Pierwszy wywiad Jaros砤wa Kaczy駍kiego po wyborach. (o Smole駍ku)

Data: 2010-07-17 02:47:20
Autor: abner
Pierwszy wywiad Jaros砤wa Kaczy駍kiego po wyborach. (o Smole駍ku)
Mam pana Kaczy艅skiego za wytrawnego polityka. Cz艂owieka inteligentnego i obytego w politycznej walce. Cz艂owieka, kt贸ry wie, 偶e w pamieci wyborc贸w
odciskaj膮 si臋 wyraziste symbole i obrazy. Takich obraz贸w uda艂o mu si臋 przemyci膰 kilka.
Na przyk艂ad - matka, kt贸ra le偶a艂a w szpitalu rzekomo na o艣mioosobowej sali (wymowa: jestem zwyk艂ym cz艂owiekiem), czy wy艣cig z Tuskiem do miejsca katastrofy (wymowa: Tusk jest hien膮 maj膮c膮 dobre uk艂ady z re偶imem 艁ukaszenki).
Pan Kaczy艅ski wie, 偶e to te obrazy zostan膮 zapami臋tane i o nich b臋dzie si臋 dyskutowa膰. A inteligenckich dywagacji Komorowskiego nikt nie zapami臋ta.

Przede wszystkim mam pana Kaczy艅skiego za cz艂owieka, kt贸ry wie, co m贸wi.
I m贸wi to co, chce przekaza膰 i tylko to.
Nie jest to cz艂owiek, kt贸ry chlapa艂by j臋zykiem. Zw艂aszcza, 偶e wywiad by艂 autoryzowany. Mo偶na za艂o偶y膰, ze zawarte w nim informacje s膮 dok艂adnie tymi, kt贸re mia艂y nam z jakiego艣 powodu przekazane, 偶e nie ma tam informacji przypadkowych.

Mnie zainteresowa艂y dwa drobne i z pozoru nieistotne szczeg贸艂y.

Pierwsza sprawa: Rozmowa poprzez telefon satelitarny pom臋dzy Prezydentem a Jaros艂awem Kaczy艅skim kr贸tko przed katastrof膮.

Wypowied藕: "P贸藕niej zadzwoni艂 o 8.20. My艣la艂em, 偶e ju偶 wyl膮dowa艂 i dzwoni ze Smole艅ska. Bardzo rzadko dzwoni艂 z telefonu satelitarnego z samolotu. Powiedzia艂 mi, 偶e z Mam膮 wszystko w porz膮dku i poradzi艂, bym si臋 przespa艂."

Dlaczego mnie to dziwi?
Teoretycznie ta informacja jest ma艂o istotna. Bo c贸偶 niezwyk艂ego w tym, 偶e dwaj bracia rozmawiaj膮 o stanie zdrowia matki?

Dlaczego wi臋c ten temat znalaz艂 si臋 w by膰 mo偶e nawa偶niejszym wywiadzie, jakiego pan Jaros艂aw Kaczy艅ski udzieli艂 w swoim 偶yciu?
Dodatkowo - temat rozmowy telefonicznej jest w wywiadzie bardzo wyeksponowany (np. tzw wst臋pniak). Jednocze艣nie pan Kaczy艅ski stara si臋 zapewni膰 nas, 偶e rozmowa ta mia艂a charakter 艣ci艣le prywatny i nie mia艂a nic wsp贸lnego z katastrof膮 czy sprawami pa艅stwowymi.
Dlaczego wi臋c o tym m贸wi w wywiadzie?
Dodatkowe w膮tpliwo艣ci: Skoro Pan Lech Kaczy艅ski u偶ywa艂 telefonu satelitarnego niezwykle rzadko, to dlaczego zdecydowa艂 si臋 u偶y膰 go akurat na kilka minut przed katastrof膮 aby powiadomi膰 o stanie zdrowia matki? Zw艂aszcza je偶eli we藕mie si臋 pod uwag臋, 偶e z samego wywiadu wynika, 偶e pan Jaros艂aw Kaczy艅ski odwiedzi艂 matk臋 w szpitalu poprzedniego dnia. Powinien wi臋c by膰 艣wietnie poinformowany o wszystkich szczeg贸艂ach.

