Pierwszy motocykl

Data: 2014-02-18 14:56:03
Autor: Piotr Rezmer
Pierwszy motocykl
ajlovmoto pisze:
Siemka :)Szukam u was pomocy , chce kupic swoj pierwszy motocykl,
poszukuje nie ciężkiego scigacza , najlepiej żeby to była Honda, ktora
bedzie kosztowac do 8000 PlN , nie jestem wysoka i nie mam tez za dużo
sily i tym bardziej ze mam 15 lat .                     MOJ WZROST - 168
cm WAGA - 54 Kg                            jak mówiłam jestem mloda ,

Poczytaj FAQ grupy dyskusyjnej (link w stopce na postach Magica). Tam znajdziesz informacje nt. pierwszych motocykli.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Pierwszy motocykl