Pierwszy motor

Data: 2010-06-15 01:51:34
Autor: Kefir
Pierwszy motor
Elou!
On Jun 10, 9:17 pm, "Szymon Machel" <machel...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam
Miałem napisać jak wyjadę na drogę pierwszym moto (XJ900S).
Dzisiaj był ten szczęśliwy dzień. Pokręciłem się po północnych okolicach
Kraqa - wąskie dróżki, szersze dróżki, masa zakrętów, 75 km..
Dwa spostrzeżenia:
1. Wygląda na to, że dobrze zrobiłem kupując xj900 ma pierwsze moto.
    W miarę duże, w miarę silne i pięknie "się prowadzi:" :) No i się mi
podoba.

Tez tak zrobilem po kilkunastoletniej przerwie po tzw
"demoludach" (czyli nie calkiem zieloniutki) i dopiero pare lat i
przymiarki do innych sprzetow uswiadomilo mi jak wielki popelnilem
blad. Ten motocykl jest za ciezki, zas zawieszenie i hamulce ma
szczatkowe. Nie nauczysz sie na nim DOBRZE jezdzic. Oczywiscie, zycze
szczescia.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef kiedys XJ900F teraz ST955i/XT660X

Data: 2010-06-15 11:24:03
Autor: Szymon Machel
Pierwszy motor

Użytkownik "Kefir" <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

Całkiem możliwe, że też przejdę jakąś ewolucję. Na razie przejechałem
kilkaset km i jestem zadowolony. Zawieszenie można wyregulować.
Na raziem mam dość miękko ustawione. Można coś pozmieniać
jak będzie brakować. Generalnie zakupiłem motonga z myślą o turystce
i tutaj waga nie przeszkadza. Zresztą, jak napisałem wyżej do ułomków
nie należę i proporcję mi się bardziej zgadzają :)
Mam kolegę, który wręcz twierdził, że powinienem zacząć od 1600cm:).
Ale cruisery póki co mnie nie pociągają.

Zdrufko
Szymon

Pierwszy motor