Pierwszy dzień deszczu...

Data: 2009-10-10 16:52:55
Autor: daro
Pierwszy dzień deszczu...
.... i masakra w Bielsku Białej. Tyle wypadków co dzisiaj jadąc z pracy dawno nie widziałem. Do domu mam 35 km z Bielska Białej i naliczyłem 6!!! I to się stało w ciągu 2 godzin :-(   Co to będzie jak spadnie pierwszy śnieg :-(
W Łodygowicach remontują most i na czas tego remontu postawiono most drewniany - z ciekawości spróbowałem zahamować na tym moście - zatrzymałem sie po drugiej stronie na asfalcie - jakaś masakra. Tam to będzie wypadków oj będzie. Uważajcie na siebie.
--
D.

Data: 2009-10-10 21:35:38
Autor: Diseq
[...]