Pierwszy samochód dla kobiety - 3 kandydatów

Data: 2009-04-03 20:53:03
Autor: omega_fan
Pierwszy samochód dla kobiety - 3 kandydatów
Na podstawie upodobań estetycznych przyszłej kierowniczki ustaliliśmy, że
wybieramy pomiędzy (kolejność nieprzypadkowa):

1. Rover 25
2. Renault Clio
3. Opel Corsa

Budżet: 11-12k PLN
Wymagania minimalne: ABS, poduszki, klimatyzacja, wspomaganie.
Zależy nam na małej awaryjności i taniej eksploatacji. Z dotychczasowych
poszukiwań internetowych wynika, że Rover w zadanych widełkach cenowych ma
najlepsze wyposażenie.

Miałem podobnie, z tym że doprecyzowane: Corsa C z silnikiem większym niż 1.0,
Clio II FL, tylko 5 drzwiowe i tylko benzyna. Naturalnie stan techniczny taki, żeby
nie było strach tym jeździć. Do 12 tysięcy wychodzi zbiór pusty.

Kupiłem Fiata Punto 2002, za 11500 - dołożyłem 1000 za który wymieniłem wszystko
co należy wymienić (a w Punto za 1000 zł można naprawdę dużo wymienić) i śmigamy.

Data: 2009-04-03 20:59:57
Autor: Akastefan
Pierwszy samochód dla kobiety - 3 kandydatów
Hejm

omega_fan wrote:

[...]

Co Cię przekonało do odpuszczenia Rovera i Clio? Rzeczywiście rocznikowo
najlepiej wyjdzie Punto...

pozdr.
--
Stefan

Data: 2009-04-03 21:23:06
Autor: omega_fan
Pierwszy samochód dla kobiety - 3 kandydatów
Co Cię przekonało do odpuszczenia Rovera i Clio? Rzeczywiście rocznikowo
najlepiej wyjdzie Punto...

Rocznik miałem głęboko w dupie, chodziło mi tylko o konkretne
modele, czyli Corsa C, Clio II FL i Punto II.

Clio odpuściłem, ponieważ z podanych założeń wychodzi
zbiór pusty - musiałbym dać 3000 więcej, dodatkowo
żonie się Clio mniej podoba niż Punciak - a w końcu
ona ma tym jeździć.

Rovera w ogóle nie braliśmy pod uwagę z powodu nie
podobania się żonie :) i kosztów eksploatacji (egzotyka
zawsze będzie droższa).

Data: 2009-04-04 10:17:07
Autor: Akastefan
omega_fan wrote:

[...]

Z jakim silnikiem tego punciaka kupiłeś?
Rozumiem, że nie żałujesz decyzji?

pozdr.
--
Stefan

Data: 2009-04-06 09:19:40
Autor: omega_fan
Pierwszy samochód dla kobiety - 3 kandydatów
Z jakim silnikiem tego punciaka kupiłeś?

1.2 8V 60 KM.

Rozumiem, że nie żałujesz decyzji?

Nie żałuję - chociaż wolałbym 1.2 16V, bo zdecydowanie lepiej jeździ - ale
trafił się fajny 8V, więc kupiłem. Do miasta wystarcza, nawet z klimą daje
radę, a z kolei ma też zalety - lepsza elastyczność, niższe koszty eksploatacji
i jest bezkolizyjny.

Data: 2009-04-06 08:33:23
Autor: lleeoo
omega_fan pisze:
Rovera w ogóle nie braliśmy pod uwagę z powodu nie
podobania się żonie :) i kosztów eksploatacji (egzotyka
zawsze będzie droższa).

Z tego co wiem to żadna egzotyka tylko honda civic w innym namaszczeniu.

Pierwszy samochód dla kobiety - 3 kandydatów