Pierwszy skok laika na spadochronie?

Data: 2010-01-17 18:23:11
Autor: Marcin
Pierwszy skok laika na spadochronie?
W dniu 2010-01-17 13:26, Karol Y pisze:
Witam, jako zupełny lik w tej kwestii, chciałbym skoczyć na
spadochronie. Od czego zacząć, gdzie szukać jakich wymagań się spodziewać?

Najbliżej (2km) mam na Lublinek w Łodzi - będzie to dobry punkt
zaczepienia? ;-)

Koniecznie spadochron? Może spróbuj paralotnii.

Data: 2010-01-17 18:36:37
Autor: Karol Y
Pierwszy skok laika na spadochronie?
Koniecznie spadochron? Może spróbuj paralotnii.

Powiem szczerze, że nie zastanawiałem się jeszcze nad tym, ale brzmi zachęcająco. Przy paralotni chyba nie będę miał efektu lotu swobodnego? ;-)

A co daje większe wrażenia, spadanie z kilometra czy spokojne latanie na wysokości 100-200m?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-01-17 10:05:35
Autor: adamparagliding
Pierwszy skok laika na spadochronie?
Paralotniarstwo jest jak seks a spadochroniarstwo jak orgazm.
Pozdrawiam

Data: 2010-01-17 12:23:36
Autor: PrzeMo
On 17 Sty, 19:05, adamparagliding <adamparaglid...@o2.pl> wrote:
Paralotniarstwo jest jak seks a spadochroniarstwo jak orgazm.
Pozdrawiam

Tak wiec trzeba wystartowac w tandemie na oaralotni, odpiąć sie,
spadać swobodnie, otworzyć spadochron. Bedzie seks z orgazmem:)
Przemo

Data: 2010-01-17 19:52:18
Autor: Jerzy
Pierwszy skok laika na spadochronie?

Uzytkownik "adamparagliding" <adamparagliding@o2.pl> napisal w wiadomosci news:fd9d19eb-bcdd-473d-960d-44a1f9df7126e16g2000yqc.googlegroups.com...

a moze taki skok , jak to zrobil mój mlodzik http://www.avia.tarman.pl/old/index.php?action=galeria10

--

jurm@is.net.pl
jurm@poczta.onet.pl

Data: 2010-01-18 05:09:04
Autor: adamparagliding
Pierwszy skok laika na spadochronie?
A jak już się nauczysz i poczujesz pewnie to zabawa jest przednia :-)
http://www.youtube.com/user/adamparagliding#p/u/25/SoW1JZaqcfU

Pierwszy skok laika na spadochronie?