Pierwszy jesienny przeglad fotoradarów

Data: 2009-11-20 07:36:46
Autor: Tytus z fabryki
Pierwszy jesienny przeglad fotoradarów
Siemka
W sprzyjajacych okolicznosciach pogody warto sprawdzic czy urzadzenia w okolicach sa sprawne.
Start sobota 10.15 ul.Targowa 18. Trasa do ustalenia
Tempo dostosowane do warunkow drogowych.
Niedzielna powtorka do ustalenia.

T.

Data: 2009-11-20 09:22:42
Autor: KJ Siła Słów
Pierwszy jesienny przegląd nowych forma tów bloczków mandatowych Straży Leśnej
Tytus z fabryki pisze:
Siemka
W dowolnych okolicznosciach pogody warto sprawdzic czy Straż dostala nowe formularze bloczkow i czy rowno im dlugopisy pisza. Start sobota 10.15 - dowolna kaluza blotna w okolicach Miedzylesia.
> Trasa bez znaczenia, byle tylko omijać asfalt.
Tempo dostosowane do wysokosci kostek w oponie.
Niedzielna powtorka w zaleznosci od poziomu zakwasow z dnia poprzedniego.

KJ Siła Enduro - impreza alternatywna

Data: 2009-11-20 12:00:36
Autor: Tytus z fabryki
Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
Siemka

***"KJ Siła Słów"
 KJ Siła Enduro - impreza alternatywna

Kolega to widze ze coraz bardziej alternatywny...
T.
Spoko sklad juz jest.

Data: 2009-11-20 12:16:09
Autor: KJ Siła Słów
Tytus z fabryki pisze:

Kolega to widze ze coraz bardziej alternatywny...

spoko, ode mnie w kierunku ekstremy jest jeszcze pare rzeczy.

Na przyklad skutery.

Skutery sniezne.

KJ jeszcze nie skuter

Data: 2009-11-20 12:37:39
Autor: AZ
On 2009-11-20, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Tytus z fabryki pisze:
Siemka
W dowolnych okolicznosciach pogody warto sprawdzic czy StraĹź dostala nowe formularze bloczkow i czy rowno im dlugopisy pisza. Start sobota 10.15 - dowolna kaluza blotna w okolicach Miedzylesia.
Trasa bez znaczenia, byle tylko omijać asfalt.
Tempo dostosowane do wysokosci kostek w oponie.
Niedzielna powtorka w zaleznosci od poziomu zakwasow z dnia poprzedniego.

KJ Siła Enduro - impreza alternatywna
Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek z taplania sie w blocie? No jaka? Normalni ludzie to po drogach jezdza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-20 13:55:43
Autor: Kuczu
AZ pisze:

Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek z taplania sie w blocie? No jaka? Normalni ludzie to po drogach jezdza.

Ja Was motocyklisci nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek z jezdzenia motocyklem, marzniecia, mokniecia itp ? No jaka ? Normalni ludzie to po drogach jezdza samochodem albo Pekaesem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-11-20 16:35:21
Autor: gildor
Kuczu pisze:
ludzie to po drogach jezdza samochodem albo Pekaesem.

e, Amil się przesiadł na tramwaje.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-11-20 16:19:45
Autor: Glub
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Kuczu pisze:
> ludzie to po drogach jezdza samochodem albo Pekaesem.

e, Amil się przesiadł na tramwaje.

Jak się poruszać po mieście?
Tramwaj, autobus, metro i znowu:)

--
Glub

Data: 2009-11-20 18:01:26
Autor: newrom
Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leœnej
On Fri, 20 Nov 2009 16:19:45 +0000 (UTC), Glub <glubone@gmail.com>
wrote:

Jak się poruszać po mieście?
Tramwaj, autobus, metro i znowu:)

o widzisz, Amil metrem to byloby cos!

PS. czytalem w internacie ze teraz dojezdza bósem.

pzdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-11-20 23:16:18
Autor: tango
  gildor napisał:

e, Amil się przesiadł na tramwaje.

Clijem tez mu sie podobalo - wydaje mi sie.

--
tango

Data: 2009-11-23 08:33:59
Autor: gildor
tango pisze:
 gildor napisał:
e, Amil się przesiadł na tramwaje.

Clijem tez mu sie podobalo - wydaje mi sie.

tym pjużo? no, mogłoby. ale musiałby zanabyć kasownik.

Data: 2009-11-20 13:57:21
Autor: de Fresz
On 2009-11-20 13:37:39 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek
z taplania sie w blocie? No jaka? Normalni ludzie to po
drogach jezdza.

Ale my nie jesteśmy normalni. Zresztą normalni to kupują Peżota czy inną Tojotę, a nie jakiś Kawałsraki.

de Fresz

Data: 2009-11-20 15:56:20
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:he63nh$a4i$1inews.gazeta.pl...
On 2009-11-20 13:37:39 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

Ekhem, ze sie tak wyraze

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2009-11-20 17:25:52
Autor: de Fresz
On 2009-11-20 15:56:20 +0100, "Bartek Kacprzak" <bartlomiej.kacprzak@gmail.com> said:

Ale my nie jesteśmy normalni. Zresztą normalni to kupują Peżota czy inną
Tojotę, a nie jakiś Kawałsraki.
Ekhem, ze sie tak wyraze

No dobra, niech będzie Nissan.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-11-20 14:05:58
Autor: KJ Siła Słów
AZ pisze:
 No jaka? Normalni ludzie to po
drogach jezdza.

Normalni ?
A to nie znam.

Ale jak 75C to moglbym poznac.

KJ

Data: 2009-11-20 14:14:54
Autor: (pj)
KJ Siła Słów pisze:

Normalni ?
A to nie znam.

Ale jak 75C to moglbym poznac.

Mam takie dwa maszty. Moge Cie z nimi zapoznać, ale one są Reduced Diameter (nie Standard), to nie wiem, czy się wciśniesz?

[NTG?]

--
pozdr
pj

Data: 2009-11-20 14:23:02
Autor: KJ Siła Słów
NTG (było Pierwszy jesienny przegląd now ych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej)
(pj) pisze:
 to nie wiem, czy się wciśniesz?

Dobrze bedzie, lubie ciasne.

KJ

Data: 2009-11-21 16:58:02
Autor: Magic
KJ Siła Słów pisze:
AZ pisze:
 No jaka? Normalni ludzie to po
drogach jezdza.

Normalni ?
A to nie znam.

Ale jak 75C to moglbym poznac.

Nie masz telefonu do Wiecy ? Fakt, on ma raczej 90 niż 75.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-21 17:13:40
Autor: KJ Siła Słów
Magic pisze:

Nie masz telefonu do Wiecy ? Fakt, on ma raczej 90 niż 75.

Wieca ?
Ten co sie podszywal pod Paule na HC ?
To znam, ale nie wiedzialem ze oneliners moze byc normalny.

KJ

Data: 2009-11-20 14:27:32
Autor: newrom
Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leœnej
On Fri, 20 Nov 2009 12:37:39 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek z taplania sie w blocie? No jaka?

Nie wiesz, poki nie sprobojesz.

pozdr
newrom

Data: 2009-11-20 13:16:28
Autor: AZ
Pierwszy jesienny przegl¹d nowych formatów bloczków mandatowych Stra¿y Leœnej
On 2009-11-20, newrom@spamcom.com <newrom@spamcom.com> wrote:
Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek z taplania sie w blocie? No jaka?

Nie wiesz, poki nie sprobojesz.

Ja pierdole, tu sa sami endurowcy!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-20 14:33:39
Autor: de Fresz

On 2009-11-20, newrom@spamcom.com <newrom@spamcom.com> wrote:
Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek
z taplania sie w blocie? No jaka?

Nie wiesz, poki nie sprobojesz.

Ja pierdole, tu sa sami endurowcy!

Zwłaszcza Kuczu. On se nawet Harleja na enduro przerobił.

de Fresz

Data: 2009-11-20 14:34:38
Autor: Kuczu
Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Le?nej
de Fresz pisze:

Zwłaszcza Kuczu. On se nawet Harleja na enduro przerobił.

Mialem swego czasu enduraki. Wyroslem.

Data: 2009-11-20 14:50:26
Autor: de Fresz
Pierwszy jesienny przeglĹĄd nowych formatĂłw bloczkĂłw mandatowych StraĹźy Le?nej
On 2009-11-20 14:34:38 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

Zwłaszcza Kuczu. On se nawet Harleja na enduro przerobił.

Mialem swego czasu enduraki. Wyroslem.

Jakbyś nie żarł tyle witaminek, to byś taki duży nie urósł. Trza było w liceum pić i palić, jak koledzy.

de Fresz

Data: 2009-11-20 14:57:29
Autor: newrom
Pierwszy jesienny przegl?d nowych formatów bloczków mandatowych Stra?y Le?nej
On Fri, 20 Nov 2009 13:16:28 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Ja pierdole

gratulowalbym, ale odkad mozna kupic viagre to zaden wyczyn.

, tu sa sami endurowcy!

Nie sadze, ale nawet gdyby, to jakie to ma dla Ciebie znaczenie ?
Zmuszaja Cie do taplania sie w blocie ?

pozdr
newrom

Data: 2009-11-22 07:50:12
Autor: lesor
On 20 Lis, 14:27, new...@spamcom.com wrote:

<artur.zabron...@gmail.com> wrote:
>Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek
>z taplania sie w blocie? No jaka?

Nie wiesz, poki nie sprobojesz.

Aić z takimi twierdzeniami...

--
lesor
Barska Enduro Team

Data: 2009-11-22 17:22:45
Autor: KJ Siła Słów
Pierwszy jesienny przeglšd nowych forma tów bloczków mandatowych Straży Le nej
lesor pisze:

lesor
Barska Enduro Team

Sie zagoi.
I tak dobrze ze nie Powązki Cross Squad.

KJ

Data: 2009-11-22 19:19:21
Autor: Magic
Pierwszy jesienny przeglšd nowych forma tów bloczków mandatowych Straży Le nej
lesor pisze:

lesor
Barska Enduro Team

Jebłeś ? Już Cie wypisali czy jeszcze polegujesz ? No i CO se zrobiłeś ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-22 11:59:49
Autor: lesor
On 22 Lis, 19:19, Magic wrote:
lesor pisze:

> lesor
> Barska Enduro Team

Jebłeś ? Już Cie wypisali czy jeszcze polegujesz ? No i CO se zrobiłeś ?

....sprobowalem enduro :)

pan pikus - zlamana kostka i urwane wrosty
teraz chyba sprobuje pjadżdżio.mp3 albo simson.duo
 --
pozdrawiam, lesor
MetalManJa

Data: 2009-11-22 22:29:30
Autor: newrom
Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Le nej
On Sun, 22 Nov 2009 11:59:49 -0800 (PST), lesor <lesor@op.pl> wrote:

...sprobowalem enduro :)

Ej, nikt Ci nie powiedzial ze w enduro nie chodzi o to zeby sie
najefektowniej polamac ? ;>

pan pikus - zlamana kostka i urwane wrosty

Znaczy przycfaniakowales w szpicfrajerach samostukach zamiast ubrac
endurowe laczki ?

Kuruj sie, wiosna w ramach rechabilitacji sprobojesz znowu ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-11-22 14:24:11
Autor: lesor
Pierwszy jesienny przegl d nowych formatów bloc zków mandatowych Straży Le nej
On 22 Lis, 22:29, new...@spamcom.com wrote:
On Sun, 22 Nov 2009 11:59:49 -0800 (PST), lesor <le...@op.pl> wrote:
> [...]

>pan pikus - zlamana kostka i urwane wrosty

Znaczy przycfaniakowales w szpicfrajerach samostukach zamiast ubrac

Kuruj sie, wiosna w ramach rehabilitacji sprobojesz znowu ;)

Chujatam. A te pancerne kalosze sa tyle samo warte. W szpicach z
ostrogami przynajmniej czulbym sie jak prawdziwy cow-boy. A tak - mam
tylko to pierwsze...

Szosa to jest to!
--
pozdrawiam, lesor
cb1300 Rossynant

Data: 2009-11-23 08:29:51
Autor: newrom
On Sun, 22 Nov 2009 14:24:11 -0800 (PST), lesor <lesor@op.pl> wrote:

Chujatam. A te pancerne kalosze sa tyle samo warte.

Tyy, ale jak to sie to stalo ? Zapierdalales jak nieboskie stworzenie
czy przycedziles w pieniek czy jak ?

Szosa to jest to!

Ale bita, nie asfaltowana.

pozdr
newrom

Data: 2009-11-22 22:33:59
Autor: Tytus
Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów blocz ków mandatowych Straży Le nej
Siemka
 "lesor"
....sprobowalem enduro :)
 - zlamana kostka i urwane wrosty

Stare to a gupie, to az trzabylo wrosty urywac zeby dojsc ze to niebezpieczne te enduro???
Elegancko trza czarnym do dolu po niesmiertelnej trasie Wawa-Dziura-Wawa (przez podziemia remizy w Kamiensku pycha :) )
Po ancfalt wymyslili...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-20 23:19:37
Autor: Jarecki [KenLee]
Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
Użytkownik "AZ" napisał

> Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek
z taplania sie w blocie? No jaka? Normalni ludzie to po
drogach jezdza.

