Pierwszy motocykl dla dziewczyny?

Data: 2014-09-10 09:38:18
Autor: Julius101
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Witam.
Mam na imię Marta i szukam mojego pierwszego motocyklu.
Mam 180 cm wzrostu, więc nie może być mały :c
Test na kartę zdawałam na Kawasaki Ninja 250 r
Polecicie mi jakiś?

Data: 2014-09-10 20:04:40
Autor: Grzybol
Użytkownik "Julius101" <agda101@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
[...]
Pozdrawiam

Ja pierdole... A zamiast pierwszego motocyklu nie myślałaś o burdelu? Tam nie trzeba pisać i wszystko takie proste jest...

--
Grzybol

Data: 2014-09-10 22:33:49
Autor: Yorick
Dnia 10 - 09 - 2014 (środa) o godzinie 20:04, Grzybol napisał(a):

Ja pierdole... A zamiast pierwszego motocyklu nie myślałaś o burdelu? Tam nie trzeba pisać i wszystko takie proste jest...

Raczej by jej tam nie wzięli, przynajmniej nie w Polsce. Z ciekawości
"przegooglalem" nicka i wyszło, że Marta "Julius101" prawdopodobnie
naprawdę istnieje i ma w tej chwili jakieś 13 lat... Więc może nie rób jej
więcej niemoralnych propozycji ;-)

--
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-09-11 13:09:55
Autor: Julius101
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Yorick napisal

[...]

A dokładniej 15, jeśli chcesz widzieć -.-

Data: 2014-09-11 20:13:42
Autor: Yorick
Dnia 11 - 09 - 2014 (czwartek) o godzinie 15:09, Julius101 napisał(a):

A dokładniej 15, jeśli chcesz widzieć -.-

I jak widzę szybko usunęłaś nieaktualny profil z pewnego portalu :-)

Wracając zaś do motocykli - jeżeli chcesz dostać sensowną radę, to warto,
żebyś odpowiedziała jednak jeszcze na parę pytań:

- Jakie masz uprawnienia do kierowania pojazdami - rozumiem, że test na
"kartę" o której piszesz, to karta motorowerowa. Naprawdę zdawałaś go na
250-tce? Dlaczego?
- Chcesz jeździć po drogach czy raczej interesuje Cię off-road?
- Ile zostało Ci do ukończenia 16 lat i czy zamierzasz wtedy robić A1?
- No i w końcu - last but not least - jaki masz budżet na motocykl?

--
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-09-11 13:08:15
Autor: Julius101
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Grzybol napisal

[...]

Ale o co ci konkretnie chodzi? W czym ty, do cholery, widzisz problem?
To, że ja mam pasję i chcę ją rozwijać to dla ciebie problem?
Następnym razem pomyśl jak coś napiszesz.
Pozdrawiam.

Data: 2014-09-12 08:17:48
Autor: WOJO
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Następnym razem pomyśl jak coś napiszesz.
Pozwolę sobie na wyjaśnienie postawy Grzybola.
1.Poprawną formą rzeczownika motocykl w dopełniaczy jest "motocykla"
2.Pisanie z sygnaturką "Wysłano z czytnika ..."
Wydajesz się być inteligentną osobą, więc zrozumiesz.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-09-12 09:21:30
Autor: Yorick
Dnia 12 - 09 - 2014 (piątek) o godzinie 08:17, WOJO napisał(a):

Poprawną formą rzeczownika motocykl w dopełniaczy jest "motocykla"
                                     Zaś poprawną formą rzeczownika "dopełniacz" w miejscowniku jest: "w
dopełniaczu" :-)

MSPANC ;-)

--
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-09-12 09:45:26
Autor: tadzik
On Fri, 12 Sep 2014 09:21:30 +0200, Yorick <"USU?.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> wrote:
> [...]

> Poprawną formą rzeczownika motocykl w dopełniaczy jest "motocykla"

Zaś poprawną formą rzeczownika "dopełniacz" w miejscowniku jest: "w

Japierdziu! Forum polonistyczne! :)

--
pozdro
tadzik

Data: 2014-09-12 10:34:42
Autor: WOJO
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Zaś poprawną formą rzeczownika "dopełniacz" w miejscowniku jest: "w
dopełniaczu" :-)
Masz rację, co nie zmienia faktu, ze to tylko literówka - zobacz, gdzie na klawiaturze występuje "U" i "Y".
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-09-11 07:12:24
Autor: Magic
W dniu 2014-09-10 11:38, Julius101 pisze:
Witam.
Mam na imię Marta i szukam mojego pierwszego motocyklu.

Motocykla :) ale i tak nieźle, bo niektórzy mają alergię na słowo "motor" ;)

Mam 180 cm wzrostu, więc nie może być mały :c
Test na kartę zdawałam na Kawasaki Ninja 250 r

Kartę ? :)

Polecicie mi jakiś?

Przy tym wzroście trzeba się przymierzyć, większość motocykli o małej pojemności jest raczej niewielka gabarytowo - co nie oznacza, że nie da się na takim całkiem wygodnie zmieścić, czego jestem najlepszym przykładem. Ta egzaminacyjna Kawa nie pasuje ?

