Data: 2010-04-10 15:23:52 | |
Autor: Bruner | |
Pierwszy g³os eksperta | |
Kloss ale ty pierdolisz glupoty w gestej mgle nawet idac zaraz bys sie wypierdolil tym glupim lbem o jakas sciane a co dopiero jak bys mial pilotowac samolot.
|
|
Data: 2010-04-10 12:41:35 | |
Autor: Hans Kloss | |
Pierwszy g³os eksperta | |
On 10 Kwi, 21:23, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
Kloss ale ty pierdolisz Jeste¶ takim idiot± ¿e to a¿ niewiarygodne. Gêst± mg³ê to ty masz we ³bie, i prawdopodobnie nic poza ni±. J-23 |
|
Data: 2010-04-10 21:39:04 | |
Autor: matusm | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpqj8b$kf1$1news.onet.pl... Kloss ale ty pierdolisz glupoty w gestej mgle nawet idac zaraz bys sie wypierdolil tym glupim lbem o jakas sciane a co dopiero jak bys mial pilotowac samolot. W Angli to pewnie w ogole samoloty nie lataja znalazlem markwana http://heading.pata.pl/ils1.htm -- "S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewódzkim, a tak¿e na szczeblach podstawowych, musz± byæ one przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewniæ operacyjne mo¿liwo¶ci oddzia³ywania na te organizacje,kreowania ich dzia³alnosci i kierowania ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW - Pozdrowienia matusm |
|
Data: 2010-04-10 21:46:09 | |
Autor: mkarwan | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpqj8b$kf1$1news.onet.pl...
Kloss ale ty pierdolisz glupoty w gestej mgle nawet idac zaraz bys sie wypierdolil tym glupim lbem o jakas sciane a co dopiero jak bys mial pilotowac samolot. O jakiej gêstej mgle mówisz? Pokrywa chmur by³a mniejsza od 20%. Je¶li ju¿ to mog³a byæ mg³a radiacyjna. |
|
Data: 2010-04-10 15:51:39 | |
Autor: Bruner | |
Pierwszy g³os eksperta | |
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpqkmt$k2f$1atlantis.news.neostrada.pl... O jakiej gêstej mgle mówisz? no do chuja pana poczytaj czy posluchaj jeden zdrugim co mowia naczni swiatkowie i nie tylko a potem pierdol glupoty, http://wyborcza.pl/1,75248,7752603,Odradzano_ladowanie.html Kontroler lotów radzi³ pilotowi samolotu prezydenta, by ten ze wzgledu na mgle ladowa³ w Minsku. Lotnisko w Smolensku nie ma automatycznego systemu naprowadzania. |
|
Data: 2010-04-10 13:20:47 | |
Autor: Hans Kloss | |
Pierwszy g³os eksperta | |
On 10 Kwi, 21:54, "Bolek Walizka"
<nikt_nie_powie...@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> wrote: ma ale slaby zaledwie 1 kategoriiNawet taki "s³aby" ILS powinien prowadziæ bezb³êdnie maszynê do odleg³o¶ci 60 metrów od progu pasa startowego. Ekspert i pilot siê wypowiedzia³, ale durnie z mg³± we ³bie wiedz± lepiej od niego. I od pilotów którzy wtedy za sterami maszyny siedzieli....szkoda s³ów. J-23 |
|
Data: 2010-04-10 13:47:13 | |
Autor: Hans Kloss | |
Pierwszy g³os eksperta | |
On 10 Kwi, 22:36, "Bolek Walizka"
<nikt_nie_powie...@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> wrote: No i doprowadzil, ale obok pasa wlasnie o te 100 m. Na "jedynce" nie wolno l±dowaæ gdy widoczno¶æ na pasie startowym jest gorsza ni¿ 550 metrów. Na korytarz l±dowania nie naprowadza siê maszyny wzrokiem tylko przyrz±dami, je¿eli wiêc próbowa³ l±dowaæ 100 metrów obok pasa to musia³ mieæ fa³szywe wskazania przyrz±dów albo zamiar samobójczy. J-23 |
|
Data: 2010-04-10 23:05:05 | |
Autor: Tomy M. | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8f181082-0827-4247-b2c0-7ee15b5777bbs9g2000yqa.googlegroups.com...
