Data: 2009-12-13 13:57:57 | |
Autor: PL(N)umber_One | |
Pierwszy lot A400M | |
Data: 2009-12-13 15:27:36 | |
Autor: FD | |
Pierwszy lot A400M | |
PL(N)umber_One pisze:
Witam 30 mld euro 30 lat projektowania a prototyp dopiero zaczyna latac to po prostu chore jest... 100% komuna |
|
Data: 2009-12-13 17:20:38 | |
Autor: Grzegorz | |
Pierwszy lot A400M | |
Hello FD !:
30 mld euro No wiesz :-D !!! Komuna, to ma Mriję, kilka takich Euro-marnotrawców by pomieściła .... pzdrw. -- Grzegorz maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1 |
|
Data: 2009-12-13 22:05:25 | |
Autor: chemik333 | |
Pierwszy lot A400M | |
FD wrote:
30 mld euro czekac tylko jak mu jeszcze ogranicza ladownosc do poziomu herculesa i kosztowac to bedzie tyle co galaxy :) -- chemik333 |
|
Data: 2009-12-13 23:09:04 | |
Autor: stabillo | |
Pierwszy lot A400M | |
Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg2tqv$l5e$1atlantis.news.neostrada.pl... to po prostu chore jest... 100% komuna pokaz mi wielkie samoloty nie zbudowane przez komune ? i nie pisz tu o boeingu, bo nikt tak jak panstwo nie wpompowalo w niego mase kasy,w mniej lub bardziej oficjalny sposob. |
|
Data: 2009-12-13 23:47:37 | |
Autor: FD | |
Pierwszy lot A400M | |
stabillo pisze:
pokaz mi wielkie samoloty nie zbudowane przez komune ? i nie pisz tu o boeingu, bo nikt tak jak panstwo nie wpompowalo w niego mase kasy,w mniej lub bardziej oficjalny sposob. primo - a400 nie jest wielki secundo - np. C130 oblatany 4 lata po rozpisaniu konkursu przez USAF tertio - jaki transportowiec benka masz na mysli ??? hmmm chyba nie C17 bo to w sumie MDD quatro - nawet embrion ze swoią 390ka lepiej sobie radzi.... quinto - biuro antonowa tez 30 lat nie pitolilo sie z ruslanem, a 70tka tez powstala duzo szybciej (ino program padl przez rozpad zsrr). Z resztą program An70 zaczal sie pozniej niz program a400 a samolot juz dawno oblatany :> tak czy inaczej opracowanie tych maszyn kosztowalo miliony$.... a nie *miliardy* |
|
Data: 2009-12-14 01:46:44 | |
Autor: pIOTER | |
Pierwszy lot A400M | |
tu nie chodzi tyle o sam platowiec co silniki do niego
a 30 lat temu to nie zaczeto konstruowac tego samolotu tylko zaczeto gadac ze przydalby sie taki samolot pIOTER |
|
Data: 2009-12-14 13:10:43 | |
Autor: FD | |
Pierwszy lot A400M | |
pIOTER pisze:
tu nie chodzi tyle o sam platowiec co silniki do niego cokolwiek by nie powiedziec... i jakiekolwiek by zalozenie przyjac to jest po prostu kosmicznie drogo nie ma bata zeby tego nie mozna bylo opracowac taniej 30 miliardów euro!!!! i jeszcze im malo.... szantarzuja klientów ze jak nie doloza do bedzie mniej samolotów ba, nawet produkcja (oprzyzadowanie) nie jest przygotowana |
|
Data: 2009-12-14 15:20:45 | |
Autor: Tomek | |
Pierwszy lot A400M | |
Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg3r4g$rho$1atlantis.news.neostrada.pl... primo - a400 nie jest wielki Są i inne błędy, silniki o mocach 12.000 i 15.000 KM produkowali Rosjanie, ba ze śmigłami przeciwbieżnymi i pracującymi w warunkach nadkrytycznych. W dobie naprawdę udanych silników turbowentylatorowych projektowanie samolotu tej wielkości z nowo opracowywanymi silnikami turbośmigłowymi to totalne nieporozuminie. Ja nie wróżę tej masznie żadnego sukcesu komrcyjnego. T. |
|
Data: 2009-12-14 16:11:53 | |
Autor: FD | |
Pierwszy lot A400M | |
Tomek pisze:
Są i inne błędy, silniki o mocach 12.000 i 15.000 KM no :) Kuzniecowy z np. Tu95 , An22 W dobie naprawdę udanych silników turbowentylatorowych niekoniecznie... klania sie ekonomika i wydajnosc napedu Ja nie wróżę tej masznie żadnego sukcesu komrcyjnego. "sukces" bedzie bo: wladowali juz w to za duzo kasy, nie przyznaja sie do bledu, sztucznie to podtrzymaja zeby idee UE zrealizowac itp. |
|
Data: 2009-12-14 16:57:48 | |
Autor: Tomek | |
Pierwszy lot A400M | |
Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg5kq1$ggg$1atlantis.news.neostrada.pl... W dobie naprawdę udanych silników turbowentylatorowych Przy prędkościach nie przekaczajacych 0,6M wydajność naędu jest istotnie wyższa. Ale po fotografii napędu prędkość projektowana jest wyższa, co niweczy zyski. Może start z lądowisk trawiastych ma tu jakiś zysk jednak powątpiewam w sensowność takigo przedsięwzięcia. dla samolotu tej wielkości. Reszta to próba dobudoania teorii wobec fiasku przedsięwzięcia. T. |
|
Data: 2009-12-14 21:33:58 | |
Autor: pIOTER | |
Pierwszy lot A400M | |
zwroc uwage na smigla ;)
Zreszta w przypadku prowizorycznych lotnisk jest wtedy mniejsze prawdopodobienstwo zassania ciala obcego, emitowany halas tez powinien byc nizszy pIOTER |
|
Data: 2009-12-15 08:54:19 | |
Autor: Tomek | |
Pierwszy lot A400M | |
Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:hg684c$kuh$1nemesis.news.neostrada.pl... zwroc uwage na smigla ;) Obecne turbowentylatory generują hałas porównywalny z silnikami turbośmigłowymi o śmigłach nadkrytycznych..A lądowanie na terenach trawiastych toraczej rowaząnia hipotetyczno-teoretyczne bo w zasadzie cieższymi maszynami się tego nie praktykuje. |
|
Data: 2009-12-15 23:43:11 | |
Autor: Rabbit McCroolick | |
Pierwszy lot A400M | |
Użytkownik "Tomek" <marekjan63@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg7fbe$lq3$1inews.gazeta.pl... A lądowanie na terenach trawiastych toraczej rowaząnia Hipotetyczno - teoretyczne? http://www.youtube.com/user/paveltul#p/u/28/aqRC0RwRwKM http://www.youtube.com/user/paveltul#p/u/29/oxS8VSMcCg8 Oczywiście wygodniejsze jest użytkowanie Anteuszy na betonowych pasach, ale na trawiastych też dają radę, zresztą z takim założeniem konstruuowano Rusłana a nawet Mriję. |
|
Data: 2009-12-16 00:32:03 | |
Autor: FD | |
Pierwszy lot A400M | |
Tomek pisze:
no... czyli nie jest tak zle ;) A lądowanie na terenach trawiastych toraczej rowaząnia hipotetyczno-teoretyczne a. A400 nie jest maszyna klasy ciezkiej b. duzo ciezszymi antkami na trawie sie ladowalo.... c. maszyny tej klasy w zasadzie musza byc przystosowane do latania i obslugi na lądowiskach, powiedzmy "mniej cywilizowanych" i czesto to robią! |