Pierwszy motor

Data: 2012-05-25 21:33:38
Autor: Daniel Kowalski
Pierwszy motor
W dniu 2012-05-25 12:22, Marcin pisze:
Witam

Temat wielokrotnie poruszany ale postanowiłem zapytać speców.
Szukam motocykla dla siebie - turystyka. Fakt faktem dopiero co kończę
jazdy więc przed wakacjami egzaminu miał nie będę jednak chcę się
rozeznać w rynku.
Co powiecie na temat Yamahy MT-03 ??? Motor można kupić w dość dobrej
cenie, jak pierwszy byłby dobry ??? Minus to 1 cylinder.
Wcześniej myślałem o GSR600, SV650, może Gladius no i pokrewne czyli
Fazer i tego typu, jednak zastawniam siÄ™ nad MT-03.
Umiejętności prawie nie mam, 10 lat na skuterze ale to nie to samo,
oczywiście strój zamierzam kupić od razu. Mój wiek to 35 lat więc
przesadzona brawura nie wchodzi w grÄ™.

Hej! Co do SV 650, to ujeżdżam toto trzeci sezon (2004, S)i jestem zadowolony, ale pozycja jest niewygodna na dłuższe trasy. Poza tym ta V-ka jest dość chamskim silnikiem i wyraźne szarpanie nie przypadnie do gustu pasażerowi. Już chyba lepiej Fazerka 600, jeśli o turystykę chodzi ;-)

Pierwszy motor