Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)

Data: 2010-05-03 21:15:58
Autor: Tomaszek
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
Mam sobie kartę Play Fresh i korzystam z niej czasami z pakietów Play-on line w telefonie. Ale nie używam jej do niczego innego, karta siedzi w modemie HSDPA, nic nie pika, nie dzwoni nie przeszkadza więc postanowiłem zobaczyć jak to jest z tymi smsami na numery 8**** co to można wygrać palety kasiory, diamenty i inne cuda na kiju;) Tak więc wysłałem pustego, bezpłatnego sms-a na numer 8043. No i zaczęły spływać. Ale oni kombinują, żeby wysłać sms-a płatnego. Oto "ciekawsze":(pisownia oryginalna - przeklejone z programu do obsługi modemu )

====
GRATULACJE! NAGRODA 100.000 ZLOTYCH
PUNKTOW trafia WLASNIE DO CIEBIE! Odpowiedz i zostan ZWYCIEZCA!
Espresso to
1.Kawa
2.Herbata
Odpisz 1 lub 2
I WEZ 100.000ZL!
====
Kupon przekazu 10.000zl ZALAKOWANY. BRAK POTWIERDZENIA OD ABONENTA 791XXXXXX! WZYWAMY- WYSLIJ SMS TAK na 74500 Bedziesz skakal z radosci! GRATULACJE!
====
Zablokowano przelew! Wlasciciela numeru 791XXXXXX prosimy WYSLAC SMS o tresci TAK na 74500! Bedziesz skakac ze szczescia!
====
STANOWCZO WZYWAM ABONENTA O NUMERZE 791XXXXXX DO WYSLANIA TYLKO JEDNEGO SMSA NA 74500! DRUK PRZEKAZU 10000ZL PRZYGOTOWANY! CZEKAM 15MIN! KIEROWNIK GRATULUJE
====
Tu Sylwia z Dzialu Nagrod: wyslij sms o tresci JA na 74500. Uwaga, dotyczy przekazania pieniedzy! Gratulacje!
====
KOPERTA Z POTWIERDZENIEM 10000ZL ZAPIECZETOWANA, ZALATWILISMY FORMALNOSCI. OSOBA Z NUMEREM 791XXXXXX PROSZONA O WYSLANIE 1 PUSTEGO SMSA NA 74500!GRATULACJE!
====

Tak więc jak widać próbują różnych metod: wielkie litery, stanowcze wezwania, personalnie ( ta Sylwia ) Wydaje się, że te smsy są generowane losowo, bo treści się powtarzają. Jak na razie gróźb karalnych nie widziałem;)

Oczywiście nie wysłałem żadnego sms-a płatnego i po dwóch tygodniach odpuścili.

W innym serwisie znalazłem sposób na wyrejestrowanie się bez dzwonienia do debili i prośby o wyrejestrowanie z bazy danych. Był inny konkurs, inny pusty sms. Smsy bezpłatne służą tylko rejestracji i wysyłając tylko takie nie da się wziąć udziału w konkursie. Ja jednak wysłałem takich bezpłatnych smsów 10 ( jeden za drugim ) i po chwili przyszedł sms informacyjny, że numer 8**** służy tylko do rejestracji. Tak więc wysłałem kolejnych 30 i mój numer został wyrzucony z ich bazy danych, bo przestali przysyłać.

Także jak będą za mocno dokuczać to trzeba spróbować ich własną bronią;) Za smsy na numery 8**** naprawdę nie obcinają ( w PF mam na koncie 7gr! nie mają z czego obciąć nawet jakby chcieli ) więc można ich bombardować;)

Data: 2010-05-03 21:56:43
Autor: Piotr M
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
Dnia 03-05-2010 o 21:15:58 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisa³(a):

Tak¿e jak bêd± za mocno dokuczaæ to trzeba spróbowaæ ich w³asn± broni±;)  Za smsy na numery 8**** naprawdê nie obcinaj± ( w PF mam na koncie 7gr!  nie maj± z czego obci±æ nawet jakby chcieli ) wiêc mo¿na ich  bombardowaæ;)

Chyba ¿e wys³anie takiego bezp³atnego smsa mo¿e byæ skutkiem potwierdzenia  regulaminu i wyra¿enia zgody na otrzymywanie p³atnych smsów. Ogólnie to  lepiej w ogóle nie uczestniczyæ w takich zabawach. Wiosna, przej¶æ siê, na  piwo na ¶wie¿ym powietrzu :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
   - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-05-03 22:06:21
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-05-03 21:56, Piotr M pisze:
[...]

Testy robi³em jak jeszcze by³o zimno, ciemno;) Dzi¶ te¿ dzieñ sprzyja takim zabawom, bo pó³ dnia la³o;) Na karcie w telefonie bym nie ryzykowa³, bo bym siê od smsów nie opêdzi³;)

Data: 2010-05-03 23:01:13
Autor: Budzik
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
U¿ytkownik Tomaszek tomaszek1983@onet.pl ...

Mam sobie kartê Play Fresh i korzystam z niej czasami z pakietów
Play-on line w telefonie. Ale nie u¿ywam jej do niczego innego, karta
siedzi w modemie HSDPA, nic nie pika, nie dzwoni nie przeszkadza wiêc postanowi³em zobaczyæ jak to jest z tymi smsami na numery 8**** co to mo¿na wygraæ palety kasiory, diamenty i inne cuda na kiju;) Tak wiêc wys³a³em pustego, bezp³atnego sms-a na numer 8043. No i zaczê³y
sp³ywaæ. Ale oni kombinuj±, ¿eby wys³aæ sms-a p³atnego. Oto
"ciekawsze":(pisownia oryginalna - przeklejone z programu do obs³ugi

czy to nie sa proby oszustwa?
Co na to policja?

