Pierwszy android - pytania

Data: 2019-02-07 11:49:28
Autor: J.F.
Pierwszy android - pytania
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cca0d794-e86c-4b38-9203-6ea9ae433b66@googlegroups.com...
Najpierw była lumia 640xl.
Nie był to demon szybkości ale działał.
Chociaż podobno brakowało dla tego telefonu apek.
Ja postanowiłem zmienić jak okazało się że google maps nie działa.
A nawigacja w telefonie nie pokazała sądu którego budowniczy
siedzi na ławie oskarżonych za łapówki.
Wiec chyba miała czas na aktualizacje.

Hm, Lumia nie korzysta z map Nokia/Ovi/Here ?
One aktualizuja drogi przed ich otwarciem, czasem pare lat przed :-)

W połowie stycznia wybrałem telefon.
Zamówiłem z opcją dostawy priority line.
Coś po trzech tygodniach doszedł.
VAT-u nie płaciłem chociaż Morawiecki
coś tam krzyczał że sprawdzają paczki.

Nie tak glosno, jeszcze moga naliczyc i z karą :-)

Żona ma Mi A1 który ma antutu 70 kpunktów.
Mój ma Mi Note 3 ma 150 kpunktów.
I po prawdzie nie widzę różnicy.
1) Tak z ciekawości zapytam gdzie będzie widać różnice?

W testach Antutu :-)
W grach z ambitna grafika, jesli w tym problem.

2) Czy jest jakaś nawigacja offlinowe i najlepiej bezpłatna na android

Online coraz lepsze :-)

Here/Nokia. O tyle dobra, ze ma off i online.
A poza tym same wady :-(

Google ma opcje pobrania mapy/trasy, ale co miesiac trzeba powtarzac .... albo przed wyjazdem.

Mapfactor

Be On Road - ale teraz to sie nazywa "Nawigacja GPS"

Osmand ... przestalem uzywac lata temu, bo kiepski, ale chyba sie ulepszyl.

Przejrzałem popularne apki no fajnie że są ale nie widze sensu.
4) Czy są jakieś apki które warto mieć?

lepiej napisz, co ci sprawia klopot

Żona ma MI A1 od półroku i ostatnio zuważyła że baterie jej zżera szybko.
5) Można się jakoś bronić przed takimi sytuacjami.

Nie. Android zyje wlasnym zyciem i niewiele poradzisz :-(

J.

Data: 2019-02-10 11:59:59
Autor: Budzik
Pierwszy android - pytania

W testach Antutu :-)
W grach z ambitna grafika, jesli w tym problem.

Wcale nie musza miec dobrej grafiki.

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Pierwszy android - pytania