Wr贸ble na dachu 膰wierkaj膮 o:

Tajemnic膮 poliszynela jest fakt, 偶e pan Prezydent Lech Kaczy艅ski nie podejmowa艂 偶adnych wa偶nych decyzji bez konsultacji z bratem. Objawi艂o sie to np podczas negocjacji Traktatu, gdzie pan Prezydent co chwila wychodzi艂 z sali aby odbyc telefoniczn膮 rozmow臋 z Jaros艂awem Kaczy艅skim. Z艂o艣liwi nazywali nawet Lecha Kaczy艅skiego "zdalnie sterowanym prezydentem".
Pojawiaj膮 si臋 opinie, 偶e podczas rozmowy przez telefon satelitarny, to w艂a艣nie Jaros艂aw Kaczy艅ski podj膮艂 ostateczn膮 decyzj臋 o l膮dowaniu. Je偶eli to jest prawda - oznacza艂oby to koniec jego kariery. Nikt nie zag艂osowa艂by na cz艂owieka, kt贸ry jest odpowiedzialny za katastrof臋.

Moja opinia:
Jaros艂aw Kaczy艅ski pope艂ni艂 du偶y b艂膮d eksponuj膮c spraw臋 tej rozmowy telefonicznej. Chcia艂 uprzedzi膰 atak, kt贸ry jeszcze nie nastapi艂. Wspominaj膮c o tym doda艂 wagi tej sprawie, odkry艂 karty. Z plotki uczyni艂 temat polityczny. Uwierdzi艂 niekt贸rych, 偶e "co艣 mo偶e by膰 na rzeczy".

Druga sprawa: Identyfikacja cia艂a Lecha Kaczy艅skiego.

Wypowied藕:
"Pytali, po czym rozpoznaj臋? Odpowiedzia艂em, 偶e cho膰by po bli藕nie, kt贸r膮 Leszek mia艂 na ramieniu. To by艂a du偶a blizna po operacji po wypadku samochodowym. Sprawdzili to i chyba uwierzyli. Nie wiedzia艂em wtedy, 偶e r臋ka jest oderwana. Nalegano, bym zgodzi艂 si臋 na wykonanie bada艅 DNA. Odm贸wi艂em."

Dlaczego mnie to dziwi?

Po co wspomina膰 o oderwanej r臋ce? W jakim celu?

Wr贸ble na dachu 膰wierkaj膮 o:

Pan Palikot zada艂 publicznie pytanie o szczeg贸艂y identyfikacji cia艂a Lecha Kaczy艅skiego. W r贸偶nych kregach pojawiaj膮 si臋 w膮tpliwo艣ci na ten temat. Zw艂aszcza, 偶e analiza DNA nie zosta艂a przeprowadzona ze wzgl臋du na op贸r mi臋dzy innym Jaros艂awa Kaczy艅skiego. Niekt贸re wr贸belki 膰wierkaj膮 o tym, 偶e jest ca艂kiem prawdopodobne, 偶e na Wawelu wcale nie spoczywa cia艂o Prezydenta.
Powstaje wi臋c pytanie: Gdzie jest cia艂o Lecha Kaczy艅skiego?
Niekt贸re, co bardziej fantazyjne, wr贸belki 膰wierkaj膮 o tym, 偶e Lech Kaczy艅ski 偶yje i ma si臋 dobrze.

