Pierwszy motor

Data: 2012-05-25 12:34:27
Autor: $heikh el $hah
Pierwszy motor
W dniu 2012-05-25 12:22, Marcin pisze:
Temat wielokrotnie poruszany ale postanowiłem zapytać speców.

To źle trafiłeś.

Co powiecie na temat Yamahy MT-03 ??? Motor można kupić w dość dobrej
cenie, jak pierwszy byłby dobry ???

Dobry.

Minus to 1 cylinder.

Skuter ile miał?
Jeździł?

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-25 12:43:35
Autor: Marcin
Pierwszy motor
Minus to 1 cylinder.

Skuter ile miał?
Jeździł?

Jeździł jeździł ale maksymalnie 70 km/h - licznikowe. Nigdy nie byłem nim dalej niż 30 km od domu. Natomiast od motoru oczekuję trochę więcej - komfortu, no i jakieś dalekie przejażdżki.

Data: 2012-05-25 13:00:20
Autor: Roman Niewiarowski
Pierwszy motor
W dniu 2012-05-25 12:43, Marcin pisze:

Nigdy nie byłem nim dalej niż 30 km od domu.

To jest wada uzytkownika, nie pojazdu :)

Natomiast od motoru oczekuję trochę więcej
- komfortu

Debilke ogladnij.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-05-25 20:29:43
Autor: Szymon Machel
Pierwszy motor

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Debilke ogladnij.

albo "Bulgota" :) (jeżeli to ma być Yamaha)
V 2, też kardan, pancerny, podobny trochę do mt03 (chyba)

Szymon

Data: 2012-05-25 23:30:51
Autor: Jasio
Pierwszy motor
Użytkownik "Szymon Machel" <smachel@interia.pl> napisał w wiadomości news:jpoj3l$13c$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Debilke ogladnij.

albo "Bulgota" :) (jeżeli to ma być Yamaha)
V 2, też kardan, pancerny, podobny trochę do mt03 (chyba)

A teraz serio.
Jak ma się ciągle obrywać vx800, że to taka niedohebana przeróbka vs750 to może powinno paść kilka gorzkich słów pod adresem niedohebanej przeróbki XV 1100?
Znałem dwóch kierwców BT i obaj narzekali na chamskie sprzęgło i skrzynie biegów oraz ogólną syfiastość motocykla.
Kontakt do nich mam gdzieś na priv.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-05-28 08:55:41
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Pierwszy motor
Jasio napisał(a):
Znałem dwóch kierwców BT i obaj narzekali na chamskie sprzęgło i skrzynie biegów oraz ogólną syfiastość motocykla.

i legendarnie padajace sprzeglo rozrusznika za milionpincet

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Pierwszy motor