Pierwszy transfer Lecha

Data: 2010-12-09 10:07:18
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Tym razem Lech musiał się wykosztować, mówi się o 550 tys Eur za sezon.
Dla Arboledy. ;-)

Data: 2010-12-09 10:42:09
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 10:07, Cavallino pisze:
Tym razem Lech musiał się wykosztować, mówi się o 550 tys Eur za sezon.
Dla Arboledy. ;-)

Jeśli to prawda, to wydoił ich nieźle, nie dziwne że nie chciał wyjeżdźać za granicę, liga polska staje się coraz atrakcyjniejsza dla piłkarzy, płacą coraz więcej a poziom w zasadzie z sezonu na sezon niższy. Za granicą było by kilka meczy i ławka.

Data: 2010-12-09 11:53:43
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idq89t$aai$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 10:07, Cavallino pisze:
Tym razem Lech musiał się wykosztować, mówi się o 550 tys Eur za sezon.
Dla Arboledy. ;-)

Jeśli to prawda, to wydoił ich nieźle,

Korekta, suma się zgadza, tylko waluta nie.
Chodziło o USD.
Czyli niewiele ponad 400 tys Eur, które Lech mu proponował.

Data: 2010-12-09 16:03:44
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 11:53, Cavallino pisze:

Czyli niewiele ponad 400 tys Eur, które Lech mu proponował.

A jak to się ma do kwoty którą żądał sam piłkarz?

Data: 2010-12-09 16:24:40
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idqr4s$aai$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 11:53, Cavallino pisze:

Czyli niewiele ponad 400 tys Eur, które Lech mu proponował.

A jak to się ma do kwoty którą żądał sam piłkarz?

Dostał mniej, aczkolwiek i tak przebił Smolarka. ;-)
Tyle że w jego przypadku jest to uzasadnione.

Data: 2010-12-09 18:02:06
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 16:24, Cavallino pisze:

Dostał mniej, aczkolwiek i tak przebił Smolarka. ;-)
Tyle Ĺźe w jego przypadku jest to uzasadnione.

To że dostał więcej od Smolarka na pewno, ale już jeśli weźmie się pod uwagę same kwoty nie sądzę :)

Data: 2010-12-09 18:11:04
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
Dostał mniej, aczkolwiek i tak przebił Smolarka. ;-)
Tyle Ĺźe w jego przypadku jest to uzasadnione.

To że dostał więcej od Smolarka na pewno, ale już jeśli weźmie się pod uwagę same kwoty nie sądzę :)

Czyli za chwilę zostanie pewnie obywatelem RP. Ciekawe czy Franz go powoła.

Data: 2010-12-09 18:18:49
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idr22g$iiu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie bardzo rozumiem.

Data: 2010-12-09 18:34:12
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 18:18, Cavallino pisze:

Nie bardzo rozumiem.

Nie sądzisz, że w naszej miernej lidze płace osiągneły jakiś kosmiczny poziom?

Data: 2010-12-09 18:40:56
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idr3un$p06$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 18:18, Cavallino pisze:

Nie bardzo rozumiem.

Nie sądzisz, że w naszej miernej lidze płace osiągneły jakiś kosmiczny poziom?

Nie sądzę, wręcz przeciwnie - w każdej innej sprawdzony gracz klasy Arboledy z miejsca może dostać dużo więcej.
Nawet w Meksyku jak widać.

Innym problemem jest przepłacanie cieniasów - tutaj nie mam złudzeń, że płaci się im za dużo.

Data: 2010-12-09 20:25:33
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 18:40, Cavallino pisze:

Nie sądzę, wręcz przeciwnie - w każdej innej sprawdzony gracz klasy
Arboledy z miejsca może dostać dużo więcej.

Sprawdzony gdzie? W miernej lidze? Nie dziwi Cie ze gość nie chciał wyjechac za granice skoro tam by zarabial wiecej?

Data: 2010-12-09 20:30:20
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrafg$k68$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 18:40, Cavallino pisze:

Nie sądzę, wręcz przeciwnie - w każdej innej sprawdzony gracz klasy
Arboledy z miejsca może dostać dużo więcej.

Sprawdzony gdzie? W miernej lidze?

Rozumiem że poza ligą Arboleda nie grał ani razu?

Data: 2010-12-09 20:41:52
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 20:30, Cavallino pisze:

Rozumiem że poza ligą Arboleda nie grał ani razu?

Grał ale czy można mówić, że się sprawdził, ciężko powiedzieć.

Data: 2010-12-09 21:25:53
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 20:30, Cavallino pisze:

Rozumiem że poza ligą Arboleda nie grał ani razu?

Grał ale czy można mówić, że się sprawdził, ciężko powiedzieć.

A kto przepchnął Lecha do LE?

Data: 2010-12-09 12:52:10
Autor: ligwan
Pierwszy transfer Lecha
On 9 Gru, 21:25, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

> Grał ale czy można mówić, że się sprawdził, ciężko powiedzieć.

A kto przepchnął Lecha do LE?

Eh, Kotorowski

Data: 2010-12-09 22:30:48
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
"> A kto przepchnął Lecha do LE?

Eh, Kotorowski"

Kotorowski strzelił bramkę w meczu z Dnipro :-)?

Data: 2010-12-09 23:04:16
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 21:52, ligwan pisze:

Eh, Kotorowski

Z Wichniarkiem :)

Data: 2010-12-09 23:04:36
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrbe3$nr7$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 20:30, Cavallino pisze:

Rozumiem że poza ligą Arboleda nie grał ani razu?

Grał ale czy można mówić, że się sprawdził, ciężko powiedzieć.

Aha.
No jak komu ciężko to ciężko, mi osobiście łatwo.

Data: 2010-12-09 23:08:36
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 23:04, Cavallino pisze:

No jak komu ciężko to ciężko, mi osobiście łatwo.

W którym meczu? Dla mnie jakby Lech zagrał na zero w Manchesterze czy Turynie, przy dobrej grze Arboledy to można by powiedzieć, że się sprawdził, a tak to wyróżniający się piłkarz w miernej lidze nic więcej i kasa która dostał się nie jak ma do tego co prezentuje, Smolarek to już w ogóle kupa śmiechu, ale tam akurat polski "oligarcha" wydaje własne pieniądze, więc jego decyzja.

Data: 2010-12-09 23:12:46
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrk17$qqn$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 23:04, Cavallino pisze:

No jak komu ciężko to ciężko, mi osobiście łatwo.

W którym meczu? Dla mnie jakby Lech zagrał na zero w Manchesterze czy Turynie

A drugich meczów z w/w nie było przypadkiem?

, przy dobrej grze Arboledy to można by powiedzieć, że się sprawdził, a tak to wyróżniający się piłkarz w miernej lidze nic więcej i kasa która dostał się nie jak ma do tego co prezentuje,

No dobra, ale takie są realia, gracze tej klasy, za tą cenę, to promocja.
Popatrz na Vrdoljaka, gorszą, ale o wiele droższą kopię Vukovica.
Jeśli Arboleda nie jest wart tej kasy, to nikt nie jest.
A my długo pewnego poziomu nie przeskoczymy, jeśli nie zaczniemy płacić takich pieniędzy MASOWO.
Wiadomo, że Tanevski byłby tańszy, ale i marzenia o dobrej grze w Europie można z takimi odrzutami od razu między bajki włożyć.

Data: 2010-12-09 23:16:07
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 23:12, Cavallino pisze:

No dobra, ale takie są realia, gracze tej klasy, za tą cenę, to promocja.

Tyle kasy to biorą gracze trochę lepszej klasy. Klasę pokazuje tabela :)

Popatrz na Vrdoljaka, gorszą, ale o wiele droższą kopię Vukovica.

Cały zaciąg Legii to kabaret, i szkoda o nim wspominać.

Jeśli Arboleda nie jest wart tej kasy, to nikt nie jest.
A my długo pewnego poziomu nie przeskoczymy, jeśli nie zaczniemy płacić
takich pieniędzy MASOWO.

Masowo to musimy sprowadzać zawodników potrafiących grać, u nas każdy w zasadzie jest przepłacany dlatego ten który potrafi kopnąć prostą piłkę dostaje kosmiczne pieniądze :)

Data: 2010-12-09 23:21:27
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrkf9$qqn$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 23:12, Cavallino pisze:

No dobra, ale takie są realia, gracze tej klasy, za tą cenę, to promocja.

Tyle kasy to biorą gracze trochę lepszej klasy. Klasę pokazuje tabela :)

Ta z LE wygląda bardzo przyzwoicie.
A taki Chiellini zarabia pewnie o zero więcej.

[...]

I jeśli Arboleda takim graczem nie jest, to nie mamy o czym dłużej gadać, brak pola do porozumienia.

Data: 2010-12-09 23:31:58
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 23:21, Cavallino pisze:

Ta z LE wygląda bardzo przyzwoicie.
A taki Chiellini zarabia pewnie o zero więcej.

Ale to inna półka. Zarabia 3,5mln plus może zarobić coś około 2mln bonusów.

I jeśli Arboleda takim graczem nie jest, to nie mamy o czym dłużej
gadać, brak pola do porozumienia.

Arboleda jest tym z kopiących prosto, w lidze powinni grać tylko tacy, niestety tak nie jest dlatego później tacy nakręcają kominy płacowe.

W tej chwili Lech gdyby nie przepchnął ich bramkarz w eliminacjach to byli by w czarnej d.... jeśli chodzi o zapięcie budżetu. A jak będzie w przyszłym roku jeśli nie załapią się na puchary? Zapewne nastąpi wyprzedaż, plus pewnie niektórzy jak w minionym sezonie Lewandowski będą mieli obiecany transfer, a transfery do Lecha w ostatnich dwóch okienkach pokazały, że oprócz zawodników pokroju Stilcia, Krivca, Rudnevsa, pojawiają się również nie wypały jak 3bamba i bałkański zaciąg jeszcze z czasów Smudy.

Data: 2010-12-09 23:51:28
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrld0$2kj$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 23:21, Cavallino pisze:

Ta z LE wygląda bardzo przyzwoicie.
A taki Chiellini zarabia pewnie o zero więcej.

Ale to inna półka.

Nijak tego nie widziałem.

W tej chwili Lech gdyby nie przepchnął ich bramkarz w eliminacjach to byli by w czarnej d.... jeśli chodzi o zapięcie budżetu. A jak będzie w przyszłym roku jeśli nie załapią się na puchary? Zapewne nastąpi wyprzedaż

Wishfull thinking.

Właśnie po to żeby miał kto grać i wiosną i w następnym sezonie tacy gracze jak Arboleda są NIEZBĘDNI.
Za darmo ich się pozyskać nie da - Wiśle Marcelo udał się raz.

Data: 2010-12-10 08:13:00
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 23:51, Cavallino pisze:

Nijak tego nie widziałem.

Ile meczy Juventusu widziałeś w ostatnich 2-3 sezonach?

Wszystkie czołowe kluby w Europie wzięły by go bez zastanowienie gdyby tylko chciał. United, City, Chelsea, Real długo by wymieniać.

Data: 2010-12-10 09:10:36
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idsju9$l5m$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 23:51, Cavallino pisze:

Nijak tego nie widziałem.

Ile meczy Juventusu widziałeś w ostatnich 2-3 sezonach?

2, a co to ma do rzeczy?
Z Lechem specjalnie grał dużo słabiej niż ma to w zwyczaju?

Wszystkie czołowe kluby w Europie wzięły by go bez zastanowienie gdyby tylko chciał.

Chielliniego?
Mówisz?
No to chyba faktycznie go nie doceniam.
Ale pozostawiając akurat jego, bo to było nie było reprezentant Włoch, reszty obrońców Juve dysproporcje płacowe w stosunku do Arboledy dotyczą w podobnym stopniu.

Data: 2010-12-10 11:42:15
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-10 09:10, Cavallino pisze:

Ile meczy Juventusu widziałeś w ostatnich 2-3 sezonach?

2, a co to ma do rzeczy?

Czyli widziałeś go w jednym meczu. Bo spotkanie w Poznaniu ciężko nazwać meczem, a przynajmniej oceniać zawodnika na jego podstawie. W pierwszym meczu strzelił 2 bramki (a chyba właśnie a podstawie bramek ludzie przeceniają jego grę), co prawda Juve straciło 3 ale pierwszą i trzecią ciężko zapisać na jego konto.

Ale pozostawiając akurat jego, bo to było nie było reprezentant Włoch,
reszty obrońców Juve dysproporcje płacowe w stosunku do Arboledy dotyczą
w podobnym stopniu.

To zaleczy o których obrońcach mówisz, o tych którzy grali w Poznaniu czy o tych którzy zagrać nie mogli.

