Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6

Data: 2014-09-22 13:18:58
Autor: Pszemol
Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
Dzisiejszy Wallstreet Journal podaje że Apple sprzedał ponad 10 milionów
sztuk iPhone6 w pierwszy weekend po premierze.

O milion więcej niż sprzedali wcześniej iPhone5S/5C w pierwszy weekend po
premierze (9 milionów).

Źródło:
Apple sells 10 million new iPhone 6 devices on first weekend
http://on.mktw.net/1mp7Cdy

Data: 2014-09-22 15:33:56
Autor: AL
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

większy ekran = większe parcie na zmianę.

Data: 2014-09-22 16:19:36
Autor: atm
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

Dokladnie, to pokazuje o czym skrycie po nocach marzyli Apple fani :]

Data: 2014-09-22 10:27:12
Autor: rs
On 9/22/2014 10:19 AM, atm wrote:
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

a ci apple fani, ktorzy stali po nocach to glownie chinczycy. do tej pory zreszta stoja i teraz to prawie wylacznie juz chinczycy. nie wiem jak to sie przeklada, na sukces komercyjny produktu, skoro czarny rynek zarobil na tym rozniez spora czesc. <rs>

Data: 2014-09-22 17:17:24
Autor: atm
On 9/22/2014 10:19 AM, atm wrote:
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

W Dreznie tez sporo handlarzy:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/idioci-drezna.html
Tak czy siak tego typu osoby nie kupuja iPhone'ow w celach kolekcjonerskich. Urzadzenia dosc szybko trafia do docelowych odbiorcow.

Data: 2014-09-22 12:35:48
Autor: rs
On 9/22/2014 10:19 AM, atm wrote:
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

czy to zmienia sposób postrzegania tych "docelowych odbiorców" przez androidowych apologetów? <rs>

Data: 2014-09-22 18:40:51
Autor: atm
On 9/22/2014 10:19 AM, atm wrote:
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

Nie wiem co masz na mysli. Mi chodzi jedynie o liczby: te 10mln iPhoneow trafilo juz do klientow. I w tym przypadku to chyba nie sa microsoftowe patenty na liczenie sprzedanych licencji Windowsa 8 a sprzedaz realnym osobom.

Data: 2014-09-22 14:00:08
Autor: rs
On 9/22/2014 10:19 AM, atm wrote:
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

moje pytanie dotyczy wlasnie tych klientow. kim oni sa? fanboje? skad wiadomo do kogo trafilo te 10mln? <rs>

Data: 2014-09-22 13:12:29
Autor: Pszemol
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:542063b7$0$32946$c3e8da3$12bcf670news.astraweb.com...
[...]

No z ankiet wynika że jakieś 26% kupujących iPhone6 nie miało
wcześniej żadnego telefonu z firmy Apple, przesiada się z czegoś
innego, co nie zostało wyszczególnione w ankiecie.

Data: 2014-09-23 12:55:45
Autor: masti
Pszemol wrote:

moje pytanie dotyczy wlasnie tych klientow. kim oni sa? fanboje? skad wiadomo do kogo trafilo te 10mln? <rs>

No z ankiet wynika ¿e jakie¶ 26% kupuj±cych iPhone6 nie mia³o
wcze¶niej ¿adnego telefonu z firmy Apple, przesiada siê z czego¶
innego, co nie zosta³o wyszczególnione w ankiecie.

co albo pokazuje jak bardzo myli³ siê Apple przez lata twierdz±c, ¿e
uzytkownicy nie potrzebuj± wiêkszego ekranu albo ta ankieta by³a
zrobiona w kolejce handlarzy.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-09-23 14:12:26
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:lvrqkg$cuo$1dont-email.me...
Pszemol wrote:
[...]

Ten jeden punkt nie pokazuje niczego takiego.
Chyba ¿e porówna³by¶ z podobnym punktem danych dla iP5S
z ma³ym ekranem.

Data: 2014-09-23 19:31:08
Autor: masti

Pszemol wrote:
[...]

oczywi¶cie, ¿e pokazuje. je¶li tak du¿y jest udzia³ owych uzytkowników
to znaczy, ze na to czekali

Data: 2014-09-23 19:44:35
Autor: Pszemol

Pszemol wrote:
[...]

co albo pokazuje jak bardzo mylił się Apple przez lata twierdząc, że
uzytkownicy nie potrzebują większego ekranu albo ta ankieta była
zrobiona w kolejce handlarzy.

Ten jeden punkt nie pokazuje niczego takiego.
Chyba że porównałbyś z podobnym punktem danych dla iP5S
z małym ekranem.

oczywiście, że pokazuje. jeśli tak duży jest udział owych uzytkowników
to znaczy, ze na to czekali

No to ciekawe że to dla Ciebie znaczy... :-)

Nawet gdyby udział nowych zmniejszył się z (powiedzmy...) 30% nowych w
czasie pierwszego weekendu sprzedaży iPhone5S?

Data: 2014-09-23 20:33:24
Autor: masti
Pszemol wrote:

Pszemol wrote:
[...]

No to ciekawe ¿e to dla Ciebie znaczy... :-)

no tak. Dla Ciebie nie bo nie zgadza siê z wypowiedziami boga

Data: 2014-09-23 18:55:57
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:lvslek$n5m$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

Pszemol wrote:
[...]

A do rzeczowego wyja¶nienia argumentu które wyci±³e¶
nie planujesz sie odnie¶æ? Wolisz jakie¶ bajeczki o urojonym bogu?

Prawda jest taka ¿e nie wiemy kim byli Ci z 26% respondentów
ani tego jakie mieli motywacje aby wybraæ tym razem iPhone6.

Co nie przeszkadza Tobie byæ pewnym, ¿e chodzi³o o du¿y ekran...

Mimo ¿e tylko mo¿esz zgadywaæ.

A skoro zgadujemy, to ja sobie bêdê zgadywa³, ¿e te 26% to
ludzie niezadowoleni z Androida... i fajnie jest.

Data: 2014-09-22 20:14:07
Autor: atm
On 9/22/2014 10:19 AM, atm wrote:
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

No ja ich nie nazywam inaczej niz klienci, przynajmniej w kontekscie, w ktorym sie poruszamy.

Data: 2014-09-22 14:17:10
Autor: rs
On 9/22/2014 10:19 AM, atm wrote:
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

nie wiem czy zauwazasz, ze od kiedy zaczelismy mowic o tym, kto stal po nocach w kolejce, kontekst jest trcohe szerszy. <rs>

Data: 2014-09-22 20:35:31
Autor: atm
[...]

Bo zmienia sie scena tego swiata.
Nie wiem jak wygladala sytuacja w NY ale tam chyba Czeczenow nie mieli?
Natomiast z tego co napisali odnosnie Drezna na Spidersweb wynika, ze poglebia sie problem z handlarzami i pryska pierwotny czar ogrzewania sie przez cala noc swietlistymi myslami o jabluszku:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/idioci-drezna.html
Jesli ten proces faktycznie bedzie sie nasilal to fanboje straca mozliwosc spotkania sie w swoim gronie w milej atmosferze.
Tak czy siak fenomen kolejkowy ma swoje korzenie w fanbojstwie a nie przedsiebiorczosci ludow ze wschodu?

Data: 2014-09-22 14:56:22
Autor: rs
On 9/22/2014 2:35 PM, atm wrote:

[...]

co się zmienia w tym, że jest czarny rynek, na poszukiwany produkt?

Nie wiem jak wygladala sytuacja w NY ale tam chyba Czeczenow nie mieli?

a po co by mieli miec?

Natomiast z tego co napisali odnosnie Drezna na Spidersweb wynika, ze
poglebia sie problem z handlarzami i pryska pierwotny czar ogrzewania
sie przez cala noc swietlistymi myslami o jabluszku:

właśnie dokładnie o tym, od paru postów piszę:
https://www.youtube.com/watch?v=Ef_BznBwktw

[...]

fenomen kolejkowy ma swoje korzenie znacznie głębsze niż fanbojstwo. <rs>

Data: 2014-09-22 21:13:15
Autor: atm
On 2014-09-22 20:56, rs wrote:
On 9/22/2014 2:35 PM, atm wrote:

[...]

tutaj - skala. W przypadku poprzednich premier ten preceder nie mial az takich rozmiarow.

Nie wiem jak wygladala sytuacja w NY ale tam chyba Czeczenow nie mieli?

a po co by mieli miec?

No tak, maja Chinczykow.

[...]

Dobrze to co sie teraz stalo podsumowuje tekst z zalaczonego przez Ciebie filmiku (0:34):
Gone was the spirit and
excitement from years past.
These lines are now about
something else entirely.

[...]

Cos takiego mialo miejsce w swiecie telefonow komorkowych?

Data: 2014-09-22 17:51:10
Autor: rs
On 2014-09-22 20:56, rs wrote:
On 9/22/2014 2:35 PM, atm wrote:

[...]

pewnie az takiej nie, ale juz od paru lat obserwuje pod applestorami kolejki zlozone z prawie samych chinczykow.

[...]

o tym wlasnie caly czas pisze i staram sie doszukac, gdzie tu sa iDioci i fanboje, z ktorych sie tak smialismy po pierwszym wideo z kolejka?

[...]

tak. z tabletem blackberry jak zrobili przecene i okazalo sie, ze da sie androida czy linuxa zainstalowac. <rs>

Data: 2014-09-22 20:11:57
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
fenomen kolejkowy ma swoje korzenie znacznie głębsze niż fanbojstwo. <rs>

Cos takiego mialo miejsce w swiecie telefonow komorkowych?

A czy jakikolwiek inny smartfone w historii sprzedawał sie kiedykolwiek w
ilościach 10 milionów sztuk w ciągu trzech pierwszych dni od premiery?

Data: 2014-09-23 00:05:18
Autor: Mario
W dniu 2014-09-22 22:11, Pszemol pisze:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Chyba nie bo żaden inny producent nie robi z tego wydarzenia obrzędu religijnego w którym mają wziąć udział wyznawcy kultu.

MD

Data: 2014-09-22 23:40:01
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Tak sobie to tlumaczysz? :-)

Data: 2014-09-22 20:02:28
Autor: A.L.
Pierwszy weekend:Apple sprzedaje pona d 10 milion ów iPhone6
On Mon, 22 Sep 2014 23:40:01 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Mario <mariuszd@w.pl> wrote:
W dniu 2014-09-22 22:11, Pszemol pisze:
atm <_@vp.pl> wrote:
fenomen kolejkowy ma swoje korzenie znacznie g³êbsze ni¿ fanbojstwo. <rs>

Cos takiego mialo miejsce w swiecie telefonow komorkowych?

A czy jakikolwiek inny smartfone w historii sprzedawa³ sie kiedykolwiek w
ilo¶ciach 10 milionów sztuk w ci±gu trzech pierwszych dni od premiery?

Chyba nie bo ¿aden inny producent nie robi z tego wydarzenia obrzêdu
religijnego w którym maj± wzi±æ udzia³ wyznawcy kultu.

Tak sobie to tlumaczysz? :-)

Ja to sobie tlumacze tym ze jest o 10 mikionow wiecej pojebow niz
myslalem

A.L.

Data: 2014-09-23 20:50:25
Autor: Titus Atomicus
Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milion ó w iPhone6

wrote:

>Tak sobie to tlumaczysz? :-)

Ja to sobie tlumacze tym ze jest o 10 mikionow wiecej pojebow niz
myslalem

I to wszystko geje? (taka masz nadzieje).
--
TA

Data: 2014-09-23 08:39:10
Autor: Alf/red/
Pierwszy weekend:Apple sprzedaje pona d 10 milion ów iPhone6
On 23/09/14 01:40, Pszemol wrote:
Tak sobie to tlumaczysz?

A Ty czym? Guziczkiem "pokaż pół ekranu"?

--
Alf/red/

Data: 2014-09-23 14:54:30
Autor: Mario
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie no, ze złości pluję jadem bo mnie nie stać.
Jak typowy apologeta androida cierpiÄ…cy na applefobiÄ™.
Co by nie mówić, te fanfary i tÅ‚umy kolejkowiczów  drżących z emocji sÄ… częściÄ… ich strategii marketingowej. A bicie kolejnych rekordów przypomina biocie rekordów w WOÅšP. Wyznawców to podnieca, reszta przyjmuje to ze wzruszeniem ramion.

MD

Data: 2014-09-23 16:39:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-09-23 01:40, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Po prostu te miliony much nie mogą się mylić.

Pozdrawiam

Data: 2014-09-23 10:08:02
Autor: A.L.
Pierwszy weekend:Apple sprzedaje pona d 10 milion ów iPhone6
On Tue, 23 Sep 2014 16:39:29 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:

Dnia 2014-09-23 01:40, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Po prostu te miliony much nie mog± siê myliæ.

Pozdrawiam

10 milionow spzredanych razy 200 dolarow za telefon plus jakies 2500
dolcow za 2 letni plan. W sumie jak dotad - 2.7 *10^10 dolarow.

A mowi sie ze na swiecei kryzys finansowy, glod, nedza....

No, ale na seme "ringtones" Amerykanie wydaja pare miliardow dolarow
rocznie

Ringtones are a huge business. According to Jupiter Research,
ringtones generated $6.6bn dollars in global revenue in 2006

http://www.theregister.co.uk/2007/01/08/steve_gordon_ringtones/

Ten swiat musi sie jednak "wykopyrtnac"...

A.L.

Data: 2014-09-23 13:59:00
Autor: Pszemol
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:sn232adjefumkj9ov8fo1k7fanfse352pp4ax.com...
10 milionow spzredanych razy 200 dolarow za telefon plus jakies 2500
dolcow za 2 letni plan. W sumie jak dotad - 2.7 *10^10 dolarow.

A mowi sie ze na swiecei kryzys finansowy, glod, nedza....

Po pierwsze - jedno drugiemu nie przeszkadza...
G³ód i nêdza u mnie nie oznacza ¿e Tobie musi byæ te¿ ¼le finansowo
ani te¿ nie oznacza ¿e jak Ty g³odny nie chodzisz to nakarmisz g³odnego.
No bo zak³adaj±c ¿e g³odny na codzieñ nie chodzisz, to napisz kiedy
kogo¶ g³odnego nakarmi³e¶ (nie licz±c krêgu w³asnej rodziny/przyjació³)?

Po drugie - trochê dziwnie liczysz...
$200 dop³aty za iPhone w abonamencie nie znaczy ¿e trzeba wliczyæ
2500 za dwuletni plan do ka¿dego iPhone - sk±d te ceny planów bierzesz?

Chyba lepiej policzyæ iPhone osobno, bez planu, czyli te $650 lub 700 euro.

[...]

Ile ringtones kupi³e¶? Bo ja jeszcze w ¿yciu ani jednego...
Poza tym, to s± dane sprzed 7-8 lat. Ile siê tego dzi¶ sprzedaje?

Ten swiat musi sie jednak "wykopyrtnac"...

Najlepiej zróbmy gospodarkê centralnie planowan± - damy ka¿demu
przydzia³ na jedn± Nokiê raz na 5 lat, reglamentacjê te¿ na dzwonki
do niej i za zaoszczêdzone pieni±dze nakarmimy Etiopiê i resztê
krajów g³oduj±cych, gdzie¶ tam z Afryki. Nie zapominaj±c te¿ o g³odnych
ludziach w Polsce, bo te¿ mamy takich... Ciekawe czy kto¶ ju¿ taki
pomys³ mia³ kiedy¶ aby centralnie planowaæ gospodark±, orientujesz siê?

Data: 2014-09-24 08:54:22
Autor: Marek
Pierwszy weekend:Apple sprzedaje pona d 10 milion ów iPhone6
On Tue, 23 Sep 2014 13:59:00 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ile ringtones kupiłeś? Bo ja jeszcze w życiu ani jednego...
Poza tym, to sÄ… dane sprzed 7-8 lat. Ile siÄ™ tego dziÅ› sprzedaje?

O ile dobrze pamiÄ™tam  na ówczesnych telefonach ringtones nie można byÅ‚o instalować sobie swobodnie jak dowolny plik dźwiÄ™kowy u miaÅ‚y inny format niż powszechny mp3. ByÅ‚y dystrybuowane przez wiadomoÅ›ci, stÄ…d wygodnie byÅ‚o kupić gotowca i dostać go od razu na telefon.

--
Marek

Data: 2014-09-24 17:20:19
Autor: Pszemol
Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
[...]

instalować sobie swobodnie jak dowolny plik dźwiękowy u miały inny format
niż powszechny mp3. Były dystrybuowane przez wiadomości, stąd wygodnie
było kupić gotowca i dostać go od razu na telefon.

Tak. A dzisiaj skąd ściągasz dzwonki? Siostrzenica mi się pyta a mnie to nie interesuje...

Data: 2014-09-25 00:33:24
Autor: Marek
On Wed, 24 Sep 2014 17:20:19 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Tak. A dzisiaj skąd ściągasz dzwonki?

Znikąd, nie jestem targetem tego biznesu dzwonkowego. Ale to nie oznacza, że biznesu na tym nie ma, szczególnie w młodzieżowych tv muzycznych (np. indyjskich, ostatnio oglądałem) "download ringtone" jest bardzo popularne.

--
Marek

Data: 2014-09-23 17:23:31
Autor: Titus Atomicus
In article <542074ce$0$26846$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

O, pod tym, jako makowiec od ponad 20 lat, sie podpisuje...
:-(
--
TA

Data: 2014-09-22 12:42:35
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:54202ffb$0$2379$65785112news.neostrada.pl...
On 2014-09-22 15:33, AL wrote:
On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
[...]

Nie tylko Apple fani, z tego artykułu można wnioskować że
po prezentacji nowego iPhone6 nastąpił masowy wysyp
ofert sprzedaży komórek z Androidem:
http://bgr.com/2014/09/18/iphone-6-vs-android-users/

Tu podają że 26% kupujących iPhone6 przesiada się z innego
systemu niż system Apple (Android/WM/BB co jeszcze? ):
http://www.valuewalk.com/2014/09/why-android-users-switching-to-iphone-6/

Tak, dotyczy to zamożniejszych klientów, nie tych co sobie
na siłę wmawiają że ich komórka za 1/3 ceny SGS4 jest
tak samo dobra jak flagowiec Samsunga... prawda Trybun?
Wciąż nie dowiedzieliśmy się co to za cudo masz i pewnie
się nie dowiemy, bo byś był wyśmiany, prawda?

Data: 2014-09-22 20:01:04
Autor: A.L.
Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
On Mon, 22 Sep 2014 13:18:58 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Dzisiejszy Wallstreet Journal podaje ¿e Apple sprzeda³ ponad 10 milionów
sztuk iPhone6 w pierwszy weekend po premierze.

O milion wiêcej ni¿ sprzedali wcze¶niej iPhone5S/5C w pierwszy weekend po
premierze (9 milionów).

¬ród³o:
Apple sells 10 million new iPhone 6 devices on first weekend
http://on.mktw.net/1mp7Cdy

No i co z tego? 30 mikionow much nie moze sie mylic, jak mowi stare powiedzonko...

A.L.

Data: 2014-09-23 14:39:28
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-22 15:18, Pszemol pisze:
[...]

PomijajÄ…c już znaczenie rekordu, sÄ… to aparaty sprzedane w normalnej sprzedaży, tzn. nie przez operatora a w normalnym sklepie? A może to operatorzy wziÄ™li wiÄ™cej od producenta/z hurtowni  na zapas i stÄ…d taki wynik?

Data: 2014-09-23 14:00:43
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:542169ec$0$2378$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Apple sprzedaje w swoim sklepie aparaty bez abonamentów i takie
z abonamentami, z "upustem" od operatora za 2 -leniÄ… umowÄ™.

Data: 2014-09-25 13:08:32
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-23 21:00, Pszemol pisze:
[...]

Jak to, sprzedawca, producent telefonów sprzedaje telefony w ramach abonamentu reprezentując operatora/ów??

Data: 2014-09-25 12:15:18
Autor: Pszemol
Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:
[...]

Pomijając już znaczenie rekordu, są to aparaty sprzedane w normalnej >>
[...]

A czemu nie? Ja tak kupiłem swojego iP5 poltora roku temu.

Data: 2014-10-03 17:09:05
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-25 14:15, Pszemol pisze:

Jak to, sprzedawca, producent telefonów sprzedaje telefony w ramach
abonamentu reprezentując operatora/ów??
A czemu nie? Ja tak kupiłem swojego iP5 poltora roku temu.

Może, widzę że nawet i u nas w kraju zaczyna to być praktykowane. Widziałem wczoraj w Neonecie że i w nim można kupić telefon z abonamentem operatora.

Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6