Pierwszy rz膮d, kt贸ry realizuje program wyborczy

Data: 2015-11-22 10:52:55
Autor: LeonKame
Pierwszy rz膮d, kt贸ry realizuje program wyborczy
Qrwa ja pracuje w szkoplandii i place podatki i mam na dziecko 800zl czyli  190 EUR co miesiac i nikt mnie nie pyta czy jestem zamozny czy nie.  Kwote wolna od podatku 8130 EUR czyli 33 000  zl.  Leki i leczenie mam za darmo. Dzieci maja szkole i ksiazki za darmo.  Wieku emerytalnego nie musza znizac bo pracuje 40 godzin w tygodniu od poniedzialku do czwartku i wystarczy.  A wy jebane polaczki wystawcie swoje glupie dupska szeroko na ostre Rzniecie.

Data: 2015-11-22 11:32:49
Autor: u2
W dniu 2015-11-22 o 10:52, LeonKame pisze:
A wy jebane polaczki wystawcie swoje glupie dupska szeroko na ostre
Rzniecie.

te szwab, przygotuj sie na pislam:)

https://www.youtube.com/watch?v=PB9G7nRxp-k

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-22 12:28:25
Autor: LeonKame
Pierwszy rz膮d, kt贸ry realizuje program wyborczy
Tylko wiesz jak mi sasiad zacznie dymic to dzwonie na paly i one przyjezdzaja zeby z nim zrobic porzadek. W polsce paly sa jak juz sasiedzi sie pozabijaja.

Data: 2015-11-22 12:39:11
Autor: boukun
"LeonKame" <kameleon@leon.com> schrieb im Newsbeitrag news:n2s8sn$3sc$1speranza.aioe.org...
Tylko wiesz jak mi sasiad zacznie dymic to dzwonie na paly i one przyjezdzaja zeby z nim zrobic porzadek. W polsce paly sa jak juz sasiedzi sie pozabijaja.

Gowno prawda! Ostatnio jak bylem w Niemczech, to ktos zaparkowal samochod tak, ze nie mozna bylo przejechac przez ulice, bo z drugiej strony ulicy byla odgrodzona wysepka ze wzgledu na wystajacy konar drzewa na ulice. Sasiedzi zadzwonili na paly kilka razy i nikt nie przyjechal, tak ze trzy godziny, az ten ktos nie przyszedl i nie odjechal...

boukun

Data: 2015-11-22 12:48:05
Autor: Budzik
Pierwszy rz眃, kt髍y realizuje program wyborczy
U縴tkownik LeonKame kameleon@leon.com ...

[...]

Taka wypowiedzia pokazujesz tylko swoje chamstwo.

Data: 2015-11-22 15:24:10
Autor: silvio balconetti
Am 22.11.2015 um 10:52 schrieb LeonKame:
[...]

A w aptece nie trzeba przypadkiem doplacac do lekow, tudziez do gimnastyki leczniczej (KG) i innych zabiegow, szpitala, nie mowiac juz o dentyscie czy okuliscie? Moze to pana nie dotyczy, ale nieladnie oszukiwac ludzi. Btw. Wymiar tygodniowy pracy nie ma zwiazku z wiekiem emerytalnym. Poza tym pochwalilbym sie wysokoscia czynszu, oplata za samochod (ubezpieczenie, benzyna), rtv, telefon, cenami w sklepach, biletami itp. A po potraceniu podatku (+koscielny), oplat na kase chorych, bezrobocie, opiekunczy i solidarnosciowy, to ile zostaje netto? ;-) 60-66% ? Emerytura szykuje sie ladna? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Pierwszy rz膮d, kt贸ry realizuje program wyborczy