Na "jedynce" nie wolno l±dowaæ gdy widoczno¶æ na pasie startowym jest Zawsze l±duje siê "na oczy". Przynajmniej je¿eli chodzi o samoloty pasa¿erskie. Nie ma mowy o l±dowaniu na samych przyrzadach nawet jak lotnisko na super hiper sprzêt! Na przyrz±dach siê dolatuje nad pas startowy, i decyduje czy siadaæ. Mg³y absolutnej siê nie spotyka, zawsze co¶ widaæ, czasami jest to 500 metrów, a czasami 50m. Przy z³ej pogodzie PIERWSZY NALOT to normalna procedura pilot musi na chwilê zej¶æ nad pas i go najzwyczajniej zobaczyæ porównaæ to co zobaczy ze wskazaniami przyrzadów. Tak samo robi pilot gdy ma obawy co do wysuniêcia podwozia , wtedy nalot slu¿y temu aby wie¿a potwierdzi³a mu ¿e "na oko" podwozie wygl±da na otwarte do fulla. Nastêpnie nalatuje drugi raz ju¿ z zamiarem posadzenia maszyny (ni¿sza prêdko¶æ). Ca³a procedura która tam siê odby³a jest NAJNORMALNIESZA NA ¦WIECIE. To ¿e kontroler odradza l±dowanie to te¿ NORMALKA. Gdyby¶ by³ kontrolerem to te¿ by¶ odradza³, bo na chuj siê mêczyæ pracuje na godziny wiêc to pierdoli! Gdy jest z³a pogoda to ka¿dy kontroler umywa rêce, nie p³aca mu premii od udanych ladowañ. To kurwa ROBOTNIK jest, a nie w³a¶ciciel lotniska. Jak mo¿na zdalnei rozpierdoliæ taki samolot: - mozna to zrobiæ NIC na nim nie montuj±c! Wystarczy uruchomiæ w pobli¿y zak³ócarkê GPS. W³±czyæ na chwilê symulacjê kilku aktualnie obecnych satelit, podaæ nieprawid³owe opó¼nienia i spowodowaæ odczyt przesuniêty o 100m. Nastêpnie gdy "cel jest na ziemi" wy³±czyæ i odjechaæ w pizdu. -- Tomy M. www.ansibl.com |
|
Data: 2010-04-11 12:34:41 | |
Autor: the_foe | |
Pierwszy g³os eksperta | |
W dniu 2010-04-10 23:05, Tomy M. pisze:
Wystarczy uruchomiæ w pobli¿y zak³ócarkê GPS. W³±czyæ na chwilê to wytlumacz mi jak zsymulowaæ efekt paralaksy z powierzchni ziemi ktory jest istotny w GPS? -- the_foe |
|
Data: 2010-04-11 17:42:39 | |
Autor: Tomy M. | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hps8jv$13d$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-04-10 23:05, Tomy M. pisze: Nie mam pojêcia o jakiej paralaksie mówisz. GPS dzia³a na zasadzie pomiaru opó¼nienia w dotarciu sygna³u czasu z kilku odleg³ych OD SIEBIE punktów.(satelit) Nie jestem specjalist± od GPS ale czyta³em o tym np. tutaj: http://pda.pl/news/udawac_satelite_by_oszukac_odbiornik_gps/ Samolot ma szereg innych czujników które opieraj± siê o pomiar ci¶nienia atmosterycznego itp. Pewnie ten samolot mia³ te¿ jaki¶ radar itp. Analizuj±c to dochodzê do wniosku ¿e zaklócenie tych urz±dzeñ tak aby pokaza³y fa³szywe wskazania ale spójne ze sob± jest baaardzo trudne bez fizycznej ingerencji w te urz±dzenia (zmiana oprogramowania itp.) -- Tomy M. www.ansibl.com |
|
Data: 2010-04-10 17:00:20 | |
Autor: Katarzyna Nazarewicz | |
Pierwszy g³os eksperta | |
On 10 Kwi, 22:20, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 10 Kwi, 21:54, "Bolek Walizka" jaki ekspert i jaki pilot napisz konkretnie od doswiadczeniu tego pana dra w pilotazu i napisz rowniez od czego jest on ekspertem, bo ja na razie znalazlem tylko, ze od kontrukcji metalowych i zelbetonowych |
|
Data: 2010-04-11 02:02:46 | |
Autor: Hans Kloss | |
Pierwszy g³os eksperta | |
On 11 Kwi, 02:00, Katarzyna Nazarewicz <katie.n...@gmail.com> wrote:
jaki ekspert i jaki pilothttp://www.aerodynamic-dr.com/ napisz konkretnie od doswiadczeniu tego pana dra w pilotazuSpytaj go o to sam(a) ja nie mam powodu ¿eby mu nie wierzyæ, zw³aszcza ze ekspertem od aerodynamiki okaza³ siê wg googli w sposób niepodwa¿alny i niew±tpliwy. i napisz rowniez od czego jest on ekspertem, bo ja na razie znalazlem tylko, zeZatem jeste¶ idiot±(tk±) któego(±) google powinny do¿ywotnio zbanowac z powodu nieuleczalnego upo¶ledzenia umys³owego. J-23 |
|
Data: 2010-04-11 19:31:02 | |
Autor: jadrys | |
Pierwszy g³os eksperta | |
W dniu 2010-04-11 02:00, Katarzyna Nazarewicz pisze:
Jeste¶ usenetowym transwestyt±? -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-04-10 22:39:42 | |
Autor: mkarwan | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpqkse$qcn$1news.onet.pl...
