Pierwszy full - jaki?

Data: 2009-12-01 12:18:42
Autor: Cezex
Pierwszy full - jaki?
Konlin pisze:
Mam w planach kupno pierwszego w życiu fulla i proszę o rady co to powinno
być. Garść pomocnych informacji:

Cenowo zobacz sobie jeszcze Ghosta, całkiem atrakcyjny jest w stosunku do konkurencji.

- Scott Genius 50
- Scott Spark 35

Bierz Geniusa, będzie wygodniejszy. Na Sparku jeżdżę i mogę powiedzieć, że jest to rower zaprojektowany z myślą o ściganiu.

--
Cezex

Data: 2009-12-01 12:26:15
Autor: Cezex
Pierwszy full - jaki?
Cezex pisze:
Bierz Geniusa, będzie wygodniejszy. Na Sparku jeżdżę i mogę powiedzieć, że jest to rower zaprojektowany z myślą o ściganiu.

Cofnij. Przeczytałem jeszcze raz co napisałeś i chyba raczej Genius to będzie przerost formy nad treścią. Nie wiem ile zamierzasz jeździć po górach i po jakich górach, ale coś mi się zdaje, że na co dzień lepiej sprawdzi się Spark.

Dla mnie Spark to taki sztywniak z amortyzacją, Genius zaś to już typowa górska kanapa. Jak się przesiądziesz ze sztywniaka na Sparka to nie powinieneś odczuć dużej różnicy w prowadzeniu, poza tym że będzie o niebo wygodniej. Ja jestem bardzo zadowolony i nie zamieniłbym go na nic innego.

--
Cezex

Pierwszy full - jaki?