*** To bardzo dobrze, ze nie rozumiesz. I tak juz za duzy tlok sie w lesie zrobil, szczegolnie dzieki pauperyzacji off-roadu za pomoca quadow.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2009-11-20 23:39:46
Autor: Jasio
Użytkownik "Jarecki [KenLee]" napisał w wiadomości news:he74og$smn$1mx1.internetia.pl...

*** To bardzo dobrze, ze nie rozumiesz. I tak juz za duzy tlok sie w lesie zrobil, szczegolnie dzieki pauperyzacji off-roadu za pomoca quadow.

Że pogorszyło się tym endurowcom?

Żeby błysnąć trudnym słowem to trzeba go właściwie używać.
Tego słowa.
"Ja też w szkole byłem prymasem."

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-21 06:13:03
Autor: zbigi
Jasio pisze:
[...]

Endurowcom pewnie nie ;)

Żeby błysnąć trudnym słowem to trzeba go właściwie używać.
Tego słowa.

No i zdaje mi sie, ze Jarecki odpowiednie dal rzeczy slowo. Panie malkontencie ;)
--
pozdrrrowienia i... stopka zastepcza ;)
zbigi

Data: 2009-11-21 12:02:08
Autor: Jasio
Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości news:he7sss$99q$1news.onet.pl...
Jasio pisze:
[...]

Patrząc czym teraz jeżdżą koledzy z grupy, to zdecydowanie poprawiło.

Żeby błysnąć trudnym słowem to trzeba go właściwie używać.
Tego słowa.

No i zdaje mi sie, ze Jarecki odpowiednie dal rzeczy slowo. Panie malkontencie ;)

Nie-e.
Bohaterowie "Zemsty" byli spauperyzowanymi szlachcicami. Bo na przestrzeni lat pogorszyło im się znacznie.
A endurowcy nie zbiednieli tylko powiększyli swoje grono. Również o te sekretarki na kuadah.

EOT - chodziło tylko i wyłącznie o przekombinowanie zdania.
Walczę z tym. Ale ja już taki jestem. (:
Ze sobą więc muszę bardziej walczyć niż z innymi. Za zboczenie z tematu serdecznie przepraszam i zobowiązuję się niniejszym do rozpoczęcia w przyszłym tygodniu 3 absolutnie motocyklowych wątków - po jednym za każdy NTG post w tym wątku.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-21 20:27:23
Autor: Tytus
Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów blocz ków mandatowych Straży Leśnej
Siemka
*** "Jasio"
"zbigi"
 "Jarecki [KenLee]"

Te wypad z mojego wontka tak???
Urzadzenia sprawdzone - 500 km nawiniete, niestety poczulem co to znaczy miec najslabszy sprzet w ekipie :)
a K8 GSXIAR to nawet jak na gumie przyspiesza trudno dogonic zwlaszcza pow 180...
Jutro sprawdzamy poludnie :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-21 20:30:14
Autor: Monster
Tytus pisze:

[...]

Czas na zmianę stopki:-P
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-21 20:49:34
Autor: KJ Siła Słów
Pierwszy jesienny przegląd nowych forma tów bloczków mandatowych Straży Leśnej
Monster pisze:

Czas na zmianę stopki:-P

Wcale nie.
"żółte najszybsze" znaczy najszybsze z żółtych.
Dopoki szanujacy sie Producenci nie zaczna malowac swoich motocykli na "kaczuszkowy" stopka moze zostac.
Czyli, mniej wiecej, po mojemu, to przez okolo...
Nastepne milion lat ?
;-)

KJ

Data: 2009-11-21 20:58:52
Autor: Tytus
Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów blocz ków mandatowych Straży Leśnej
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
 Monster pisze:

Tylko fakt ze jutro kolejne solidne latanko i musze odpoczac powstrzymuje mnie od cietej riposty - a i musze tez isc z psem na spacer...
Pogadajcie sobie chlopaki :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-21 21:03:53
Autor: Monster
KJ Siła Słów pisze:
Monster pisze:

[...]

jako posiadacz żółtaczki mogę wymienić jeszcze szybszą "kaczkę" np. 999 :-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-21 21:22:34
Autor: KJ Siła Słów
Monster pisze:

jako posiadacz żółtaczki mogę wymienić jeszcze szybszą "kaczkę" np. 999 :-)

O Duc !...nie.. o Duck ! nie .. O Fuck !
Faktycznie, Wlosi tez maja taka farbe na magazynie.

