Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistĂłw

Data: 2011-09-23 23:49:44
Autor: Kuczu
Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistĂłw
W dniu 2011-09-19 14:13, Drzewo pisze:

No ale teraz pora na ochydny spam. Od dzisiaj rusza serwis aukcyjny dla
motocyklistów pod adresem www.motoaukcje.eu - chciałbym wszystkich zaprosić
do wstawiania swojej aukcji.

Masakra. Wchodze w "chopper/cruiser" i jest do wyboru KTM a nie ma Harleya. Wszedlem w "cross" i zobaczylem MV Agusta i Triumpha a nie widzialem Husqvarny. Dalej juz nawet nie drazylem bo to jakas porazka jest.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-09-25 15:51:52
Autor: Drzewo
Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistów

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:j5iutr$sfu$1news.onet.pl...
Masakra. Wchodze w "chopper/cruiser" i jest do wyboru KTM a nie ma Harleya. Wszedlem w "cross" i zobaczylem MV Agusta i Triumpha a nie widzialem Husqvarny. Dalej juz nawet nie drazylem bo to jakas porazka jest.

Już to zmieniłem. Do zabytków sporo marek też zostało dodane. Niestety nie mogę odrazu zrobić czegoś, co zadowoli każdego, ale powoli do przodu :)

Pozdrawiam,
Drzewo.

Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistĂłw