w 2 kompletach: Sopras Jet i Bladesach. Lubi się wypiąć. A najbardzie lubi się wypinać w najmniej oczekiwanych momentach.
Metoda "opaska": nie spotkałem, ale na oko, średnio wzbudza moje zaufanie:
http://www.prodiving.com.pl/images/img7.jpg
Może "na macanego" jest to solidne. Haw: kup sobie, dasz spróbować :P

Data: 2009-05-21 07:54:06
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Professional Diving Equipment <golcmichal@op.pl> napisał(a): > Jesteśmy pierwszymi w Polsce producentami płetw typu JET.
> [...]
http://www.prodiving.com.pl/images/img7.jpg
Może "na macanego" jest to solidne. Haw: kup sobie, dasz spróbować :P

miałem w ręku (nie na nogach :)lipa lepiej dołożyć i kupić sprawdzone , cena
aż tak nie rewelacyjna za "niewiadomoco" (chyba producent nawet nie wie do końca)

Data: 2009-05-21 10:06:35
Autor: SHARMDIVER.PL
Pierwszy Polski producent płetw JET [ market]
A może by coś napisał ktoś kto PŁYWAŁ w tych płetwach?
Bo na razie to pojawiają się pierdoły wypisywane przez sklepowych "mędrców-oglądaczy"

Data: 2009-05-21 10:40:11
Autor: INDI DIVER Wojciech Chomański

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:gv322k$q7$1news.onet.pl...
A może by coś napisał ktoś kto PŁYWAŁ w tych płetwach?
Bo na razie to pojawiają się pierdoły wypisywane przez sklepowych "mędrców-oglądaczy"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Witam,
ja PŁYWAŁEM - co prawda tylko w basenie a nie w otwartych wadach i z butlami, ale to już coś i na pewno więcej niż różne oceny "na oko" i "na macanego"...
Pzryznam że pierwsze wrażenie jak wziąłem je do ręki było niezłe ale i budzące nieco wątpliwości (dziwny rodzaj gumy i obawa czy góny brzeg kieszeni na stopę nie będzie uwierał podbicia - nie jest wyprofilowany jak w większości płetw, no i wyprofilowanie otworów w piórze też jakieś mało przekonywujące).
Ale do rzeczy - W WODZIE zostałem przyjemnie zaskoczony. Pracują naprawdę bardzo dobrze ! Ta dziwna guma ma znakomitą sprężystość i elastyczność. Podbicia nie uwierały choć trzeba przyznać że miałem buty 7mm. Sprężyny trzymają dobrze choc pływanie 1 godz. to za mało aby wydać 100% ocenę. Płetwy mają porządny ciąg, nie katują stawów jak oryginalne jet-y, a pióro pracuje (wygina się) niemal na całej długości (a nie połowa jak w wielu innych płetwach). Może zaskoczę ale mając porównanie do jet-ów Scubapro (oryginalnych) to polskie płetwy są LEPSZE... Jakbym nałożył z zamkniętymi oczami jedne a potem drugie to lepsze odczucia -większy komfort, bardzo podobny ciąg (może minimalnie mniejszy), lepsza manewrowość.
Ja bym tylko wprowadził 3 zmiany :
#  zmniejszył wysokość grzbietów boczynych w górnej części pióra
    (jeszcze większa część pióra by pracowała a nie tylko stawiała opór)
# zwiększył wysokość grzbietów w dolnej części pióra (są zbyt niskie i woda trochę ucieka na boki - przy przy wyższych grzbietach ciąg byłby jeszcze lepszy)
#   nie oszczędzałbym na materiale obszywającym sprężynę - jest za krótki i przesuwa się na boki czasami minimalnie blokując powrót odciągniętej sprężyny.
Generalnie DUŻY PLUS i pozytywne zaskoczenie.
Co ciekawe - możiwe są różne kolory (choć jest to droższa wersja i trzeba czekać).

Jakby ktoś miał pytania czy chciał więcej szczegółów to zapraszam na priv.

Pozdr
Wojciech Chomański
www.indidiver.com

Data: 2009-05-21 01:45:45
Autor: kurek
Pierwszy Polski producent płetw JET [market]
Witam.
>A może by coś napisał ktoś kto PŁYWAŁ w tych płetwach?
Ja pływałem, wymagają poprawy nie byłem zadowolony.

Jarek

Data: 2009-05-21 10:51:47
Autor: SHARMDIVER.PL
Pierwszy Polski producent płetw JET [ market]
kurek wrote:
Witam.
A może by coś napisał ktoś kto PŁYWAŁ w tych płetwach?
Ja pływałem, wymagają poprawy nie byłem zadowolony.

Jarek

Przepraszam, ale od czytania dużej ilości tekstu boli mnie głowa. Czy mógłbyś bardziej skrócić swoją wypowiedź aby się stała bardziej czytelna?