Dobra, EOT, bo Tytus biedny siedzi, watku pilnuje, a on musi sie sie wyspac.
Jutro znowu 500 km wspomagania Hondy Power przez Foot power.
Dobrze ze biegal maratony.

KJ

Data: 2009-11-23 10:55:31
Autor: Jarecki [KenLee]
Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
Użytkownik "Jasio" napisał

Patrząc czym teraz jeżdżą koledzy z grupy, to zdecydowanie poprawiło.

*** Za dziesiecioletniego DR-E a w 2002 roku trzeba bylo zaplacic tyle, co dzis za siedmioletnie EXC.

[...]

*** Pauperyzacja to takze zbiednienie mentalne, gdyz jak mawial pewien nie lubiany wieszcz "byt okresla swiadomosc". Tacy tez byli bohaterowie "Zemsty". I tacy tez sa czesto offroadowi newbies na chinskich czterokolkach.

EOT - chodziło tylko i wyłącznie o przekombinowanie zdania.

*** Nie czytaj Lema ani Gombrowicza. Nie zebym sie porownywal z Nimi. Po prostu nic nie skumasz, a potem wyslesz Ich posmiertnie do oslej lawki.

Data: 2009-11-21 09:55:33
Autor: Jarecki [KenLee]
Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
Użytkownik "Jasio" napisał

Że pogorszyło się tym endurowcom?

*** Owszem. Zbiorowosci ktora kiedys miala raj bo byla marginalnym zjawiskiem na bezdrozach i najwyzej za nia ktos pomachal paluszkiem, teraz rozpina sie linki, zastawia pulapki, zbroi przeciwko niej sluzby panstwowe za pieniadze podatnika.

Żeby błysnąć trudnym słowem to trzeba go właściwie używać.
Tego słowa.

*** Pauperyzacja (łac. pauper - biedny, ubogi) - proces społeczny polegający na obniżaniu się stopy życiowej jednostek lub zbiorowości.

Doszukujesz sie zbiednienia w sensie ekonomicznym? To zobacz ile trzeba zplacic za nowego crossa-enduro, a ile za nowego chinskiego quada. Po lasach zaczela latac gowniazeria, gosposie domowe, wiejscy biznesmeni itp., ktorzy zasmakowali w "kuadah" na gminnej lub korporacyjnej imprezie integracyjnej, a potem poszli do marketu i kupili.Przy tym nie maja pojecia, ze nie jezdzi sie po zasianym polu, nie kurzy w wiosce itp. Odpowiednik zjawiska "dzieci neostrady" w internecie.  I sprobuj posadzic sekretarke szefa na tego quada a apotem na KTM-a. Czujesz roznice? Quadem pojedzie.
Rozumiesz juz sens tej wypowiedzi? Spadek ze statusu nielicznej "elity" zdolnej do poswiecen ekonomicznych i zdrowotnych (wieksze ryzyko na moto) do kategorii low-budgetowej gawiedzi.

"Ja też w szkole byłem prymasem."

*** To widac. Ale lapke zawsze w gorze i tak miales, prawda?

Data: 2009-11-21 11:54:26
Autor: Jasio
Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów blocz ków mandatowych Straży Leśnej
Użytkownik "Jarecki [KenLee]" napisał w wiadomości news:he8a0q$q6o$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Jasio" napisał

[...]

Podobnie jak z każdym innym przejawem motocyklizmu - trafił pod strzechy.
A co do zbrojenia służb państwowych - mam nadzieję, że będzie się to zawsze odbywało tylko i wyłącznie za pieniądze podatnika. Wydawane rozsądnie.

"Ja też w szkole byłem prymasem."

*** To widac. Ale lapke zawsze w gorze i tak miales, prawda?

Tylko na towaroznawstwie, polskim i niemieckim, proszę pana.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-20 12:42:18
Autor: de Fresz
On 2009-11-20 09:22:42 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

KJ Siła Enduro - impreza alternatywna

Ty się tu nie aljenuj, tylko lepiej wybierz na entegrację E-A.

de Fresz

Data: 2009-11-20 13:18:08
Autor: KJ Siła Słów
de Fresz pisze:

Ty się tu nie aljenuj, tylko lepiej wybierz na entegrację E-A.

Nie wyda,
Tyle co se rano se wsiade na chwile polatac dookola chalupy, a potem do fabryki.
Na  E_A to caly dzien trza by miec.