Data: 2010-12-10 12:23:31
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
[...]

O wszystkich.
Twierdzę że Arboleda spokojnie poradziłby sobie między nimi.

Data: 2010-12-10 13:12:53
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-10 12:23, Cavallino pisze:

O wszystkich.
Twierdzę że Arboleda spokojnie poradziłby sobie między nimi.

W takim razie dziwne, że w ogóle trafił do Polski, i ciągle tu gra.

Data: 2010-12-10 13:40:16
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idt5gj$l5m$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-10 12:23, Cavallino pisze:

O wszystkich.
Twierdzę że Arboleda spokojnie poradziłby sobie między nimi.

W takim razie dziwne, że w ogóle trafił do Polski, i ciągle tu gra.

Widzę, że dużo rzeczy Cię dziwi.
Ale zdziwiony będziesz musiał pozostać, bo nie bardzo wiem jak Ci to wyklarować.
HINT: Kriżanac.

Data: 2010-12-10 13:49:20
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-10 13:40, Cavallino pisze:

Widzę, że dużo rzeczy Cię dziwi.
Ale zdziwiony będziesz musiał pozostać, bo nie bardzo wiem jak Ci to
wyklarować.
HINT: Kriżanac.

Jakby Arboleda odszedł do ligi rosyjskiej i pograł by tam 5 sezonów to można by powiedzieć, że się sprawdził, tak średnio to porównanie wychodzi.

Data: 2010-12-10 13:53:23
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idt7kv$l5m$4inews.gazeta.pl...
[...]

Bo ktoś jest jełopem i sam nie widzi, iż Kriżanac nie był nic lepszy od Arboledy?
Tyle że dyskusja z kimś takim o piłce, to jak ze ślepym o kolorach.

Data: 2010-12-10 14:15:39
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-10 13:53, Cavallino pisze:

Bo ktoś jest jełopem i sam nie widzi, iż Kriżanac nie był nic lepszy od
Arboledy?
Tyle że dyskusja z kimś takim o piłce, to jak ze ślepym o kolorach.

Jop tez w lidze rosyjskiej nie był gorszy od Vidicia.

Data: 2010-12-10 20:03:22
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idt96a$l5m$5inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem, nie widziałem.
A bardziej ufam temu co widzę.
Widziałem że Jop jest do niczego zanim tam wyjechał, jak tam grał i równocześnie w reprezie i po tym jak wrócił.
Więcej nie potrzebuję o nim wiedzieć.

Data: 2010-12-18 22:07:08
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
[...]

http://www.sport.pl/pilka/1,65042,8839640,Liga_Europejska__Arboleda_w_jedenastce_fazy_grupowej.html

Ale pewnie oni się nie znają. ;-)

Data: 2010-12-10 23:37:46
Autor: PB
Pierwszy transfer Lecha
On 10 Gru, 13:40, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "Mane" <mane197...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:idt5gj$l5m$3inews.gazeta.pl...

> W takim razie dziwne, e w og le trafi do Polski, i ci gle tu gra.

Widz , e du o rzeczy Ci dziwi.
Ale zdziwiony b dziesz musia pozosta , bo nie bardzo wiem jak Ci to
wyklarowa .
HINT: Kri anac.

Kriżanac nie był aż taką wiodącą postacią w swojej rosyjskiej
drużynie, jak to przedstawiały u nas niektóre media.

Data: 2010-12-11 09:09:30
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:e54c30ed-7ec4-40a9-b8ec-fc3ca4db96b3k30g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Kriżanac nie był aż taką wiodącą postacią w swojej rosyjskiej
drużynie, jak to przedstawiały u nas niektóre media.

Przecież nigdzie nie twierdziłem, że Arboleda w lidze rosyjskiej czy włoskiej wybijał by się ponad resztę tak bardzo jak u nas.
A tylko, że spokojnie by sobie poradził.

Data: 2010-12-11 09:11:47
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
> [...]

Widz , e du o rzeczy Ci dziwi.
Ale zdziwiony b dziesz musia pozosta , bo nie bardzo wiem jak Ci to

Co zrobiłeś z polskimi znakami?

Data: 2010-12-09 23:23:34
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
[...]

