Pierwszy full - jaki?

Data: 2009-12-01 06:40:40
Autor: kml
Pierwszy full - jaki?

Użytkownik "Konlin" <konlin@post.pl> napisał w wiadomości news:9zsl5qksaxqq$.r0w0uoss5voh$.dlg40tude.net...

(cut)

Jeżeli nie jesteś ciężki to pomyśl o poisonie, będzie bardzo tani zestaw i na pierwszego fulla naprawdę ok. Jak Ci się spodoba to opchniesz i kupisz coś innego (lepszego) a jak nie to nie będzie szkoda kasy. Doświadczenia z pierwszej ramy pomoże Ci póżniej przy zmianie systemu. Oczywiście Poison to _NIE_ jest mistrzostwo świata etc stosunek jakość/cena jest naprawde bardzo dobry. Może też pomysleć o składaniu samemu bo potem wystarczy zmienić ramę i graty przełozyć.

Ja mam jakąś awersję do gotowych rowerów :)

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Pierwszy full - jaki?