KJ-ebany Q4.

Data: 2009-11-20 18:44:25
Autor: Tytus
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-20 20:38:45
Autor: Piotr
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he6khb$bbr$1inews.gazeta.pl...

wiadomo juz dokad?

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa

Data: 2009-11-20 21:03:39
Autor: Tytus
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Siemka

***"Piotr"
wiadomo juz dokad?

Jestem otwarty na propozycje - temat ma byc przedyskutowany rano. Ma byc rowno, sucho i szybko

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-20 21:20:37
Autor: KJ Siła Słów
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Tytus pisze:
 Ma byc
rowno, sucho i szybko

To z googlemaps mi wychodzi ze tylko pod Kolumne.

KJ Nawigator-Szyderca
PS. Szerokosci i bezpiecznosci

Data: 2009-11-20 21:55:05
Autor: Zapek
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał

KJ Nawigator-Szyderca
PS. Szerokosci i bezpiecznosci

E KJ przyjedz jutro do Liska to popycimy ;)

Bedzie powoli,pod gore,z gory,twardo,mokro i miekko ;)

Dobranoc Państwu :)

--
Zapek
ikser r

Data: 2009-11-20 22:14:27
Autor: Tytus
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Siemka
*** "KJ Siła Słów"
To z googlemaps mi wychodzi ze tylko pod Kolumne.

Pacz mnie na usta - Ruciane Nida ma byc - przez wsie i miasteczka...ogolnie nuda

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-21 17:01:58
Autor: Magic
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Tytus pisze:
Siemka
*** "KJ Siła Słów"
To z googlemaps mi wychodzi ze tylko pod Kolumne.

Pacz mnie na usta - Ruciane Nida ma byc

Nie ma takiej ulicy w Warszawie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-22 23:40:53
Autor: Don Pedro
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Tytus pisze:
Siemka

***"Piotr"
wiadomo juz dokad?

Jestem otwarty na propozycje - temat ma byc przedyskutowany rano. Ma byc rowno, sucho i szybko

Tia... najpierw dwa tygodnie w rozjazdach, teraz cały weekend w pracy. Za oknem piękna pogoda a w garażu nowy amor skrętu do stestowania... Weź mnie nie denerwuj :P

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-11-23 09:10:15
Autor: Tytus
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Siemka

*** "Don Pedro"
Tia... najpierw dwa tygodnie w rozjazdach, teraz cały weekend w pracy.
Za oknem piękna pogoda a w garażu nowy amor skrętu do stestowania... Weź mnie nie denerwuj :P

No to po lataniu...troche ponad 1000 km ze srednia ok 110 km/h. Dzialo sie chlopaku - pierwszy raz z bliska widzialem hi speed whelle - od 120 do 220. I poczulem zapach kiedy przy takiej predkosci opona uderza w asfalt zostawiajac 5 metrowa kreche. BTW kolesiowi przod wystarcza na 3-4 kkm :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-23 06:21:34
Autor: AZ
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
On 23 Lis, 09:10, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Eeee to bylo 220? Wydawalo sie wolniej ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-23 16:12:49
Autor: Tytus
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Siemka

*** "AZ"
Eeee to bylo 220? Wydawalo sie wolniej

Dokladnie nie patrzylem akurat na szafe bo rozpaczliwie walczylem z manetka zeby za nim nadazyc :) ale ponad dwie stowki bylo jak ladowal...

T.

Data: 2009-11-23 11:20:26
Autor: de Fresz
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
On 2009-11-23 09:10:15 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> said:

120 do 220. I poczulem zapach kiedy przy takiej predkosci opona uderza w asfalt zostawiajac 5 metrowa kreche. BTW kolesiowi przod wystarcza na 3-4 kkm :)

Ale mówisz o amorze czy główce ramy?

de Fresz

Data: 2009-11-23 11:12:22
Autor: Jasio
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
On 2009-11-23 09:10:15 +0100, "Tytus" said:

120 do 220. I poczulem zapach kiedy przy takiej predkosci opona uderza w asfalt zostawiajac 5 metrowa kreche. BTW kolesiowi przod wystarcza na 3-4 kkm :)

Ale mówisz o amorze czy główce ramy?

10/10 (:

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-23 12:14:09
Autor: Tytus
Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
Siemka

*** "de Fresz"
Ale mówisz o amorze czy główce ramy?

Paczaj nadal cale, pomimo ze to suzuki...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Pierwszy jesienny przeglad fotoradarów