Data: 2010-05-04 02:37:50
Autor: Tomaszek
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
W dniu 2010-05-04 01:01, Budzik pisze:
czy to nie sa proby oszustwa?
Co na to policja?

Wstyd by by³o i¶æ na policjê i przyznaæ siê, ¿e da³o siê nabraæ na taki prostacki numer;)

Data: 2010-05-04 10:24:12
Autor: z
Tomaszek pisze:
W dniu 2010-05-04 01:01, Budzik pisze:
czy to nie sa proby oszustwa?
Co na to policja?

Wstyd by by³o i¶æ na policjê i przyznaæ siê, ¿e da³o siê nabraæ na taki prostacki numer;)

Samemu pewnie ¿e wstyd tylko nasze kochane pañstwo opiekuñcze ma do tego swoje macki. Zakaza³o systemu argentyñskiego, teraz bierze siê za drogich taksówkarzy to i tym mo¿e siê zaj±æ.
Podobne praktyki z listami do starszych osób próbowa³a kiedy¶ ¶cigaæ prokuratura. Nie pamiêtam czy zosta³ kto¶ skazany ale jako próbê wy³udzenia, oszustwa mo¿na to interpretowaæ.

Data: 2010-05-05 04:58:18
Autor: Budzik
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
Osobnik posiadaj±cy mail tomaszek1983@onet.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

czy to nie sa proby oszustwa?
Co na to policja?

Wstyd by by³o i¶æ na policjê i przyznaæ siê, ¿e da³o siê nabraæ na taki prostacki numer;)

dlaczego?
Co jest innego w oszustwie pod taka postacia od wy³udzenia kasy w jakikolwiek inny sposób?

Poza tym nie pyta³em o to, czy wstyd, tylko o to, czy mozna to uznac za próbe oszustwa.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2010-05-04 09:33:36
Autor: Adramelech
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Odpowiedz na news:Xns9D6E2837A5FBbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1:

[...]

Pewnie nic bo w przekazie jest te 10.000 z³otych PUNKTÓW a nie z³otych polskich;)

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-05-04 08:10:16
Autor: nnm
On 4 Maj, 11:33, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Odpowiedz nanews:Xns9D6E2837A5FBbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1:

> czy to nie sa proby oszustwa?
> Co na to policja?

Je¿eli nie z³ote punkty to i tak nikt niczego w tych smsach nie
obiecuje. I tyle wystarczy, bo to, ¿e przelew zosta³ zablokowany albo
pani Sylwia z dzia³u nagród chce porozmawiaæ o wygranej niczego nie
gwarantuje. Tak czy inaczej wysy³aj±c pusty sms cz³owiek zgadza siê z
regulaminem danej us³ugi, a ten mówi zapewne, ¿e klient bêdzie
otrzymywa³ smsy reklamowe. Nie bêdê tutaj mówi³ o tym, ¿e to oszustwo
bla bla bla i nie dajcie siê nabraæ, bo ka¿dy normalny, do¶wiadczony
cz³owiek to wie. Chcia³em tylko powiedzieæ, ¿e prawnie wszystko jest w
porz±dku, wiêc takie ¿erowanie na ludziach bêdzie ci±gnê³o siê jeszcze
przez d³ugie lata. A jest to piekielnie dochodowy sposób na
zarobek. :)

pozdrawiam,
Adam

Data: 2010-05-04 22:20:42
Autor: z
nnm pisze:
[...]

Kluczowe s³owo "prawie".

No to niech siê "organy" wyka¿±, pomy¶l± i stosownie zinterpretuj±.
Wszak poruszanie siê na krawêdzi prawa jest niebezpieczne.

Data: 2010-05-06 14:56:50
Autor: PiotRek
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
U¿ytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrpvj0$75d$1inews.gazeta.pl...

Kluczowe s³owo "prawie".

A gdzie tam widzisz takie s³owo?
;-)

Piotr

Data: 2010-05-04 07:34:05
Autor: brum
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)
Tak¿e jak bêd± za mocno dokuczaæ to trzeba spróbowaæ ich w³asn± broni±;) Za smsy na numery 8**** naprawdê nie obcinaj±

"obcinaja", ale nie Ciebie, tylko organizatora konkursu

Data: 2010-05-10 10:18:28
Autor: Michu
Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;) - Kt o chêtny do kontrataku?

U¿ytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrobkc$be2$1news.onet.pl...
Tak¿e jak bêd± za mocno dokuczaæ to trzeba spróbowaæ ich w³asn± broni±;) Za smsy na numery 8**** naprawdê nie obcinaj±

"obcinaja", ale nie Ciebie, tylko organizatora konkursu

I to jest mo¿e sposób. Jakby tak siê zmówiæ to mo¿e i z torbami ich pu¶ciæ by sie uda³o :)? Jestem gotów siê zabawiæ. S± chetni?

Witek
www.wenusimars.pl
Forum Ludzi Doros³ych

Pierwszy "hardkorowy" SMS PREMIUM test ;)