Pierwszy udokumentowany przypadek oszustwa wyborczego w USA! [DWA g³osy na Trumpa]

Data: 2020-12-22 14:00:18
Autor: A. Filip
Pierwszy udokumentowany przypadek oszustwa wyborczego w USA! [DWA g³osy na Trumpa]
"bru...@interia.pl" <brunoj@interia.pl> pisze:
G³os oddano na Trumpa ;)
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/usa-pierwszy-przypadek-oszustwa-wyborczego-glos-zostal-oddany-na-trumpa/fseqsnh

To jest *pierwsze* "wykryte i potwierdzone" oszustwo?  Jak dla mnie to
jest dowód ¿e ca³y system wyborczy w USA jest kant dupy pot³uc jak tylko
tyle potrafi±/chc± wykryæ takich trywializmów.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-22 15:38:19
Autor: boukun
W dniu 22.12.2020 o 14:00, A. Filip pisze:
[...]

Albo jest bardzo sprawny :)
--
boukun

Data: 2020-12-22 16:38:13
Autor: A. Filip
boukun <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

System jest bardzo sprawny ³apaniu "70 latków" fa³szuj±cych 2 g³osy?
Zgadam siê w 200% z "sugesti±" ¿e to wszystko na co ten system staæ :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-22 16:47:41
Autor: boukun
W dniu 22.12.2020 o 16:38, A. Filip pisze:
[...]

Nie, po prostu w bardzo sprawnym systemie wyborczym w USA nie sposób sfa³szowaæ wybory.
--
boukun

Data: 2020-12-22 10:46:28
Autor: Mordoklejek Zygzakowaty
Pierwszy udokumentowany przypadek oszustwa wyborczego w USA! [DWA g³osy na Trumpa]
boukun napisa³(a):

> [...]
Nie, po prostu w bardzo sprawnym systemie wyborczym w USA nie sposób sfa³szowaæ wybory.

Trochê d³ugo liczyli jak na "sprawny system" :)

Data: 2020-12-22 20:10:57
Autor: boukun
Pierwszy udokumentowany przypadek oszustwa wyborczego w USA! [DWA g³osy na Trumpa]
W dniu 22.12.2020 o 19:46, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:
boukun napisa³(a):

[...]

Amerykanie do wszystkiego podchodz± jak do filmu grozy.
--
boukun

Data: 2020-12-22 17:10:58
Autor: A. Filip
[...]

Kariera w kabarecie czeka na CIEBIE! :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!