Pierwszy samochód - nie do miasta :)

Data: 2012-07-11 16:07:28
Autor:
Pierwszy samochód - nie do miasta :)
PK <kosu@nospam.pl> napisał(a):
WÄ…tek dla rĂłwnowagi w zwiÄ…zku z niedawnym "miejskim" :).
Szukam samochodu (pierwszy własny) "nie do miasta" (mieszkam w Warszawie
i po prostu mi się nie opłaca). Ew. wyjątek mogłyby spowodować
ekstremalne temperatury albo duĹĽe zakupy.

moze inaczej pomyslec?
http://moto.allegro.pl/piekny-mercedes-190-2-0e-rarytas-dla-kolekcjonera-i2460924956.html
ten model poszukac...
wada
paliwo, spali wiecej
s_kosztuje wiecej na OC, cos z wspowlascicielem pomyslec by trza
zaleta
prawie nie traci na wartosci, odda to co za paliwo
niska awaryjnosc
proste jak budowa cepa, wszystkie ziutki kumaja to auto
czesci? yyy - damo winni dawac, w kazdym razie fest tanie, w razie potrzeby
wszystko dostaniesz w mb na poczekaniu, o co inne geszefty ciezko podejrzewac...
przemysl..
mb w124 w tych pieniadzach jednak sie nie dostanie w dobrym stanie....., wiem
bo ponad rok szukalme kiedys takiego mietka....

Data: 2012-07-11 16:18:00
Autor: PK
Pierwszy samochĂłd - nie do miasta :)
On 2012-07-11,   <supermarjan@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
moze inaczej pomyslec?
http://moto.allegro.pl/piekny-mercedes-190-2-0e-rarytas-dla-kolekcjon
era-i2460924956.html

Hahahaha :D
Po prostu _nie ma opcji_ :).

prawie nie traci na wartosci, odda to co za paliwo

Cały czas ten argument. Spodziewałem się i specjalnie zwróciłem uwagę,
ĹĽe mnie to nie obchodzi :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-11 23:23:36
Autor: Adampio
Pierwszy samochód - nie do miasta :)
W dniu 2012-07-11 18:07, supermarjan@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
mb w124

Odradzam merca ze względu na cenotfurczo¶ć podczas podroży. Merca pozna każda gospodyni domowa i tym samym wskakujesz, nawet o tym nie wiedz±c, na wyższ± półkę cenow± negocjuj±c np. nocleg w interiorze.

Ale duuuze auto sprawdza sie np na dziurawych drogach

Pierwszy samochód - nie do miasta :)