Pierwszy samoch贸d do 13 tys

Data: 2016-03-03 23:00:09
Autor: sirapacz
Pierwszy samoch贸d do 13 tys
Jaki polecacie pierwszy samoch贸d do ok 13 tys ty艣 ( 80% jazdy po mie艣cie )
I takie kryteria:
- 偶eby ma艂o pali艂
- 偶eby by艂 ma艂o awaryjny
- benzyna
- hatchback

punto 2FL - upewnij si臋 jedynie czy korozja go nie zjada od spodu i prog贸w (jedne s膮 jak n贸wka sztuka a drugie trzymaj膮 si臋 za pomoc膮 wi膮za艅 tlenu).
Bardzo tanie w naprawach, ma艂o pali ok 6-7l (silnik 1.2 60), tanio si臋 gazuje.
Nie uwa偶am, 偶e jest wybitnie awaryjne ale jak b臋dziesz je藕dzi艂 jak ja to zawieszenie lubi pa艣膰 (ale jest proste i tanie w wymianie).

minus: silnik 1.2 jest w mojej opinii mu艂owaty, ale do miasta sie nadaje doskonale.

z 2006r cos ponizej 10kpln znajdziesz. znalazlem za niecale 10k puncoaka z 2009 ale z obitym zderzakiem, przednim blotnikiem i drzwiami(ale nieruszonym progiem. Czesci i robota jakies 2000kpln a samemu za 800 z lakierowaniem zrobisz:)

NIE bierz grande punto (te same roczniki. ale opinie sa o nich takie sobie).

Pierwszy samoch贸d do 13 tys