Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?

Data: 2010-06-11 00:16:08
Autor: marider
Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?
frytek pisze:
Witam,
Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc chciałbym się przywitać :) Mam na imię Bartosz, jestem z Warszawy.

Przymierzam się do kupna swojego pierwszego motoru, zastanawiam się nad Suzuki Gs 500 i Hondą CB 500,
Który z nich wg. Was  jest lepszy, mam 194cm, motoru będę używać 90% w mieście, czasem wypad niedaleki za miasto.
A może w ogóle inny motor proponujecie na początek motocyklowej przygody ? Yamha Diverson ?
Pozdrawiam,
z góry dziękuję za pomoc.
I czy ewentualnie byłby ktoś chętny z Warszawy lub okolic podskoczyć ze mną obejrzeć motor, przed kupnem ? i rzucić na niego bardziej fachowym okiem, niż moje w obecnym stanie wiedzy ? :)
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Kumplowi, 198cm , na pierwsze moto kupilem GPZ550S i sobie chwalil, nauczyl sie jezdzic, po 2 sezonach przesiadl sie na cos mocniejszego i bardziej sportowego a kawe sprzedal w precle :) Na Twoim miejscu nie bralbym nic powyzej 80-90KM i nie plastika tylko golasa (bez owiewek) - jak glebniesz to mniej Cie bedzie kosztowalo.

Gorszy problem - to jak w Polsce kupic pewne i zadbane moto..

Pzdr
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki

Data: 2010-06-10 23:47:06
Autor: ditron
On 11 Cze, 00:16, marider <marider_WYT...@go2.pl> wrote:

Gorszy problem - to jak w Polsce kupic pewne i zadbane moto..

a jesli o to chodzi to problemu nie ma bo mam ja na sprzedaz cb500 -
pewne i zadbane moto, do tego pieknie wyglada i pieknie brzmi

Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?