Pierwszy motor

Data: 2014-12-14 19:57:45
Autor: Amariso
Pierwszy motor
Cześć. Jaki motor będzie dla mnie dobry na sam początek? Będzie mi głównie służył do jazdy po drogach ale od czasu do czasu teren. Mój budżet to 7000 zł. Doradzicie?

Data: 2014-12-15 09:43:49
Autor: Magic
Pierwszy motor
W dniu 2014-12-14 20:57, Amariso pisze:
Cześć. Jaki motor będzie dla mnie dobry na sam początek? Będzie mi
głównie służył do jazdy po drogach ale od czasu do czasu teren. Mój
budżet to 7000 zł. Doradzicie?

Luknij do http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=PierwszyMotocykl&v=st3 , powinno to Ci dać pewne wskazówki.

Zależy co rozumiesz przez teren - jeśli szutrową drogę to spoko, jeśli coś cięższego to będzie trudno pogodzić to z szosą, choćby ze względu na inne opony.
Napisz coś więcej - wzrost, doświadczenie, uprawnienia, do czego głównie ma służyć moto (codzienne dojazdy/turystyka/zabawa).

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2014-12-21 17:39:28
Autor: Mateusz NSR
Pierwszy motor
Poszukaj jakiejś Yamahy XTT 600 może znajdziesz ;) A jak mała pojemność to nowszą Yamahę DT 125 ew. zrobisz tam 200 lub 250cc ;)

Pierwszy motor