Pierwszy Polski producent płetw JET [ market]

Data: 2009-05-24 19:09:49
Autor: Wojtek Potoczak
Pierwszy Polski producent płetw JET [ market]
Uzywalem ich na razie tylko przez wekend, czyli cztery nurki.
To calkiem przyzwoite pletwy. Pewnie mozna by troche poprawic w ich konstrukcji, ale bez przesady.
Mam podobno w wersji hard, czyli sztywne. Sprawiaja wrazenie sztywniejszych niz jetfiny scubapro.
Daja przyzwoity ciag, radza sobie tez w manewrowaniu.
Do rozmiaru XXL wchodzi idealnie but 45, czyli ma wielkosc pomiedzy XL a XXl jetow $-pro, co jest super zaleta.
Sprezyny, troche za krotkie, co prawda sa bardzo rozciagliwe i nie cisna, ale wolal bym troche dluzsze. Szmatka na sprezynach tez mogla by byc szersza.
Mocowanie sprezyny do pletwy "na opaske" dziala, ale nie budzi mojego entuzjazmu. Choc to chyba lepsze niz wersja "na oczko". Po roku uzywania sie okaze czy jest to pewny i wytrzymaly system.

Wazne!
Moich opini nie nalezy traktowac zbyt serio, bo prawie nigdy sprzet nie przeszkadza mi w nurkowaniu i jak ogolnie wiadomo, nurkowac specjalnie nie potrafie.

Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Pierwszy Polski producent płetw JET [ market]