Data: 2009-05-21 14:54:16
Autor: Jacek "Fother" Klajn
Pierwszy Polski producent płetw JET [market]
A może by coś napisał ktoś kto PŁYWAŁ w tych płetwach?
Bo na razie to pojawiają się pierdoły wypisywane przez sklepowych "mędrców-oglądaczy"

Ja pływam w nich juz od ponad miesiaca, albo inaczej mam na nich zrobione około 40 godzin nurkowania. Nurkowały głównie w kamieniołomach, na razie były na prawie 70m. Chropowata powierzchnia jak była tak jest i nic sie w niej nie zmienia. Moje Jety Divesystemy były na poczatku gładziutkie a po kilku nurkowaniach wygladały jak bym je wierzchem po asfalcie woził. Co do zalet konstrukcyjnie i praktycznie porównywalne sa z Jetami Divesystemu, ciut lepiej wykonany kalosz dzieki czmu moje boot treki kiedys Bare a teraz Dui zdejmuja sie bez szarpania.Spód kalosza na tyle długi że wzmacnia prace stopy. Sa dosyc twarde, ale nie widze wiekszej różnicy w ugięciu pióra niż w Jetach DS lub Scubapro
Zdecydowanie lepsze od Jetów Scubapro które na standardowym kaloszu suchego latają jak "żyd po pustej sali". Sprężyna wydawała mi sie za miekka i zbyt mała ale okazuje sie że sie nie odkształca i nie zgniata stopy ani nie uwiera w sciegno achillesa.

Co wad ta krótka spreżyna - jak się zdejmie płetwy w wodzie to nie ma jak za nią złapac, poczatkowo daje to mały dyskomfort, później wpada sie na sposób i po problemie.

Płetwy jeżdża ze mna po europie i pewnie zabiore je do jaskiń za wielką wode. Z mocowaniami oczkowymi problemów na razie nie ma.

Ja je polecam, to dobre płetwy i na dodatek polskie

Pozdrawiam

Jacek

Jacek Fother Klajn
Instructor IANTD # 5134
Trimix Diver IANTD
Gas Blender IANTD CCR Explorer Trimix Diver PSAI
www.fother.pl
tel.+48 513125005

Data: 2009-05-21 14:22:40
Autor: Mirosław Kierepka
[...]

Witam !
Na koparkach mamy 2 pary tych płetw. Można wypożyczyć je do przetestowania.Chętnych zapraszamy.Koszt to rzetelna opinia wpisana do zeszytu.
Pozdrawiam Mirek

Data: 2009-05-21 17:58:56
Autor: Kraken Zakrzówek
Pierwszy Polski producent płetw JET [market]
Można je pożyczyć w Krakenie na Zakrzówku rozmiar XL i XXL
Koszt 20 zł jeżeli po testach zdecydujesz się na zakup to te 20 zł odliczamy od ceny płetw.

Data: 2009-05-24 19:09:49
Autor: Wojtek Potoczak
Pierwszy Polski producent płetw JET [ market]
Uzywalem ich na razie tylko przez wekend, czyli cztery nurki.
To calkiem przyzwoite pletwy. Pewnie mozna by troche poprawic w ich konstrukcji, ale bez przesady.
Mam podobno w wersji hard, czyli sztywne. Sprawiaja wrazenie sztywniejszych niz jetfiny scubapro.
Daja przyzwoity ciag, radza sobie tez w manewrowaniu.
Do rozmiaru XXL wchodzi idealnie but 45, czyli ma wielkosc pomiedzy XL a XXl jetow $-pro, co jest super zaleta.
Sprezyny, troche za krotkie, co prawda sa bardzo rozciagliwe i nie cisna, ale wolal bym troche dluzsze. Szmatka na sprezynach tez mogla by byc szersza.
Mocowanie sprezyny do pletwy "na opaske" dziala, ale nie budzi mojego entuzjazmu. Choc to chyba lepsze niz wersja "na oczko". Po roku uzywania sie okaze czy jest to pewny i wytrzymaly system.

Wazne!
Moich opini nie nalezy traktowac zbyt serio, bo prawie nigdy sprzet nie przeszkadza mi w nurkowaniu i jak ogolnie wiadomo, nurkowac specjalnie nie potrafie.

Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Data: 2009-05-24 20:27:22
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Professional Diving Equipment" <golcmichal@op.pl> napisał w wiadomości news:gv1mea$41r$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Szkoda że jednej pary nie dostałem do testów bo i dwóch nurków już kupiło inne, trzech się zastanawia nad zmianą, a ja w ciągu ostatnich 2 tygodni ponad 30 godz. popływał bym w nich. A tak nie mogę ich reklamować bo nie wiem co to jest, choć wolę by polskie było na wierzchu.
Pozdrawiam Włodek

Pierwszy Polski producent płetw JET [mark et]