Polityka powinna być taka, żeby pchać takich zawodników na zachód (w tym przypadku kiedy jeszcze miał z rok kontraktu) i sprowadzać następnych, to powinno być magnesem, promocja a nie kasa, nie oszukujmy się nigdy nie będziemy konkurencją dla lepszych lig pod względem finansowym, i nie mówię tu o czołówce Europejskiej, ale o Turcji, Grecji, na Cyprze też pewnie płacą więcej. Biorąc pod uwagę ile zapłacił Wojciechowski Smolarkowi to za dwóch takich Smolarków miałby napastnika przez duże N. Tylko, że tak Napastnik mając do wyboru 2 ligi i te same pieniądze wybrał by jednak do druga :)

Data: 2010-12-10 16:05:53
Autor: maciej
Pierwszy transfer Lecha
?Mane napisał:

Czyli niewiele ponad 400 tys Eur, które Lech mu proponował.

A jak to się ma do kwoty którą żądał sam piłkarz?

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/lech-wyda-na-arbolede-6-milionow-zlotych,1,4020831,wiadomosc.html

Jeżeli to prawda to dostał ile chciał.

Data: 2010-12-09 23:39:43
Autor: Maciej Dobrzanski
Pierwszy transfer Lecha
"Cavallino"  wrote in message news:idq686$3k5$1news.onet.pl...

Tym razem Lech musiał się wykosztować, mówi się o 550 tys Eur za sezon.
Dla Arboledy. ;-)

GW nie jest aż tak jednoznaczna - http://www.sport.pl/pilka/1,70993,8795776,Kolumbijska_telenowela_z_Manuelem_Arboleda.html
Być może Arboleda, czy też raczej jego agent, puścił po prostu plotę gdzie trzeba by wywrzeć presję na klub.

Maciek

Data: 2010-12-09 23:52:12
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:idrlrg$qc9$1news.net.icm.edu.pl...
"Cavallino"  wrote in message news:idq686$3k5$1news.onet.pl...

Tym razem Lech musiał się wykosztować, mówi się o 550 tys Eur za sezon.
Dla Arboledy. ;-)

GW nie jest aż tak jednoznaczna -

Rano jeszcze była. ;-)

Ale prawda - liczy się to co na papierze, a parafy nie ma jeszcze.

Data: 2010-12-14 17:39:34
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
Ale prawda - liczy się to co na papierze, a parafy nie ma jeszcze.

Już jest.

Podobno sa gotowi wyłożyć milion euro za Sernasa, czy nie za tyle poszedł Sobiech?

Data: 2010-12-14 17:42:38
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ie86k6$vnv$1news.onet.pl...
Ale prawda - liczy się to co na papierze, a parafy nie ma jeszcze.

Już jest.

Podobno sa gotowi wyłożyć milion euro za Sernasa, czy nie za tyle poszedł Sobiech?

Ale to było przed otwarciem nowego stadionu i LE. ;-)

Data: 2010-12-14 18:50:23
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
Podobno sa gotowi wyłożyć milion euro za Sernasa, czy nie za tyle poszedł Sobiech?

Ale to było przed otwarciem nowego stadionu i LE. ;-)

Ale kasa była :-)

Data: 2010-12-14 20:48:24
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ie8ap0$cgu$1news.onet.pl...
Podobno sa gotowi wyłożyć milion euro za Sernasa, czy nie za tyle poszedł Sobiech?

Ale to było przed otwarciem nowego stadionu i LE. ;-)

Ale kasa była :-)

Skoro zarząd mówi, że nie było, to nie mam powodów przypuszczać że wie mniej niż Ty.

Data: 2010-12-14 18:43:43
Autor: Koriat
Pierwszy transfer Lecha
[...]

Z tym Sernasem to jest dziwna sprawa. Wszyscy się nim zachwycają (no dobra - wielu), a z drugiej strony ktoś mu zrobił podsumowanie, że w ostatnich 10 meczach strzelił 1 bramkę. Pomijając cenę, ale czy to jest naprawdę zawodnik, który podniósłby jakość gry w czołowych polskich klubach?
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-12-14 18:47:16
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
[...]

Miał mocne wejście ale potem jakby zgasł. Sobiech wydaje mi się jednak o wiele lepszy.

Data: 2010-12-14 20:47:50
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ie8acd$9sa$1node1.news.atman.pl...
[...]

Prędzej niż drewno w rodzaju Robaka, który też był na liście, a przeszkadza Sernasowi w grze tylko.

Pierwszy transfer Lecha