Pierwszy full - jaki?

Data: 2009-12-01 17:36:27
Autor: Iguan007
Pierwszy full - jaki?

"Konlin" <konlin@post.pl> wrote in message
Witam,

Jesli myslisz o Sparku to wczesniej sie nim przejedz. Nie wiem czy wszystkie
modele tak maja, ale spotkalem sie z zaworami amortyzatora (tyl) wystajacymi
nieco poza rame (patrzac od gory). Niby drobiazg ale jesli jezdzisz po
bardzo trudnych trasach to pewnie o ten zawor zahaczysz kilka razy. I nie
jest to przyjemne.

Rama tego FSR XC wyglada bardzo podobnie do ramy Stumpjumpera FSR Expert
ktorego geometrie osobiscie bardzo sobie chwale.Ale  moze nie bierz tego pod
uwage bo jak wiadomo "kazda sroka..." ;)
I jesli zamierzasz jezdzic po mokrych  kamieniach czy zwirze to popros
jeszcze w sklepie o inne opony. Specialized The Captain w takich warunkach
nie sprawuja sie dobrze.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-12-01 00:21:19
Autor: rybakila
Pierwszy full - jaki?
coz, zanabylem w tym roku anthema x3 '09 http://tinyurl.com/09anthemx3
i zestaw rama+dumper (fox floatR) sprawdzają sie wspaniale. wiadomo,
wyposazenie srednio sciganckie, wiec deore/lx/tora, kola moglyby byc
lzejsze, ale to sie wszystko zajezdzi i po upgradzie mozna dobra mase
uzyskac. miedzy drzewami na singletrackach poraza zwinnoscia:)

ciezko mi sie teraz na sztwniaka miejskiego wsiada

pzdr

maciek

Pierwszy full - jaki?