Pierwszy motocykl dla dziewczyny?

Data: 2014-09-10 20:04:40
Autor: Grzybol
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Użytkownik "Julius101" <agda101@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
Witam.
Mam na imię Marta i szukam mojego pierwszego motocyklu.
Mam 180 cm wzrostu, więc nie może być mały :c
Test na kartę zdawałam na Kawasaki Ninja 250 r
Polecicie mi jakiś?
Pozdrawiam

Ja pierdole... A zamiast pierwszego motocyklu nie myślałaś o burdelu? Tam nie trzeba pisać i wszystko takie proste jest...

--
Grzybol

Data: 2014-09-10 22:33:49
Autor: Yorick
Dnia 10 - 09 - 2014 (środa) o godzinie 20:04, Grzybol napisał(a):

Ja pierdole... A zamiast pierwszego motocyklu nie myślałaś o burdelu? Tam nie trzeba pisać i wszystko takie proste jest...

Raczej by jej tam nie wzięli, przynajmniej nie w Polsce. Z ciekawości
"przegooglalem" nicka i wyszło, że Marta "Julius101" prawdopodobnie
naprawdę istnieje i ma w tej chwili jakieś 13 lat... Więc może nie rób jej
więcej niemoralnych propozycji ;-)

--
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-09-11 13:09:55
Autor: Julius101
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Yorick napisal

[...]

A dokładniej 15, jeśli chcesz widzieć -.-

Data: 2014-09-11 20:13:42
Autor: Yorick
Dnia 11 - 09 - 2014 (czwartek) o godzinie 15:09, Julius101 napisał(a):

A dokładniej 15, jeśli chcesz widzieć -.-

I jak widzę szybko usunęłaś nieaktualny profil z pewnego portalu :-)

Wracając zaś do motocykli - jeżeli chcesz dostać sensowną radę, to warto,
żebyś odpowiedziała jednak jeszcze na parę pytań:

- Jakie masz uprawnienia do kierowania pojazdami - rozumiem, że test na
"kartę" o której piszesz, to karta motorowerowa. Naprawdę zdawałaś go na
250-tce? Dlaczego?
- Chcesz jeździć po drogach czy raczej interesuje Cię off-road?
- Ile zostało Ci do ukończenia 16 lat i czy zamierzasz wtedy robić A1?
- No i w końcu - last but not least - jaki masz budżet na motocykl?

--
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-09-11 13:08:15
Autor: Julius101
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Grzybol napisal

[...]

Ale o co ci konkretnie chodzi? W czym ty, do cholery, widzisz problem?
To, że ja mam pasję i chcę ją rozwijać to dla ciebie problem?
Następnym razem pomyśl jak coś napiszesz.
Pozdrawiam.

Data: 2014-09-12 08:17:48
Autor: WOJO
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Następnym razem pomyśl jak coś napiszesz.
Pozwolę sobie na wyjaśnienie postawy Grzybola.
1.Poprawną formą rzeczownika motocykl w dopełniaczy jest "motocykla"
2.Pisanie z sygnaturką "Wysłano z czytnika ..."
Wydajesz się być inteligentną osobą, więc zrozumiesz.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-09-12 09:21:30
Autor: Yorick
Dnia 12 - 09 - 2014 (piątek) o godzinie 08:17, WOJO napisał(a):

Poprawną formą rzeczownika motocykl w dopełniaczy jest "motocykla"
                                     Zaś poprawną formą rzeczownika "dopełniacz" w miejscowniku jest: "w
dopełniaczu" :-)

MSPANC ;-)

--
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-09-12 09:45:26
Autor: tadzik
On Fri, 12 Sep 2014 09:21:30 +0200, Yorick <"USU?.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> wrote:
> [...]

> Poprawną formą rzeczownika motocykl w dopełniaczy jest "motocykla"

Zaś poprawną formą rzeczownika "dopełniacz" w miejscowniku jest: "w

Japierdziu! Forum polonistyczne! :)

--
pozdro
tadzik

Data: 2014-09-12 10:34:42
Autor: WOJO
Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
Zaś poprawną formą rzeczownika "dopełniacz" w miejscowniku jest: "w
dopełniaczu" :-)
Masz rację, co nie zmienia faktu, ze to tylko literówka - zobacz, gdzie na klawiaturze występuje "U" i "Y".
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Pierwszy motocykl dla dziewczyny?