Pierwszy motocykl

Data: 2015-05-26 08:00:48
Autor: KJ
Pierwszy motocykl
Witam,

Ta kwota to na używaną japonię w dobrym stanie jakby trochę mało, na chińczyka zapewne wystarczy. Ale musisz poszukać opinii o chinolach raczej w innych miejscach sieci. Pamiętaj żeby pochwały pod adresem dzielnych żółtych rączek dzielić przez pół. O DT125 yamahy i innych japsach w tej kategorii napisano już mnóstwo i na tej grupie i na portalu dedykowanym DT, poszukaj. KJ

W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 14:13:08 UTC+2 użytkownik Shuricen020 napisał:
Witam
Niedawno skończyłem 16 lat, w wakacje zamierzam przystąpić do egzaminu na prawo jazdy kategorii A1 oraz zakupić jak już wspomniałem w tytule mój pierwszy motocykl(o pojemności 125cc). Chciałbym kupić cross'a lub enduro lecz nie mam zbyt dużo pieniędzy(mam 2400zł i tata ma mi trochę dołożyć i będę musiał odpracować w wakacje ;/)Szukam taniego i dość solidnego cross'a głównie do jazdy po lesie(drogi pożarnicze) i wygłupów w cenie 2000-3500zł. Proszę o pomoc w wyborze. Porady jaki motocykl wybrać i dlaczego marka,model.Porady ile sezonów wytrzyma(jeśli będę o niego dbać)czy nadaje się do wygłupów i jazdy po lesie, ile części i co jaki czas trzeba wymieniać oraz o Wasze osobiste zdanie. Z góry dziękuję :D

Pierwszy motocykl