Bli¿ej by³y dwa lotniska wojskowe i lotnisko w Witebsku na którym ³adowa³ Tusk. Widoczno¶æ 500 m nie jest gêsta mg³±. Zachmurzenie w rejonie lotniska nie przekracza³o 20%. Na tym lotnisku stacjonowa³ pu³k du¿ych samolotów transportowych. Przy tym lotnisku s± zak³ady lotnicze. Samoloty starowa³y i l±dowa³y tylko wtedy gdy by³a dobra pogoda. Komu ty te bajki opowiadasz? |
|
Data: 2010-04-11 11:00:29 | |
Autor: cirrus | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpqj8b$kf1$1news.onet.pl...
Kloss ale ty pierdolisz glupoty w gestej mgle nawet idac zaraz bys sie wypierdolil tym glupim lbem o jakas sciane a co dopiero jak bys mial pilotowac samolot. Kiedy¶ wchodzilem w gêstej mgle na ¦nie¿kê, gdy sz³em do góry nie by³o nic widaæ, w drodze powrotnej mg³a trochê siê rozwia³a i trafi³em do schroniska, ktorego wcze¶niej nie zauwa¿y³em. Poczatkowo my¶la³em, ¿e trafilem gdzies na czesk± stronê, tymczasem ja tego schroniska nie zauwa¿y³em mimo,¿e bylo tuz przy szlaku. -- stevep |
|
Data: 2010-04-11 11:28:10 | |
Autor: mkarwan | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hps082$v8s$1news.vectranet.pl... U¿ytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpqj8b$kf1$1news.onet.pl... Jaki to ma zwi±zek ze Smoleñskiem? |
|
Data: 2010-04-11 02:46:19 | |
Autor: Hans Kloss | |
Pierwszy g³os eksperta | |
On 11 Kwi, 11:28, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Jaki to ma zwi zek ze Smole skiem?Pewnie taki ¿e stefania maszerowa³a z GPS-em a schronisko emitowa³o sygna³ dla jego pok³adowego ILS... to po prostu niewiarygodne jakie ludzie (rzekomo o wykszta³ceniu technicznym) maj± pojecie o zupe³nie podstawowych sprawach . Ja te¿ nie wiem o samolotach prawie nic, tyle tylko co us³ysza³em (i zapamiêta³em. zapewne ¼le i niedok³adnie) od jednego pilota wojskowego. Niemniej z tego co zrozumia³em z jego wywodów to z powodu gêstej mg³y mo¿na siê wpier... w beton pasa startowego albo przelecieæ nad nim i skasowaæ wie¿ê kontroln±. Nijak nie da siê jednak kosiæ drzew 100m w bok od pasa bez dodatkowego "wspomagania" w postaci fa³szywych wskazañ przyrz±dów pok³adowych.. Chyba ¿e jaki¶ ekspert wyja¶ni przekonuj±co JAK to jest mo¿liwe.... J-23 |
|
Data: 2010-04-11 12:38:14 | |
Autor: the_foe | |
Pierwszy g³os eksperta | |
W dniu 2010-04-11 11:46, Hans Kloss pisze:
Chyba ¿e jaki¶ ekspert wyja¶ni przekonuj±co JAK to jest mo¿liwe... czynnik ludzki ma nieograniczona sile. -- the_foe |
|
Data: 2010-04-11 03:53:14 | |
Autor: Hans Kloss | |
Pierwszy g³os eksperta | |
On 11 Kwi, 12:38, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2010-04-11 11:46, Hans Kloss pisze: Dowiedz siê czego¶ o szkoleniu pilotów. Za sterami to nie cz³owiek, to element maszyny. Gdyby oni reagowali jak ludzie to polataæ móg³by¶ sobie jedynie balonem. A jeszcze dla pewno¶ci, gdyby który¶ zas³ab³ albo traci³ rewolucyjn± czujno¶æ, siedzi ich w kokpicie dwóch. Dwa cyborgi wytresowane do granic ludzkiej mo¿liwo¶ci. Kontrolerów lotów te¿, z tego co mi wiadomo, z ³apanki nie bior± J-23 |
|
Data: 2010-04-11 11:32:04 | |
Autor: Tomy M. | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hps082$v8s$1news.vectranet.pl...