Moja opinia:

Pan Jaros艂aw Kaczy艅ski akcentuj膮c fakt, 偶e r臋ka by艂a oderwana, zostawia sobie furtk臋 na wypadek, gdyby okaza艂o si臋, 偶e identyfikacja cia艂a by艂a b艂臋dna. W ko艅cu - on zidetyfikowa艂 tylko r臋k臋 rozpoznajac znajom膮 blizn臋. Do czasu, gdy ta sprawa wyp艂ynie mo偶e si臋 okaza膰, 偶e r臋ka wraz z blizn膮 zniknie w naturalny spos贸b.

Data: 2010-07-17 07:34:56
Autor: !' he庐sk
Pierwszy wywiad Jaros砤wa Kaczy駍kiego po wyborach. (o Smole駍ku)
On Sat, 17 Jul 2010 02:47:20 +0000 (UTC), abner
<abner1@poczta.onet.pl> wrote:

Mam pana Kaczy駍kiego za wytrawnego polityka. Cz硂wieka inteligentnego i obytego w politycznej walce. Cz硂wieka, kt髍y wie, 縠 w pamieci wyborc體
odciskaj si wyraziste symbole i obrazy. Takich obraz體 uda硂 mu si przemyci kilka. [...]

 najwieksza korzysc ze smierci s.p. lecha odniosl prezes pis.
 kazdy podrecznik kryminalistyki mowi wprost: sprawca jest ten
 kto odnosi korzysc ze zbrodni. sprawa zaczyna robic sie smierdzaca.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-07-16 23:38:12
Autor: Antenka

<abn...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> obytego w politycznej walce. Cz硂wieka, kt髍y wie, 縠 w pamieci wyborc體
> odciskaj si wyraziste symbole i obrazy. Takich obraz體 uda硂 mu si

爊ajwieksza korzysc ze smierci s.p. lecha odniosl prezes pis.
爇azdy podrecznik kryminalistyki mowi wprost: sprawca jest ten
爇to odnosi korzysc ze zbrodni. sprawa zaczyna robic sie smierdzaca.

--

燞eSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj
爄 terytorium darmowego opluwania innych."

POkurwione towarzystwo
Najwi阫sz korzy舵 ze 秏ierci 秔. prof. Lecha Kaczy駍kiego zyska砤
szajka POlszewi. Niejaki Komoruski  ju o 05:46 zamie禼i w necie
or阣zie do narodu. Nie wiedzia砤m, 縠 bobry maj zdolno舵
jasnowidzenia. Nim cia硂 Prezydenta ostyg硂, Bronis砤w I Samozwaniec
p.o. zacz背 z automatu podpisywa wszystkie z砮, bublowate ustawy,
kt髍ych miejsce by硂 w koszu na 秏ieci.

Antenka

Do hymnu POlszewi baczno舵!

"My ze spalonych WSI..."

Data: 2010-07-17 12:33:53
Autor: MH
Pierwszy wywiad Jaros砤wa Kaczy駍kiego po wyborach. (o Smole駍ku)

POkur.ione towarzystwo

================

U縴waj眂 s丑w takich , kobiet nie mo縠sz by.

Yoda

Data: 2010-07-17 14:15:31
Autor: [he庐sk]

================

U縴waj眂 s丑w takich , kobiet nie mo縠sz by.

Yoda

to zapewne transwestyta. jadry jest w nim/jej zakochany.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-17 12:38:20
Autor: abc
Pierwszy wywiad Jaros砤wa Kaczy駍kiego po wyborach. (o Smole駍ku)
Dlaczego wi阠 ten temat znalaz si w by mo縠 nawa縩iejszym wywiadzie,
jakiego pan Jaros砤w Kaczy駍ki udzieli w swoim 縴ciu?

Gdyby si nie znalaz, to mo縩a by硂by zada pytanie dlaczego si nie
znalaz i pod tym pretekstem wypisa dok砤dnie te same insynuacje.
Oklepany, ulubiony chwyt Palikota.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz硂wieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa駍twa od Ko禼io砤 jest sztuczny.

Pierwszy wywiad Jaros砤wa Kaczy駍kiego po wyborach. (o Smole駍ku)