Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.

Data: 2010-01-28 15:56:02
Autor: Artur Borubar
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.
Polacy w sondażu dla TVN24 ocenili, że Donald Tusk podjął dobrą decyzję wycofując się z walki o prezydenturę.
Z sondażu telefonicznego przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC dla TVN24 wykonanego dzisiaj 28 na reprezentatywnej próbie Polaków wynika, że decyzję Donalda Tuska za słuszną oceniło 58 proc. badanych. Z koli negatywnie oceniło ją 31 proc. respondentów.

Dowiedz się więcej w tvn24.pl

"Ta decyzja wymaga odwagi"

- Ta decyzja wymaga odwagi i dalekowzroczności. Wybory prezydenckie są ważne, ale stawką jest bardziej prestiż i zaszczyt, a nie skuteczne instrumenty do rządzenia. Zbyt dużo przygotowywaliśmy projektów, a za bardzo cenię skuteczność instrumentów politycznych, by narażać to na szwank. Wydaje się rzeczą oczywistą, że więcej trudnych zadań zrealizuję mając instrumenty w ręku, niż siedząc w pałacu - powiedział wcześniej Donald Tusk.

- Przedstawiam Państwu plan polityczny, który przygotowywałem przez cały rok. Dzisiaj mamy potwierdzenie dobrej nowiny. Jesteśmy jedyną gospodarką, która jest na plusie - mówił podczas wystąpienia na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie prezes Rady Ministrów Donald Tusk. Szczegóły tego planu mamy usłyszeć jutro.

- Rząd musi być jak skała, jak trwały fundament, w sytuacji, w której emocje targać będą politykami, kandydatami, partiami politycznymi - oświadczył szef rządu.

http://wiadomosci.onet.pl/2119733,11,pierwszy_sondaz_po_decyzji_tuska,item.html

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-28 07:09:50
Autor: Pistacjusz
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.

"Ta decyzja wymaga odwagi"

Tak sobie to tłumacz.
LOL

Data: 2010-01-28 16:16:36
Autor: Dirko
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f229594-d815-47f0-a2e2-1dd831f9dacco9g2000yqa.googlegroups.com...

"Ta decyzja wymaga odwagi"

Tak sobie to tłumacz.
LOL

    Polityk ryzygnuje tylko wtedy, kiedy jest do tego zmuszony. Wygląda na to, że Tusk jest dokładnie umoczony w aferę hazardową.

Data: 2010-01-28 16:38:01
Autor: abc
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.
   Polityk ryzygnuje tylko wtedy, kiedy jest do tego zmuszony. Wygląda na to, że Tusk jest dokładnie umoczony w aferę hazardową.

Afera hazardowa to Pikuś.
Pan Pikuś!  Aviva, i coś tam dalej...

Data: 2010-01-28 18:02:05
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjsb5u$6en$1atlantis.news.neostrada.pl...
   Polityk ryzygnuje tylko wtedy, kiedy jest do tego zmuszony. Wygląda
na  to, że Tusk jest dokładnie umoczony w aferę hazardową.
Afera hazardowa to Pikuś.
Pan Pikuś!  Aviva, i coś tam dalej...

Tzw afera hazardowa właśnie umiera śmiercia naturalną, zresztą zdecydowanie na to zasługuje.

--
stevep

Data: 2010-01-28 18:12:40
Autor: matador
cirrus pisze:

Tzw afera hazardowa właśnie umiera śmiercia naturalną, zresztą zdecydowanie na to zasługuje.

Poczekamy na zeznania "eks kandydata" 4-tego lutego.
He, he... stchórzył!

matador.

Data: 2010-01-28 18:16:31
Autor: Artur Borubar
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

Poczekamy na zeznania "eks kandydata" 4-tego lutego.

Też czekam na zeznania Gosiewskiego.

Przemek

Data: 2010-01-28 18:14:21
Autor: Artur Borubar
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.
Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał

 Wygląda na
to, że Tusk jest dokładnie umoczony w aferę hazardową.

Co to jest "afera hazardowa" i na czym polega?

Przemek

Data: 2010-01-28 18:28:11
Autor: *.heÂŽsk.*
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.
On Thu, 28 Jan 2010 16:16:36 +0100, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

    Polityk ryzygnuje tylko wtedy, kiedy jest do tego zmuszony. WyglÂąda na
to, ?e Tusk jest dok?adnie umoczony w afer? hazardowÂą.

 w takim razie dlaczego jaroslaw kaczynski 2 lata  temu podal sie do dymisji? no jak, wiesz ? ;)

 --

 HeSk

Data: 2010-01-28 17:00:45
Autor: awe
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.
Czyli poand 50 % Polakow uwaza ze Tusk nie nadaje sie na prezydenta, podejrzewam ze tyle samo uwaza ze jest zlym premierem
awe

Data: 2010-01-28 18:29:30
Autor: u2
Pierwszy sondaďż˝ po decyzji Tuska.
W dniu 2010-01-28 17:00, awe pisze:
Czyli poand 50 % Polakow uwaza ze Tusk nie nadaje sie na prezydenta, podejrzewam ze tyle samo uwaza ze jest zlym premierem

Dużo więcej. Wg Polaków rząd Donaldu jest najgorszy po 1989 roku. Ale to
nic dziwnego : historyk jako premier, to nie może być dobre dla Polski.

Data: 2010-01-28 19:15:20
Autor: cirrus
Pierwszy sonda? po decyzji Tuska.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjshmk$jnt$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nawet żeby stanął na uszach nie przebiłby rzadu Jarosława Kaczyńskiego, no może mógłby z tym konkurować Miller.

--
stevep

Data: 2010-01-28 23:04:55
Autor: awe

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hjshek$cvc$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -
steve ale on nie musi stawac na uszach, on nawet jak stoi na 2 nogach to mu nie wychodzi.
awe

Data: 2010-01-28 18:35:04
Autor: konserwator

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjs8i4$ql$1news.onet.pl...
Polacy w sondażu dla TVN24 ocenili, że Donald Tusk podjął dobrą decyzję wycofując się z walki o prezydenturę.

oczywiscie, ze dobra!
bedac premierem mozna o wiele wiecej nakrasc i nazalatwiec posad znajomkom niz bedac prezydentem, ktoremu patrza na rece...rozne ciecie z PO....

Data: 2010-01-28 18:46:02
Autor: *.heÂŽsk.*
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.
On Thu, 28 Jan 2010 18:35:04 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

bedac premierem mozna o wiele wiecej nakrasc i nazalatwiec posad znajomkom niz bedac prezydentem, ktoremu patrza na rece...rozne ciecie z PO....

 pamietasz czas kiedy obaj kaczynscy byli przy korycie?
 prezydent i premier. alez mieli okazje by nakrasc ;)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-28 23:06:06
Autor: awe

Użytkownik "*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:49j3m5hm3fiihtejg7qidgth2nt6uef2ce4ax.com...
[...]

-- -- --
blabie nie podniecaj sie, niektorzy ludzie po prostu nie kradna...wiesz czemu ? pewnie nie...
awe

Data: 2010-01-29 10:37:12
Autor: konserwator
[...]

a mimo to nic nie nakradli...
cud!

Data: 2010-01-29 10:39:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

 pamietasz czas kiedy obaj kaczynscy byli przy korycie?
 prezydent i premier. alez mieli okazje by nakrasc ;)))

   to ze ktos nie jest zlodziejem jeszcze samo w sobie nie jest powodem
   do chwaly, w normalnym kraju jest to norma.  czy polska jest normalnym
   krajem?

   ar

Data: 2010-01-29 11:33:43
Autor: *.heÂŽsk.*
Pierwszy sondaż po decyzji Tuska.
On Fri, 29 Jan 2010 10:37:12 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 pamietasz czas kiedy obaj kaczynscy byli przy korycie?
 prezydent i premier. alez mieli okazje by nakrasc ;)))

a mimo to nic nie nakradli...

 a nfoz, a telegraf ? a "dlugi sie umorzy" ?

cud!

 cud to bedzie kiedy jarek sie ozeni ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-30 08:40:05