Pierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM

Data: 2015-12-16 00:53:52
Autor: Jakub
Pierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM
Czesc

Jak niektorzy wiedza klienci Meritum zostali "przejeci" przez Alior
wraz z bankiem. Jak sadze wszyscy klienci Meritum zakladaja,
ze przejmujacy czyli Alior musi w sposob przezroczysty dla klienta
obsluzyc przelewy trafiajace na "stare" konta czyli w sytuacji
gdy wysylajacy przelew poda jako odbiorce stary bank.

Wiadomo, ze robiac przelewy wiekszosc nie zwraca uwagi na zmiany kont
i nie mozna uniknac sytuacji, ze przelew pojdzie na "stare konto".

Niestety w jednym przypadku u mnie to sie nie sprawdzilo - moj klient
przelal pieniadze z Citi w USA 02.12 podajac moje konto w Meritum -
do dnia dzisiejszego nie ma po nich sladu. Na infolinii poradzili
"poczekac, bo taki przelew moze isc do dwoch tygodni" wiec poczekalem.
Wczoraj napisalem w tej sprawie wiadomosc do Aliora - do tej pory
ma status NIEPRZECZYTANE. Moze sa zajeci przygotowaniami do swiat...

To nie byl pierwszy przelew od tego klienta - zawsze docieraly w 2-3 dni.
Tym razem jak sadze przelew utknal w drodze z powodu zmiany banku i byc
moze faktu, ze 05.12 przestal byc aktywny SWIFT Meritum.

Pieniadze nie wrocily do mojego klienta, sprawdzal wczoraj.

Biorac pod uwage to, ze i tak musze powiadamiac wszystkich klientow,
ze zmienilo mi sie konto bankowe zaczynam rozgladac sie za nowym bankiem.

Jakub Jewuła

Data: 2015-12-16 01:04:36
Autor: Jakub
Pierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM
A teraz uwaga - dziesiec minut po napisaniu tego posta przelew nagle "dotarl".

Przypadek? Czy ktos wreszcie zajal sie swoja praca?

A moze bank celowo kisi pieniadze przez 14 dni?

Data: 2015-12-17 18:41:38
Autor: Tom L.
Spiskowa teoria dziejów ;) Myslisz, ze bank serio przejmuje sie tym co piszesz na dawno przez swiat zaponiany grupach dyskusyjnych, które czyta moze ze 30 osób ;) Co innego jakbys utworzyl wydarzenie na fb albo napisal na ich profilu :)

Data: 2015-12-22 03:23:40
Autor: Jakub
Pierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM
Zdaje sobie sprawe z tego, ze niekoniecznie...

Wlasnie dostalem odpowiedz na reklamacje:

"Uprzejmie informuję, że przesłany przez Pana w załączeniu do
reklamacji dokument nie zawiera potwierdzenia wykonania przelewu.
Z uwagi na brak wystarczających szczegółów dotyczących przedmiotowego
przelewu nie jest możliwe odniesienie się do kwestii jego zaksięgowany
na Pana rachunku."

OCZYWISCIE to co dostarczylem bylo POTWIERDZENIEM a Citi USA.
I OCZYWISCIE zawieralo wszystkie niezbedne dane lacznie z data
zaksiegowania.

Po NR zaczne szukac zdaje mi sie nowego banku. Nie zyczylem sobie
"zostac sprzedanym" wraz z Meritum...

Jakub Jewula

Data: 2015-12-22 12:48:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Jakub"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:03e8e4bd-6c61-4424-8376-a2e7cde7bc50@googlegroups.com...
[...]

data zaksiegowania w Aliorze ?

Bo data ksiegowania w amerykanskim City nic Aliora nie obchodzi.
Jego by interesowal jakis nr transferu Swift, data, godzina  ...

Po NR zaczne szukac zdaje mi sie nowego banku. Nie zyczylem sobie
"zostac sprzedanym" wraz z Meritum...

Taaaa ... a ktory gwarantuje, ze Cie nie sprzeda ?
PKO BP, City ?

J.

Data: 2015-12-22 14:20:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM

"Jakub" 03e8e4bd-6c61-4424-8376-a2e7cde7bc50@googlegroups.com

: Nie zyczylem sobie "zostac sprzedanym" wraz z Meritum...

Cieszy mnie kres Meritum,. :) Podobnie z Lukasem. --
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Pierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM