Pierwszy transfer Lecha

Data: 2010-12-09 10:42:09
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 10:07, Cavallino pisze:
Tym razem Lech musia³ siê wykosztowaæ, mówi siê o 550 tys Eur za sezon.
Dla Arboledy. ;-)

Je¶li to prawda, to wydoi³ ich nie¼le, nie dziwne ¿e nie chcia³ wyje¿d¼aæ za granicê, liga polska staje siê coraz atrakcyjniejsza dla pi³karzy, p³ac± coraz wiêcej a poziom w zasadzie z sezonu na sezon ni¿szy. Za granic± by³o by kilka meczy i ³awka.

Data: 2010-12-09 11:53:43
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idq89t$aai$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 10:07, Cavallino pisze:
Tym razem Lech musia³ siê wykosztowaæ, mówi siê o 550 tys Eur za sezon.
Dla Arboledy. ;-)

Je¶li to prawda, to wydoi³ ich nie¼le,

Korekta, suma siê zgadza, tylko waluta nie.
Chodzi³o o USD.
Czyli niewiele ponad 400 tys Eur, które Lech mu proponowa³.

Data: 2010-12-09 16:03:44
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 11:53, Cavallino pisze:

Czyli niewiele ponad 400 tys Eur, które Lech mu proponowa³.

A jak to siê ma do kwoty któr± ¿±da³ sam pi³karz?

Data: 2010-12-09 16:24:40
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idqr4s$aai$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 11:53, Cavallino pisze:

Czyli niewiele ponad 400 tys Eur, które Lech mu proponowa³.

A jak to siê ma do kwoty któr± ¿±da³ sam pi³karz?

Dosta³ mniej, aczkolwiek i tak przebi³ Smolarka. ;-)
Tyle ¿e w jego przypadku jest to uzasadnione.

Data: 2010-12-09 18:02:06
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 16:24, Cavallino pisze:

Dostał mniej, aczkolwiek i tak przebił Smolarka. ;-)
Tyle że w jego przypadku jest to uzasadnione.

To że dostał więcej od Smolarka na pewno, ale już jeśli weźmie się pod uwagę same kwoty nie sądzę :)

Data: 2010-12-09 18:11:04
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
Dostał mniej, aczkolwiek i tak przebił Smolarka. ;-)
Tyle że w jego przypadku jest to uzasadnione.

To że dostał więcej od Smolarka na pewno, ale już jeśli weźmie się pod uwagę same kwoty nie sądzę :)

Czyli za chwilę zostanie pewnie obywatelem RP. Ciekawe czy Franz go powoła.

Data: 2010-12-09 18:18:49
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idr22g$iiu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie bardzo rozumiem.

Data: 2010-12-09 18:34:12
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 18:18, Cavallino pisze:

Nie bardzo rozumiem.

Nie sądzisz, że w naszej miernej lidze płace osiągneły jakiś kosmiczny poziom?

Data: 2010-12-09 18:40:56
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idr3un$p06$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 18:18, Cavallino pisze:

Nie bardzo rozumiem.

Nie sądzisz, że w naszej miernej lidze płace osiągneły jakiś kosmiczny poziom?

Nie sądzę, wręcz przeciwnie - w każdej innej sprawdzony gracz klasy Arboledy z miejsca może dostać dużo więcej.
Nawet w Meksyku jak widać.

Innym problemem jest przepłacanie cieniasów - tutaj nie mam złudzeń, że płaci się im za dużo.

Data: 2010-12-09 20:25:33
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 18:40, Cavallino pisze:

Nie sądzę, wręcz przeciwnie - w każdej innej sprawdzony gracz klasy
Arboledy z miejsca może dostać dużo więcej.

Sprawdzony gdzie? W miernej lidze? Nie dziwi Cie ze gość nie chciał wyjechac za granice skoro tam by zarabial wiecej?

Data: 2010-12-09 20:30:20
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrafg$k68$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 18:40, Cavallino pisze:

Nie sądzę, wręcz przeciwnie - w każdej innej sprawdzony gracz klasy
Arboledy z miejsca może dostać dużo więcej.

Sprawdzony gdzie? W miernej lidze?

Rozumiem że poza ligą Arboleda nie grał ani razu?

Data: 2010-12-09 20:41:52
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 20:30, Cavallino pisze:

Rozumiem że poza ligą Arboleda nie grał ani razu?

Grał ale czy można mówić, że się sprawdził, ciężko powiedzieć.

Data: 2010-12-09 21:25:53
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 20:30, Cavallino pisze:

Rozumiem że poza ligą Arboleda nie grał ani razu?

Grał ale czy można mówić, że się sprawdził, ciężko powiedzieć.

A kto przepchnÄ…Å‚ Lecha do LE?

Data: 2010-12-09 12:52:10
Autor: ligwan
Pierwszy transfer Lecha
On 9 Gru, 21:25, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

> Gra³ ale czy mo¿na mówiæ, ¿e siê sprawdzi³, ciê¿ko powiedzieæ.

A kto przepchn±³ Lecha do LE?

Eh, Kotorowski

Data: 2010-12-09 22:30:48
Autor: Fidelio
Pierwszy transfer Lecha
"> A kto przepchn±³ Lecha do LE?

Eh, Kotorowski"

Kotorowski strzeli³ bramkê w meczu z Dnipro :-)?

Data: 2010-12-09 23:04:16
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 21:52, ligwan pisze:

Eh, Kotorowski

Z Wichniarkiem :)

Data: 2010-12-09 23:04:36
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrbe3$nr7$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 20:30, Cavallino pisze:

Rozumiem że poza ligą Arboleda nie grał ani razu?

Grał ale czy można mówić, że się sprawdził, ciężko powiedzieć.

Aha.
No jak komu ciężko to ciężko, mi osobiście łatwo.

Data: 2010-12-09 23:08:36
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 23:04, Cavallino pisze:

No jak komu ciężko to ciężko, mi osobiście łatwo.

W którym meczu? Dla mnie jakby Lech zagrał na zero w Manchesterze czy Turynie, przy dobrej grze Arboledy to można by powiedzieć, że się sprawdził, a tak to wyróżniający się piłkarz w miernej lidze nic więcej i kasa która dostał się nie jak ma do tego co prezentuje, Smolarek to już w ogóle kupa śmiechu, ale tam akurat polski "oligarcha" wydaje własne pieniądze, więc jego decyzja.

Data: 2010-12-09 23:12:46
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrk17$qqn$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 23:04, Cavallino pisze:

No jak komu ciężko to ciężko, mi osobiście łatwo.

W którym meczu? Dla mnie jakby Lech zagrał na zero w Manchesterze czy Turynie

A drugich meczów z w/w nie było przypadkiem?

, przy dobrej grze Arboledy to można by powiedzieć, że się sprawdził, a tak to wyróżniający się piłkarz w miernej lidze nic więcej i kasa która dostał się nie jak ma do tego co prezentuje,

No dobra, ale takie sÄ… realia, gracze tej klasy, za tÄ… cenÄ™, to promocja.
Popatrz na Vrdoljaka, gorszą, ale o wiele droższą kopię Vukovica.
Jeśli Arboleda nie jest wart tej kasy, to nikt nie jest.
A my długo pewnego poziomu nie przeskoczymy, jeśli nie zaczniemy płacić takich pieniędzy MASOWO.
Wiadomo, że Tanevski byłby tańszy, ale i marzenia o dobrej grze w Europie można z takimi odrzutami od razu między bajki włożyć.

Data: 2010-12-09 23:16:07
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 23:12, Cavallino pisze:

No dobra, ale takie sÄ… realia, gracze tej klasy, za tÄ… cenÄ™, to promocja.

Tyle kasy to biorÄ… gracze trochÄ™ lepszej klasy. KlasÄ™ pokazuje tabela :)

Popatrz na Vrdoljaka, gorszą, ale o wiele droższą kopię Vukovica.

Cały zaciąg Legii to kabaret, i szkoda o nim wspominać.

Jeśli Arboleda nie jest wart tej kasy, to nikt nie jest.
A my długo pewnego poziomu nie przeskoczymy, jeśli nie zaczniemy płacić
takich pieniędzy MASOWO.

Masowo to musimy sprowadzać zawodników potrafiących grać, u nas każdy w zasadzie jest przepłacany dlatego ten który potrafi kopnąć prostą piłkę dostaje kosmiczne pieniądze :)

Data: 2010-12-09 23:21:27
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrkf9$qqn$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 23:12, Cavallino pisze:

No dobra, ale takie sÄ… realia, gracze tej klasy, za tÄ… cenÄ™, to promocja.

Tyle kasy to biorÄ… gracze trochÄ™ lepszej klasy. KlasÄ™ pokazuje tabela :)

Ta z LE wyglÄ…da bardzo przyzwoicie.
A taki Chiellini zarabia pewnie o zero więcej.

[...]

I jeśli Arboleda takim graczem nie jest, to nie mamy o czym dłużej gadać, brak pola do porozumienia.

Data: 2010-12-09 23:31:58
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 23:21, Cavallino pisze:

Ta z LE wyglÄ…da bardzo przyzwoicie.
A taki Chiellini zarabia pewnie o zero więcej.

Ale to inna półka. Zarabia 3,5mln plus może zarobić coś około 2mln bonusów.

I jeśli Arboleda takim graczem nie jest, to nie mamy o czym dłużej
gadać, brak pola do porozumienia.

Arboleda jest tym z kopiących prosto, w lidze powinni grać tylko tacy, niestety tak nie jest dlatego później tacy nakręcają kominy płacowe.

W tej chwili Lech gdyby nie przepchnął ich bramkarz w eliminacjach to byli by w czarnej d.... jeśli chodzi o zapięcie budżetu. A jak będzie w przyszłym roku jeśli nie załapią się na puchary? Zapewne nastąpi wyprzedaż, plus pewnie niektórzy jak w minionym sezonie Lewandowski będą mieli obiecany transfer, a transfery do Lecha w ostatnich dwóch okienkach pokazały, że oprócz zawodników pokroju Stilcia, Krivca, Rudnevsa, pojawiają się również nie wypały jak 3bamba i bałkański zaciąg jeszcze z czasów Smudy.

Data: 2010-12-09 23:51:28
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrld0$2kj$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 23:21, Cavallino pisze:

Ta z LE wyglÄ…da bardzo przyzwoicie.
A taki Chiellini zarabia pewnie o zero więcej.

Ale to inna półka.

Nijak tego nie widziałem.

W tej chwili Lech gdyby nie przepchnął ich bramkarz w eliminacjach to byli by w czarnej d.... jeśli chodzi o zapięcie budżetu. A jak będzie w przyszłym roku jeśli nie załapią się na puchary? Zapewne nastąpi wyprzedaż

Wishfull thinking.

Właśnie po to żeby miał kto grać i wiosną i w następnym sezonie tacy gracze jak Arboleda są NIEZBĘDNI.
Za darmo ich się pozyskać nie da - Wiśle Marcelo udał się raz.

Data: 2010-12-10 08:13:00
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-09 23:51, Cavallino pisze:

Nijak tego nie widzia³em.

Ile meczy Juventusu widzia³e¶ w ostatnich 2-3 sezonach?

Wszystkie czo³owe kluby w Europie wziê³y by go bez zastanowienie gdyby tylko chcia³. United, City, Chelsea, Real d³ugo by wymieniaæ.

Data: 2010-12-10 09:10:36
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idsju9$l5m$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-09 23:51, Cavallino pisze:

Nijak tego nie widzia³em.

Ile meczy Juventusu widzia³e¶ w ostatnich 2-3 sezonach?

2, a co to ma do rzeczy?
Z Lechem specjalnie gra³ du¿o s³abiej ni¿ ma to w zwyczaju?

Wszystkie czo³owe kluby w Europie wziê³y by go bez zastanowienie gdyby tylko chcia³.

Chielliniego?
Mówisz?
No to chyba faktycznie go nie doceniam.
Ale pozostawiaj±c akurat jego, bo to by³o nie by³o reprezentant W³och, reszty obroñców Juve dysproporcje p³acowe w stosunku do Arboledy dotycz± w podobnym stopniu.

Data: 2010-12-10 11:42:15
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-10 09:10, Cavallino pisze:

Ile meczy Juventusu widzia³e¶ w ostatnich 2-3 sezonach?

2, a co to ma do rzeczy?

Czyli widzia³e¶ go w jednym meczu. Bo spotkanie w Poznaniu ciê¿ko nazwaæ meczem, a przynajmniej oceniaæ zawodnika na jego podstawie. W pierwszym meczu strzeli³ 2 bramki (a chyba w³a¶nie a podstawie bramek ludzie przeceniaj± jego grê), co prawda Juve straci³o 3 ale pierwsz± i trzeci± ciê¿ko zapisaæ na jego konto.

Ale pozostawiaj±c akurat jego, bo to by³o nie by³o reprezentant W³och,
reszty obroñców Juve dysproporcje p³acowe w stosunku do Arboledy dotycz±
w podobnym stopniu.

To zaleczy o których obroñcach mówisz, o tych którzy grali w Poznaniu czy o tych którzy zagraæ nie mogli.

Data: 2010-12-10 12:23:31
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
[...]

O wszystkich.
Twierdzê ¿e Arboleda spokojnie poradzi³by sobie miêdzy nimi.

Data: 2010-12-10 13:12:53
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-10 12:23, Cavallino pisze:

O wszystkich.
Twierdzê ¿e Arboleda spokojnie poradzi³by sobie miêdzy nimi.

W takim razie dziwne, ¿e w ogóle trafi³ do Polski, i ci±gle tu gra.

Data: 2010-12-10 13:40:16
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idt5gj$l5m$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-10 12:23, Cavallino pisze:

O wszystkich.
Twierdzê ¿e Arboleda spokojnie poradzi³by sobie miêdzy nimi.

W takim razie dziwne, ¿e w ogóle trafi³ do Polski, i ci±gle tu gra.

Widzê, ¿e du¿o rzeczy Ciê dziwi.
Ale zdziwiony bêdziesz musia³ pozostaæ, bo nie bardzo wiem jak Ci to wyklarowaæ.
HINT: Kri¿anac.

Data: 2010-12-10 13:49:20
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-10 13:40, Cavallino pisze:

Widzê, ¿e du¿o rzeczy Ciê dziwi.
Ale zdziwiony bêdziesz musia³ pozostaæ, bo nie bardzo wiem jak Ci to
wyklarowaæ.
HINT: Kri¿anac.

Jakby Arboleda odszed³ do ligi rosyjskiej i pogra³ by tam 5 sezonów to mo¿na by powiedzieæ, ¿e siê sprawdzi³, tak ¶rednio to porównanie wychodzi.

Data: 2010-12-10 13:53:23
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idt7kv$l5m$4inews.gazeta.pl...
[...]

Bo kto¶ jest je³opem i sam nie widzi, i¿ Kri¿anac nie by³ nic lepszy od Arboledy?
Tyle ¿e dyskusja z kim¶ takim o pi³ce, to jak ze ¶lepym o kolorach.

Data: 2010-12-10 14:15:39
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
W dniu 2010-12-10 13:53, Cavallino pisze:

Bo kto¶ jest je³opem i sam nie widzi, i¿ Kri¿anac nie by³ nic lepszy od
Arboledy?
Tyle ¿e dyskusja z kim¶ takim o pi³ce, to jak ze ¶lepym o kolorach.

Jop tez w lidze rosyjskiej nie by³ gorszy od Vidicia.

Data: 2010-12-10 20:03:22
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
U¿ytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idt96a$l5m$5inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem, nie widzia³em.
A bardziej ufam temu co widzê.
Widzia³em ¿e Jop jest do niczego zanim tam wyjecha³, jak tam gra³ i równocze¶nie w reprezie i po tym jak wróci³.
Wiêcej nie potrzebujê o nim wiedzieæ.

Data: 2010-12-18 22:07:08
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
[...]

http://www.sport.pl/pilka/1,65042,8839640,Liga_Europejska__Arboleda_w_jedenastce_fazy_grupowej.html

Ale pewnie oni siê nie znaj±. ;-)

Data: 2010-12-10 23:37:46
Autor: PB
Pierwszy transfer Lecha
On 10 Gru, 13:40, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "Mane" <mane197...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:idt5gj$l5m$3inews.gazeta.pl...

> W takim razie dziwne, e w og le trafi do Polski, i ci gle tu gra.

Widz , e du o rzeczy Ci dziwi.
Ale zdziwiony b dziesz musia pozosta , bo nie bardzo wiem jak Ci to
wyklarowa .
HINT: Kri anac.

Kri¿anac nie by³ a¿ tak± wiod±c± postaci± w swojej rosyjskiej
dru¿ynie, jak to przedstawia³y u nas niektóre media.

Data: 2010-12-11 09:09:30
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
U¿ytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:e54c30ed-7ec4-40a9-b8ec-fc3ca4db96b3k30g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Kri¿anac nie by³ a¿ tak± wiod±c± postaci± w swojej rosyjskiej
dru¿ynie, jak to przedstawia³y u nas niektóre media.

Przecie¿ nigdzie nie twierdzi³em, ¿e Arboleda w lidze rosyjskiej czy w³oskiej wybija³ by siê ponad resztê tak bardzo jak u nas.
A tylko, ¿e spokojnie by sobie poradzi³.

Data: 2010-12-11 09:11:47
Autor: Cavallino
Pierwszy transfer Lecha
> [...]

Widz , e du o rzeczy Ci dziwi.
Ale zdziwiony b dziesz musia pozosta , bo nie bardzo wiem jak Ci to

Co zrobi³e¶ z polskimi znakami?

Data: 2010-12-09 23:23:34
Autor: Mane
Pierwszy transfer Lecha
[...]

Polityka powinna być taka, żeby pchać takich zawodników na zachód (w tym przypadku kiedy jeszcze miał z rok kontraktu) i sprowadzać następnych, to powinno być magnesem, promocja a nie kasa, nie oszukujmy się nigdy nie będziemy konkurencją dla lepszych lig pod względem finansowym, i nie mówię tu o czołówce Europejskiej, ale o Turcji, Grecji, na Cyprze też pewnie płacą więcej. Biorąc pod uwagę ile zapłacił Wojciechowski Smolarkowi to za dwóch takich Smolarków miałby napastnika przez duże N. Tylko, że tak Napastnik mając do wyboru 2 ligi i te same pieniądze wybrał by jednak do druga :)

Data: 2010-12-10 16:05:53
Autor: maciej
Pierwszy transfer Lecha
?Mane napisa³:

Czyli niewiele ponad 400 tys Eur, które Lech mu proponowa³.

A jak to siê ma do kwoty któr± ¿±da³ sam pi³karz?

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/lech-wyda-na-arbolede-6-milionow-zlotych,1,4020831,wiadomosc.html

Je¿eli to prawda to dosta³ ile chcia³.

Pierwszy transfer Lecha