Kiedy¶ wchodzilem w gêstej mgle na ¦nie¿kê, gdy sz³em do góry nie by³o nic widaæ, w drodze powrotnej mg³a trochê siê rozwia³a i trafi³em do schroniska, ktorego wcze¶niej nie zauwa¿y³em. Poczatkowo my¶la³em, ¿e trafilem gdzies na czesk± stronê, tymczasem ja tego schroniska nie zauwa¿y³em mimo,¿e bylo tuz przy szlaku. Niektórzy tego jeszcze nie do¶wiadczyli wiêc nie zrozumiej±. Na Ma³ym Szyszaku w Karkonoszach: kolega wlaz³ na górê z nartami pogoda by³a OK, widoczno¶æ kilkana¶cie kilometrów, trochê zimno by³o wiêc postanowi³ natychmiast zak³adaæ narty i zje¿d¿aæ. Po³o¿y³ narty, odpi±³ foki i zapi±³ zapiêcia, gdy siê wyprostowa³ nie widzia³ ju¿ nic... niebo, ¶nieg i mg³a zla³y siê w jedno nie widzia³ nawet z której strony jest pod górê, a z której w dó³. Sam wielokrotnie do¶wiadczy³em podobnego za³amania pogody ci±gu KILKU minut (zazwyczja w górach) -- Tomy M. www.ansibl.com |
|
Data: 2010-04-11 12:21:07 | |
Autor: mkarwan | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hps53r$7o2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Niektórzy tego jeszcze nie do¶wiadczyli wiêc nie zrozumiej±. W górach na skutek nagrzewania zboczy nachylonych s³oñca inaczej ni¿ plaski teren wystêpuj± w pewnych sytuacja wiêksze pr±dy konwekcyjne ni¿ na terenie p³askim. Szczególnie przy tzw. równowadze chwiejnej. Powietrze wznosz±c siê powoduje skraplanie pary wodnej i powstanie chmury. W chmurze widoczno¶æ jest zale¿na od ilo¶ci wytr±conej pary wodnej To s± sprawy oczywiste wynikaj±ce z fizyki i podstawowej wiedzy meteorologicznej. Wystarczy trochê pomy¶leæ, a nie dziwiæ siê temu co oczywiste. Tym bardziej je¶li chodzi siê po górach. Tym bardziej je¶li zabiera siê g³os w sprawach dotycz±cych lotnictwa. |
|
Data: 2010-04-11 12:25:46 | |
Autor: Tomy M. | |
Pierwszy g³os eksperta | |
U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hps7vh$dl3$1atlantis.news.neostrada.pl...
W górach na skutek nagrzewania zboczy nachylonych s³oñca inaczej ni¿ plaski teren wystêpuj± w pewnych sytuacja wiêksze pr±dy konwekcyjne ni¿ na terenie p³askim. Szczególnie przy tzw. równowadze chwiejnej. W górach te¿ mo¿na obserwowaæ jak chmury znikaj± w ci±gu kilku senkund rpzy przechodzeniu nad szczytem. Ja jednak stosunkowa³em siê ogólnie to zmienno¶ci aury. Nie pisa³em tego w kontek¶cie lotnictwa czy nizinnego terenu, bo brak mi w tym zakresie do¶wiadzenia. -- Tomy M. www.ansibl.com |
|
Data: 2010-04-11 13:31:56 | |
Autor: ColgatesBilly | |
Pierwszy g³os eksperta (+nowy trop!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????) | |
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:hps88h$e7i$1atlantis.news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hps7vh$dl3$1atlantis.news.neostrada.pl... MGLE TEZ MOZNA SZTUCZNIE WYWOLAC, hehe Kol PS pierwotnie w tytule wyszedl mi: nowy trup, ale poprawilem by nie budzic sensacji |
|
Data: 2010-04-11 18:18:46 | |
Autor: cirrus | |
Pierwszy g³os eksperta (+nowy trop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????) | |
U¿ytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bzhwn.8610$4c4.177uutiset.elisa.fi...
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:hps88h$e7i$1atlantis.news.neostrada.pl... To nie ¿ryj tyle grochowki, a mg³y nie wywo³asz. -- stevep |
|