Pierwszy full - jaki?

Data: 2009-12-01 17:57:31
Autor: CleaneR
Pierwszy full - jaki?
Użytkownik "Konlin" <konlin@post.pl> napisał w wiadomości news:9zsl5qksaxqq$.r0w0uoss5voh$.dlg40tude.net...
Witam,
Mam w planach kupno pierwszego w życiu fulla i proszę o rady co to powinno
być. Garść pomocnych informacji:
1) nie będzie to podstawowy rower do przemieszczania się, raczej tylko w
góry oraz na miasto dla przyjemności, jestem z Wrocka. Ot - wjechać na
jakąś górę i z niej zjechać, pojeździć po lesie itd. Raczej bez ścigania
się, chyba że wystartuję w maratonie organizowanym przez obecnego
pracodawcę i go wygram, wtedy mi się spodoba :)
[ciah]
pozdrawiam
Konrad Inglot

W tym roku zmienilem Treka Remedy 5 na Speca Enduro Comp SL 2009. Trek byl moim pierwszym fullem, jezdzilo mi sie na nim rewelacyjnie, az tu pojawila sie mozliwosc zmiany i wspomnienia z testowania w lutym b.r. Enduro, wiec zmienilem. Zmiana oczywiscie na duzy plus, zdecydowanie wieksza wygoda na podjazdach (na treku duzo gorzej mi sie podjezdzalo), a zjazdy - miod. Ogolnie jestem bardzo zadowolony i polecam, zabawa jest przednia. Rower ma 150mm z przodu i z tylu, zawieszenie FSR.

z pokladu lotniskowca HMS "INVINCIBLE" specjalnie dla pl.rec.rowery

    Michał "CleaneR" Sciążko

Pierwszy full - jaki?