Pierwszy g³os eksperta

Data: 2010-04-10 15:02:36
Autor: zbig
Pierwszy g³os eksperta
On 10 Kwi, 20:48, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
...w sprawie katastrofy prezydenckiego samolotu. W ka¿dym razie
pierwszy jaki uda³o mi siê znale¼æ:

Ty jeste¶ jaki¶ u³omny?
 S³ysza³em do tego momentu g³osy przynajmniej 4 ekspertów. ¯aden z
nich nie przedstawi³  opinii podobnej do tej, któr± przytaczasz

Data: 2010-04-10 15:05:21
Autor: Hans Kloss
Pierwszy g³os eksperta
On 11 Kwi, 00:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 10 Kwi, 20:48, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:> ...w sprawie katastrofy prezydenckiego samolotu. W ka¿dym razie
> pierwszy jaki uda³o mi siê znale¼æ:

Ty jeste¶ jaki¶ u³omny?

A móg³by¶ przestaæ k³apaæ swoim debilniêtym ryjem przynajmniej dzi¶?
J-23

Data: 2010-04-10 23:15:41
Autor: zbig
Pierwszy g³os eksperta
On 11 Kwi, 00:05, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ty jeste¶ jaki¶ u³omny?

A móg³by¶ przestaæ k³apaæ swoim debilniêtym ryjem przynajmniej dzi¶?

"Uda³o mi siê znale¼æ pierwsz± opiniê",to dopiero wyznanie godne
cymba³a.

Data: 2010-04-11 01:21:05
Autor: Hans Kloss
Pierwszy g³os eksperta
On 11 Kwi, 08:15, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

"Uda³o mi siê znale¼æ pierwsz± opiniê"
Tak jebany ¶mieciu, pierwsza opinia na jaka sie natkn±³em nie
pochodz±ca od pedryla twojego pokroju, dziennikarza albo innej kurwy
sprzedajnej tylko opinia naukowca, doktora, specjalisty z zakresu
aerodynamiki a w dodatku pilota. Czyli cz³owieka którego mo¿na nazwaæ
ekspertem w dziedzinie. Zrozumia³ debilnêty pokurwieñcze? TO WON!!!!
J-23

Data: 2010-04-11 02:11:16
Autor: zbig
Pierwszy g³os eksperta
On 11 Kwi, 10:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

aerodynamiki a w dodatku pilota. Czyli cz³owieka którego mo¿na nazwaæ
ekspertem w dziedzinie. Zrozumia³ debilnêty pokurwieñcze? TO WON!!!!

Z tego potoku gówna, którego raczy³e¶ upu¶ciæ nieco z przpe³nionego
nim ryja wynika jedynie,ze gnijesz gangreno za zycia.

Data: 2010-04-11 13:01:16
Autor:
Pierwszy g³os eksperta

  zamilcz durniu !

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Pierwszy g³os eksperta