Pierwszy raz krzyż budzi pozytywne emocje . :-)

Data: 2009-12-03 09:32:19
Autor: WW
Pierwszy raz krzyż budzi pozytywne emocje . :-)
Data: 2009-12-03 01:11:48
Autor: J-23
Pierwszy raz krzyż budzi pozytywne emocje. :-)
On 3 Gru, 09:32, WW <wu...@vp.pl> wrote:
http://www.koktajl24.pl/Krupa-jako-naga-anielica-z-krzyzem-reklama-PETA

WW

Ale Ci sie dostanie od swietojebliwych.

J-23 itede...

Data: 2009-12-03 13:48:13
Autor: WW
Pierwszy raz krzyĹź budzi pozytywne emocj e. :-)
J-23 pisze:
On 3 Gru, 09:32, WW <wu...@vp.pl> wrote:
http://www.koktajl24.pl/Krupa-jako-naga-anielica-z-krzyzem-reklama-PETA

WW

Ale Ci sie dostanie od swietojebliwych.

J-23 itede...

Kłamczuszka Piotrusia i inne mohery mam w ......

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-12-03 15:23:58
Autor: Piotr
Dnia Thu, 03 Dec 2009 13:48:13 +0100, WW napisał(a):

Kłamczuszka Piotrusia i inne mohery mam w ......

W w którymż to miejscu klamałem, drogi i godny szacunku kolego?
Piotr
PS. Nie spoufalaj się.

Data: 2009-12-03 10:27:09
Autor: boukun

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hf7tn0$hcs$1nemesis.news.neostrada.pl...

http://www.koktajl24.pl/Krupa-jako-naga-anielica-z-krzyzem-reklama-PETA

WW

Musi mieć ładną broszkę..., gdyby nie ten krzyż...

boukun

Data: 2009-12-03 13:47:02
Autor: WW
boukun pisze:

[...]

Patrz pan, ile rzeczy było by prostszych i ładniejszych na tym świecie, gdyby nie krzyż :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-12-03 15:24:54
Autor: Piotr
Dnia Thu, 03 Dec 2009 13:47:02 +0100, WW napisał(a):

Patrz pan, ile rzeczy było by prostszych i ładniejszych na tym świecie, gdyby nie krzyż :-P

Ba, a gdyby nie sierp i młot...
Piotr

Pierwszy raz krzyż budzi pozytywne emocje . :-)