Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistów

Data: 2011-09-19 23:42:04
Autor: KLOSZ
Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistów

No i nadal pod cennikiem wisi polityka prywatnosci.

Logotyp jekos mi sie mocno kojarzy z gazeta.pl, ale to moze subiektywne skojarzenie przez te czerwona kropke i czarna czcionke "aukcje".

Zycze powodzenia... kto wie, moze kiedys jak ktos wrzuci na grupe spam, to bedzie dostawal odpowiedz "spadaj na Drzewo" -> idz se wystaw na motoaukcje.eu? ;)

Zdrowko
KLOSZ

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistów