Pierwszy udokumentowany przypadek oszustwa wyborczego w USA!

Data: 2020-12-22 02:44:20
Autor: bru...@interia.pl
Pierwszy udokumentowany przypadek oszustwa wyborczego w USA!
Data: 2020-12-22 14:00:18
Autor: A. Filip
Pierwszy udokumentowany przypadek oszustwa wyborczego w USA! [DWA głosy na Trumpa]
"bru...@interia.pl" <brunoj@interia.pl> pisze:
Głos oddano na Trumpa ;)
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/usa-pierwszy-przypadek-oszustwa-wyborczego-glos-zostal-oddany-na-trumpa/fseqsnh

To jest *pierwsze* "wykryte i potwierdzone" oszustwo?  Jak dla mnie to
jest dowód że cały system wyborczy w USA jest kant dupy potłuc jak tylko
tyle potrafią/chcą wykryć takich trywializmów.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-22 15:38:19
Autor: boukun
W dniu 22.12.2020 o 14:00, A. Filip pisze:
[...]

Albo jest bardzo sprawny :)
--
boukun

Data: 2020-12-22 16:38:13
Autor: A. Filip
boukun <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

System jest bardzo sprawny łapaniu "70 latków" fałszujących 2 głosy?
Zgadam się w 200% z "sugestią" że to wszystko na co ten system stać :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-22 16:47:41
Autor: boukun
W dniu 22.12.2020 o 16:38, A. Filip pisze:
[...]

Nie, po prostu w bardzo sprawnym systemie wyborczym w USA nie sposób sfałszować wybory.
--
boukun

Data: 2020-12-22 10:46:28
Autor: Mordoklejek Zygzakowaty
boukun napisał(a):

> [...]
Nie, po prostu w bardzo sprawnym systemie wyborczym w USA nie sposób sfałszować wybory.

Trochę długo liczyli jak na "sprawny system" :)

Data: 2020-12-22 20:10:57
Autor: boukun
W dniu 22.12.2020 o 19:46, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:
boukun napisał(a):

[...]

Amerykanie do wszystkiego podchodzą jak do filmu grozy.
--
boukun

Data: 2020-12-22 17:10:58
Autor: A. Filip
[...]

Kariera w kabarecie czeka na CIEBIE! :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-22 21:40:29
Autor: t-1
W dniu 2020-12-22 o 11:44, bru...@interia.pl pisze:
Głos oddano na Trumpa ;)
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/usa-pierwszy-przypadek-oszustwa-wyborczego-glos-zostal-oddany-na-trumpa/fseqsnh

Każdy głos oddany na Bidena jest z założenia prawidłowy.
Więc jaki mieli znaleźć?

Data: 2020-12-22 22:19:22
Autor: u2
W dniu 22.12.2020 o 21:40, t-1 pisze:
W dniu 2020-12-22 o 11:44, bru...@interia.pl pisze:
Głos oddano na Trumpa ;)
https://wiadomosci.onet

Każdy głos oddany na Bidena jest z założenia prawidłowy.
Więc jaki mieli znaleźć?

skoro brutuś się cieszy to oznacza, że liczy na jakieś profity od Bidy, ale może się przejechać

Pierwszy udokumentowany przypadek oszustwa wyborczego w USA!