A, i nie przejmuj się tym co wypisuje niejaki Grzybol. To miejscowy idiota.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2014-09-11 09:24:08
Autor: Grzybol
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> napisał w wiadomości
W dniu
A, i nie przejmuj się tym co wypisuje niejaki Grzybol. To miejscowy
idiota.

Myślę chłopcze, że poległbyś na teście IQ.

--
Grzybol

Data: 2014-09-11 19:25:21
Autor: Arni
W dniu 11.09.2014 09:24, Grzybol pisze:
[...]

Doda tez ma wysokie IQ...

--
Arni

Data: 2014-09-11 19:58:49
Autor: Grzybol
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał w wiadomości
news:luslu1$7cm$1node2.news.atman.pl... W dniu 11.09.2014 09:24, Grzybol
pisze:
[...]

Wniosek? Zarobiłeś w życiu tyle kasy co ona w tak krótkim czasie? Znasz ją prywatnie? Rozmawiałeś z nią, żeby wyrobić sobie opinię? Ogólnie przy niej wypadasz jak blada dupa... Ją chciałby stukać każdy facet na ziemi. A Ciebie?:-)

--
Grzybol

Data: 2014-09-11 20:26:48
Autor: Arni
pisze:
[...]

masz predyspozycje do nadinterpretacji a nie widzisz prostej ironii. Wytłumaczę Ci na drewnianym modelu:
można mieć wysokie IQ i nadal być idiotą.
Nie wiem czy zauważysz, ze nie ma to żadnego związku z tym ile się zarabia (vide posłowie) ani z tym jak ja przy Tobie wypadam. A juz tym bardziej z tym, czy mi zależy na byciu stukanym przez każdego na tym świecie. No ale to kwestia szanowania się po prostu.

--
Arni

Data: 2014-09-11 21:03:12
Autor: Grzybol
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał w wiadomości
news:lusph8$bh8$1node2.news.atman.pl... > masz predyspozycje do nadinterpretacji a nie widzisz prostej ironii.

Właśnie jej użyłem, nie zauważyłeś?

Wytłumaczę Ci na drewnianym modelu:
można mieć wysokie IQ i nadal być idiotą.

Nie można. Drewniany model masz do dupy. Sprawdź definicję idioty.

Nie wiem czy zauważysz, ze nie ma to żadnego związku z tym ile się zarabia (vide posłowie) ani z tym jak ja przy Tobie wypadam.

Nie ma związku? Pokaż mi idiotę milionera, który zarobił swoją fortunę przy użyciu własnej dyńki i własnych rąk.
Nie Ty przy mnie wypadasz, tylko przy Dodzie, czytaj uważnie.

A juz tym bardziej z tym, czy mi zależy na byciu stukanym przez każdego na tym świecie. No ale to kwestia szanowania się po prostu.

To raczej kwestia Twoich preferencji sexualnych. Ale powiedz tak szczerze: nie zależy Ci? Naprawdę???

--
Grzybol

Data: 2014-09-11 21:28:51
Autor: Arni
W dniu 11.09.2014 21:03, Grzybol pisze:
[...]

kiedy ktos zachowuje sie idiotycznie zastanawiasz sie czy pasuje do definicji?

ale powiedzmy, ze nawet. No to cytujemy pierwsze lepse źródło:

"Idiota – osoba upośledzona umysłowo według dawnych klasyfikacji. Idiotyzm to termin obecnie nieużywany w medycynie ze względu na pejoratywne znaczenie potoczne"

idiota dla mnie nadal będzie idiotą.

A juz tym bardziej z tym, czy mi zaleĹźy na byciu stukanym przez
każdego na tym świecie. No ale to kwestia szanowania się po prostu.

To raczej kwestia Twoich preferencji sexualnych. Ale powiedz tak
szczerze: nie zależy Ci? Naprawdę???

mnie nie interesuje ile erekcji wzbudziłem. Twoje preferencje mnie nie interesują, naprawdę

--
Arni

Data: 2014-09-12 05:23:37
Autor: KillJohn
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
W dniu czwartek, 11 września 2014 19:58:49 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:

Wniosek? Zarobi�e� w �yciu tyle kasy co ona w tak kr�tkim czasie? Znasz j� prywatnie? Rozmawia�e� z ni�, �eby wyrobi� sobie opini�? Og�lnie przy niej wypadasz jak blada dupa... J� chcia�by stuka� ka�dy facet na ziemi. A Ciebie?:-)
 Grzybol, swoją wizją z marzeń sennych o nagiej Dodzie wijącej się na stosie banknotów powinieneś się może jednak dzielić na innej grupie, na pewno jest forum dla podobnie myślących. KillJohn

Data: 2014-09-11 22:26:20
Autor: N1
W dniu 11-09-2014 o 09:24, Grzybol pisze:
Myślę chłopcze, że poległbyś na teście IQ.

Nie używaj pojęć, których nie rozumiesz.

-- -

Data: 2014-09-11 09:47:02
Autor: Johnny
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Użytkownik "Magic" rzuca kalumnie na instytucje wiejskiego głupka:

A, i nie przejmuj się tym co wypisuje niejaki Grzybol. To miejscowy idiota.

Nie może być! Przecie on kśtałcuny na rubych ksionczkach i pracuje w biurze!!! ;-)

Pierwszy motocykl dla dziewczyny?