Pierwszy motocykl z na LPG:)

Data: 2009-08-09 20:28:43
Autor: Karambol
Pierwszy motocykl z na LPG:)
Data: 2009-08-09 15:57:20
Autor: Artur Zabroński
Pierwszy motocykl z na LPG:)
On 9 Sie, 20:28, "Karambol" <marcin...@wp.pl> wrote:
http://www.smog.pl/wideo/28158/cz_175nbspz_silnikiem_lady_agenci_spec...

Niektórzy kupują Hayabuse a niektórzy wstawiają silnik 1.3 do CZ
175 ;-)

--
Artur

Data: 2009-08-09 22:08:44
Autor: scibor1
Pierwszy motocykl z na LPG:)
On 10 Sie, 00:57, Artur Zabroński <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Niektórzy kupują Hayabuse a niektórzy wstawiają silnik 1.3 do CZ

niektorych stac na wylozenie 50tys pln na motocykl, inni korzystaja z
glowy i zdolnosci manualnych
szacunek dla chlopaka ze mu sie chcialo i udalo - od czegos trzeba
zaczac
jakos nikt nie wydziwia jak widzi BossHoss'a, tam tez jest samochodowy
silnik
calkiem sporo zapalencow na swiecie wstawia do motocykli samochodowe
diesle - i sie podziwia bo co? bo to zrobili jacys niemcy czy
amerykancy, a jak u nas ktos cos zrobi to "o kurwa" i wydziwianie...
skoro sa u nas skutery na gaz normalnie do kupienia (SM 2/2006) to nie
ma co robic z tego sensacji

scibor
czarna perla CBF500 (moze kiedys wstawie do niej diesla i przerobie na
gaz, a co...;))

Data: 2009-08-10 00:48:46
Autor: Artur Zabroński
Pierwszy motocykl z na LPG:)
On 10 Sie, 07:08, scibor1 <sci...@eranet.pl> wrote:
> Niektórzy kupują Hayabuse a niektórzy wstawiają silnik 1.3 do CZ

niektorych stac na wylozenie 50tys pln na motocykl, inni korzystaja z
glowy i zdolnosci manualnych
Nie zacytowałeś najważniejszej części mojej wypowiedzi tzn. ";-)" :-)

--
Artur

Data: 2009-08-10 08:43:45
Autor: Jackare
Pierwszy motocykl z na LPG:)
 a jak u nas ktos cos zrobi to "o kurwa" i wydziwianie...

ale moje "o kurwa" to było zdziwienie w pozytywnym tego słowa znaczeniu :))). Shakun na całego :)
--
Jackare

Data: 2009-08-10 15:48:59
Autor: kucik
Pierwszy motocykl z na LPG:)
Użytkownik "Artur Zabroński" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości :
Niektórzy kupują Hayabuse a niektórzy wstawiają silnik 1.3 do CZ
175 ;-)

no ale ta butla do gazu mnie rozjebala :)

--

Pozdr

Kucik
FJ 1200

Data: 2009-08-09 23:57:59
Autor: Jackare
Pierwszy motocykl z na LPG:)
Data: 2009-08-10 00:04:55
Autor: Monster
Pierwszy motocykl z na LPG:)
Jackare pisze:
http://www.smog.pl/wideo/28158/cz_175nbspz_silnikiem_lady_agenci_specjalni_z_borzecina/
o kurwa :)
no,a do tego bez skrzyni i sprzęgła:)
ale nie pierwszy,widziałem gdzieś ruska z silnikiem Tico czy Matiza tyż na gaz,ale tam było lepiej poupychane-chłodnica i butla w koszu

--
Tomek
BMW R1100S

Pierwszy motocykl z na LPG:)